Pollyanna ve Emo Kid

Şimdi olayın öznelerine göz atmak gerekirse, hepinizin bildiği gibi her olaydan bi mutluluk çıkartan sevgi kelebeğine biz Pollyanna diyoruz. Emo kid ise; Pollyanna' nın tam tersi bi yapıya sahiptir, her şey onu mutsuz edebilir. Birbirine sevgiyle sarılan iki yaşlı ihtiyar bile onu salya sümük ağlatabilir veya bir çocuğun doğması onun darmadağın olmasında bi etkendir. Havada olan azot oksijen oranına dahi takabilecek seviyede olanları vardır, eğer mutlu olmak istiyorsanız uzak durmanız gerekir.

Pollyanna ile Emo kid bigün yolda karşılaşırlar ;

Pollyanna: Selam kardeş, ne güzel saç, nerede yaptırdın?
Emo Kid : Güzel mi? Bu saç güzel mi? Bunun için harcanan zaman içinde dünyada 5 insan sigara yüzünden ölüyor.
Pollyanna : E kafana ediyim o zaman, e şey pardon.. Öyle deme ama, o süre içinde doğan çocukları düşünsene, yeni yeni yumuk yumuk bebekler....
Emo Kid : Evet bu b*ktan dünyaya gelen bebekler.. Hiçbirisi ne kadar kirleneceğini bilmiyor, belki bir çoğu hastalıktan ölecek, küresel ısınmayı görecekler, savaşları görecekler...
Pollyanna : Lütfen böyle düşünme, o bebeklerin içinde belki bu dünyayı kurtaracak kişiler olacak, onların sayesinde dünya mutluluk yuvası olacak.
Emo Kid : Yuva yuva, ne yuvası ya, şu an dünyada yuvası olmayan kaç insan var biliyo musun ?
Pollyanna : (iç ses) La havle... (dış ses) Şurada olan evi görüyor musun, hani bacası tütüyor.
Emo Kid : Evet görüyorum, dünyayı kirleten, geleceğimizi karartan, zehir akıtan bir baca.
Pollyanna : Ha işte o baca sana... töbe tööbe yettin ulan dengesiz, hayatımı mahvettin, git başımdan..
Emo Kid : Kimse beni sevmiyor ühü ühü



Not: Bu yazıyla nette dolaşırken karşılaştım ve Pollyanna gibi bi sevgi pıtırcığını deli eden bişeyler olabiliyormuş diye düşünerek, bi kez daha neden agressif pollyanna olduğumun farkına vardım :) Bu arada Emo kid olan arkadaşlar ve Emoluk yolunda (var mı böle bi yol bilmiyorum ama) ilerleyenler perçeminizi yiiyim küsmeyin, ağlamayın. Seviyorum sizi, öperim.

8 yorum:

kapalııı dedi ki...

siyahla beyaz dedikleri bu olsa gerek;)
farklılıkta zenginlik vardır ama,,,
bize düşen bu orjinal Pollyanna'yla Emo'ya bir şeyler dah ekleyip kendi bünyemize kabul buyurmak=)
Agressif pollyanna
sırıtık emo vs. vs...;)

victoria dedi ki...

ama emonun dedikleri çok mantıklı, aslanım emom :D abidik gubidik uy uy :D :D

kırmızılı dedi ki...

manyak onlar canm boşver sen muhattap olma,kaile alma:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

*b.n.n
Haklısın ama sırıtık emo olmaktansa ben yine agresif pollyanna olarak kalmayı tercih edicem sanırım :)

*victoria
:D ben emonun mantıklı olanını severim zaten, daha bi çileden çıkartır insanı :)

*кıямızıℓı
bi kere muhattap oldum, başıma bu olay geldi işte :p daha da olmam :)

Prometheus dedi ki...

güldüm ben

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

"hadi ordan hıhh" diyerekten mi güldün (malum saç emoya yakınmış) yoksa komik bulduğun için mi güldün bilemedim ama 2ncisini umut etmekteyim

Prometheus dedi ki...

yok komik ondan gülmüştüm :(

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

hımm ben de öle düşünmüştüm ama şimdi niye üzüldün peki :s üzülmek yok, gülmeye devaamm :)