# kıskançlık

Kıskançlık ööle manyak ööle b*ktan bi duygudur ki insana herşeyi yaptırabilir. (Yaşamayan bilemez bacım bunu) Ben bu dünyadaki en kıskanç organizma türünün kendim olduğunu düşünürken geçen günlerde kankamla yaptığım bi konuşma içime su serpti valla. Bi kez daha kankamla neden bu kadar iyi anlaştığımı daha iyi anlamış oldum :)
Bana öyle bi kıskançlık anısını anlattı ki aynı şey benim başıma gelmedi, aynısını ben yapamadım diye çoğ üzüldüm vallah :P neyse gelelim olaya;
Kankam ve sevgilisi birbirlerinin feysbuk hesaplarının şifrelerini falan biliyolar ve zaman zaman birbirlerinin hesaplarını kontrol ediyolar (kankam saniyede bi kontrol ediyodur sanırım :P) Bi gün yine sevgilisinin hesabını kontrol ederken sevgilisine bi kızdan msj geldiğini görmüş;

"Slm canımmm ben liseden arkadaşın X. En kısa zamanda balıkesire gelicem. Buluşup eski günleri yad edelim canımmm çok öptümmmmmmmm"

Kankam bu msjı okuyunca kıskançlık ötesine geçmiş tabiki. Kıskançlık solda sıfır (rakamla : 0 ) kalmış yani. Oturmuş kıza cevap yazmış;

"Slm.. ben X'in kız arkadaşıyım. Tabiki balıkesire gel.
(Buraya kadar msj güzel)
Eğer gelirsen senin ağzına s*çarım. Ağzın b*k dolu dolaşırsın balıkesirde. öptümmmmm. görüşürüz.."

Ahahahahahaa ya bunu duyunca koptum ben. Kıskançlık insanın yaratıcı zekasını perçinliyo kuvvetlendiriyo resmen :))
Kız tabiki gelmemiş balıkesire :))

Bi de kankam bi kızı silmiş sevgilisinin feysinden.
- Hayatım benim bi arkadaş vardı onu sildiğimi söylüyo, sen mi sildin?
Kankam
- Evet..
- Neden sildin hayatım?
Kankamın cevabı :
- Çok sarışındı!

Ehuehueheue allam yaa bu kız beni öldürcek :)) Çok sarışın olduğu için sevgilisinin feysinden bi kızı silen süper bi kankam var benim. Ben olsam bende aynısını yapardım valla takdir ettim :P

Benim asıl anlayamadığım şey ne biliyo musunuz canlar (daha bilmiyosunuz şindi öörenceksiniz); çocuk feysine kocaman resim koymuş yanında sevgilisi var, ulan kaşar (çok affedersiniz daha uygun bi kelime bulamadım) niye mal gibi mesaj atıyosun çocuğa?!? Bi edebin adabın yok mu senin?!? Anlamıyorum dostlar anlamıyorum.. Kıskançlık yapmayı çok iyi anlıyorum da bu malların, özellikle sevgilisi olan erkekleri ayartmaya çalışmalarını anlamıyorum! Heeyyyttt! Sinirlendim agresifleştim uleyynn :P


Not : Sayfanın sağ tarafına (Bknz : Sağ taraf) bana soru sorabileceğiniz bi link ekledim. (Çok artiztik bi cümle oldu yaa :) sankim siteyi ben kurmuşum gibim oldu (H) ) Soru sorun bana beybiler ama b*kunu çıkarmayın zira sinirlenirim agresifleşirim ağızla burnun yerini deiştirebilirim vs.. Haydin öptümmmmmmmm (8 tane m ile yazılmıştır) :P

12 yorum:

Rebecca dedi ki...

bende kendimi en kıskanç organizma diye tanımlıyorum =D ayy bide senin balıklardan biri diğerinin üstüne çıktı ne iş =P

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Hepimiz kıskancız en kıskanç diye bişey yok :P
Vay terbiyesiz balıklar o kadar eğittim onları ben herkesin önünde olcak iş mi :P

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

zuha :D "çok sarışındı" süpermiş lazım olursa kullancam bi gün bunu :P

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Patenti kankama ait ama bi gün lazım olursa bende kullanıcam :P

Acg dedi ki...

kıskanç olmayan bayan var mı acaba kuzen? kadınların temek içgüdülerinden en baskın olanı galiba üstelik sadece erkeklere karşı değil hemcinsleri nde de karşı galiba. :))

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

çok doğru bi tespit, kesinlikle öyle abicim :))

ysnbzdmr dedi ki...

abartmışsınız... lütfen organizma olarak kal:) bir insan bunyesıone erişirsen çok fena şeyler olabilir.. :) not: şaka

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Şaka mı? Ben sinirliyim agresifim demedim uleyynn ne şakası?!? Not: şakaya karşı şaka :P

ysnbzdmr dedi ki...

evet anlaşılan ve okuduklarım gösteriyor ki bir mitokondiriden bir endopilazmik retikulum:) den (nası yazılıodu unuttum) çok öteye gitmiş hücre evresinde bünye ve sennn...

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Eyvallah.. insan olma yolunda ilerliyoruz işte..

Unknown dedi ki...

Canımm kankumm kulaklarım çınladı da geldim bak :)))Sanırım benden bahsedilmiş burada ve sanırım o kıza bi tane daha mesaj yazasım var düşünmekteyimmmmmm (8 m li olmazsa olmaz) =)))

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Artık msj yazmayalım gidip saçını başını yolalım kankum 8 kere :P