Bir Salakın Ergenlik Dönemi Gerçeği

Ergenlik dönemi; insanın kişiliğini bi yerlere koyma çabası içine girdiği, bi sanatçıyı taklit etme, çok beğenme ve hatta şapşalcasına ona aşık olma ile vuku bulan, salak saçma olaylar silsilesini bünyesinde bulunduran bi zaman dilimidir.

Şimdilerde rak müzik dinleyen ve başka müzik türlerine yüz vermeyen ben, o dönem tam anlamıyla bi DOĞUŞ hayranı idim :/ Şimdiki halime bakınca, o dönemlerdeki insanın ben olduğuna inanamıyorum. Öylesine hayrandım ki; odamın tüm duvarları doğuşun resimleri, posterleri ile kaplıydı. (Duvar gözükmüyodu hatta, boş bi yer yoktu o derece yani) Tüm albümlerini alır, kıliplerindeki tüm hareketleri ezberler, tüm röportajlarını toplardım. Allaam yaa manyaktım resmen :/ O yıllarımı hafızamdan silip, resetlemişken geçen gün geçmişin acı gerçeğini tokat gibi yüzüme çarpan ve şu satırların yazılı olduğu bi kağıt düştü bi kitabımın içinden [ilk harflere baksana :)] :

Doğacak güneş yalnız bize
O mutlu günler gelecek
Gözlerimizin içi gülecek
Umutlar, sevinçler hep bir ağızdan
Şarkılar söyleyecek…

Şiiri okuyunca şöle tamamlayasım ve kendime şunu haykırasım geldi :
Baban da mı şairdi ulan eşşooğğlu eşşeekk!
Bu zamana kadar hiçbi sevgilime şiir yazmamış olan romantizm özürlü insan ben, adama bi de akrostiş yapmışım iyi mi?!?
Hadi bu neyse… Peki arkadaşımın eskilerden kalma anket defterindeki :

“En büyük hayaliniz nedir?” sorusuna verdiğim
“Doğuşlan evlenmek ihihi” cevabına ne demeli?! Hay allaaam yarebbimm hayale bak…

Zaten ne kadar b*ktan olayım varsa ergenlik dönemime denk gelir. O dönemde insanın içine bişey mi kaçıyo nedir annamadım gitti :s



Dipten gelen not : Yazının amacı Doğuşa kötü laf sölemek ya da hayranlarını rencide etmek diiildir. Kendisi şüphesiz sevilesi bi insandır. (Yine de bundan şüphe duyanlar olabilir.) Zaten eskiden hayran olduğum adama laf söletmemm üüleeyynn :Pp Tamam camdan atıyorum kendimi, tutmayın lütfeenn :P

10 yorum:

şirinem dedi ki...

tatlım benim herkesin öylesine geçirdiği dönemleri oluyor yalnız değilsin bu konuda :)) eh yaş ve zaman değişince herşey değişiyor yani normal bir süreç sanırım buda sevgilerimle

kırmızılı dedi ki...

"ben kırmızılı
anlatsamda blogumun adresini değiştirdim,
artık alık kırmızı balık olarak bu yeni adresimde,devam ediyorum...
bilgilerinize..."

kapalııı dedi ki...

yazının favori bölümü şüphesiz akrostiş kısmı,,,olur böyle vakalar=)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

*şirinem
çok haklısın, zevkler, düşünceler, herşey değişiyo zamanla.. iiki de değişiyo :) sevgiler bizden efenim

*b.n.n
hayatımın akrostişi o benim :p herkesin bu tür vakalar yaşadığını bildiğim için gönül rahatlığıyla anlattım zaten :)

*ALIK KIRMIZI BALIK
yeni blogunuz izlenmeye alınmıştır sevgili kırmızılı.. bilgilendirme için teşekkürler ;)

maça kızı dedi ki...

eheheheh bende bir zamanlar ki bu ortaokul zamanıma denk gelir arda kural hayranıydım. eyvah babam mıydı neydi o dizide oynardı her hafta kaçırmadan izlerdim arda var die...

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

aa evet hatırladım ardayı ama o karizmatikti yine de ya :) bi de ben sadece izlemekle kalmamıştım ki manyaaa olmuştum adamın :Pp

biraz gargamel dedi ki...

şiire yarıldım ben. ilkokulda sınıfça söylenenen şiirlere benziyo. ama ben yadırgamadım, zira dinlerdim onu, severdim de zamanında. haha yahu herif boyundan ibaret. ooy, ben de tiksinirim ergenliğimden

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

şiirim süper zaten :p ilkokul kitaplarından falan arak yapmışım sanki :) hakkını yemiim o yıllarda boynu kalın diiildi bu kadar, sonradan body salonundan sölemeye başladı şarkıları :p

cem ertem dedi ki...

ergenlik döneminde ne badireler atlatmışızdır.. neyse ki şiirle moralim yerine geldi =)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

bu şiirle mi :) teşekkürlerr şiirimi beğenen ilk kişisin :D