Hayat Sevince Güzel

Bugünlerde sebebini bilmediğim bi şekilde acayip derecede mutlu hissediyorum kendimi :s
Böle sokağa çıkıp gördüğüm herkese selam vermek istiyorum.

- Günaydın bakkal amca!
- Günaydın çiçekçi teyze!
- Günaydın kasap amca!
Ne güzel bi günn. Sarılmak istiyorum hepinize, kucaklamak istiyorum sevgiyle
Sağmak istiyorum inekleri doyasıya
Koşmak istiyorum dağda, kırda, bayırda…
Hatta hemen akabinde bütün mahalle halkını çağırıp (özellikle bakkal amca, çiçekçi teyze, kasap ve berber amca tercihim) bi koreografi ile dans etmek istiyorum hepsiyle.

Ehuehueheue şaka tabiykii :) ama zamanında bu şakayı bi Türk filmi haline getirenler olmuş pek tabi. Bin500 defa yayınlanmış, Ayşeciğin o unutulmaz filmini (adı üzerinde unutulmaz diyorum) hatırlamayan yoktur herhalde ya da izlemeyen. Nasıl da kafaya almıştır milleti, öyle ki mahalle halkı işi gücü bırakıp deli gibin göbek atıp, dans etmektedir :) Hele de kırk yıldır dansçılarmış gibi aynı figürleri yapıyo olmaları da cabası :) Acaba taksim meydanında birden “seveliiiim, seveliiim, seveliiiimm” diye bağırarak “hayat sevince güzel” şarkısını sölemeye başlasam, arkamdaki kalabalık da benimle birlikte dans etmeye başlar mı ki? :D Denemek de yarar var tabi :) Lütfen siz de ordaysanız bana eşlik edin, edin ki akşam haberlerinde deliler grubu olaraktan kendimize yer bulalım :D Haydinnn… “Hayyyat sevince güzelll, sevince tatlı günlerrr(?)… trallalalalalaala” :)

6 yorum:

OlurÖyle dedi ki...

hahah süpermiş. nazar değmesin mutluluğuna ne diyelim.:) türk filmi mantığı basittirama o filmde komik bulduğum bir yer var ki o da, kızın üstüne başına birşey almak için mağazaya giriyorlar. çıktıklarında kızın yanındaki;
-hanımım çok güzel oldunuz diyor.
ayşeciğin cevabı da;
-farkındayımm...oluyor
saçı başı bırak konuşması bile değişmiş, bende o mağazaya girmek istiyorum :D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

ahaha aynı sahne benim de aklıma geldi valla :D bi mağaza insanı bu kadar mı değiştirir yahu diksiyonuna kadar :) o mağazayı bulursan bana da haber ver lütfen :D

Prometheus dedi ki...

ablam çalıştığı şirketin düzenlediği bi etkinlikle rekorlar kitabına girmişler...nasıl girmişler..halay çekerek... 1100 kişi...hepsi kırmızı giyinmiş sokaklarda el ele dolaşan tipler kendini halya bağlamaya çalışanlar..o geldi aklıma...yapmayanlar yok yani...bu olay antalyada oldu..sunuculuğunuda geveze yaptı..

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

:) hadi yaaa, enteresanmış gerçekten.. desene ben de yapsam tutar yani :p haydiiinn toplanıınn taksime gidiyoruzz :p :)

Büşra Bayram dedi ki...

ahahahahaa xD Böyle şeyler oluor cidden, hani ben de o filmi izlediğimde yuh demiştim ama sonra Trabzona gittiğimde olayın gerçeklik payının varlığına inandım. Adamın birisi, elinde kemençeylen sokak ortasında horon tepmeye başladı. Baktım ki millet toplaştı, horon tepior xD

Gözlerimlen görmüş olmama rağmen o filmi hala sevmiyorum ve hala saçma geliyor :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

:D bizim millet öle zaten, kapı gıcırtısına oynuyoruz maaşallah :D böle durumlar olabiliyo tabiki ama o filmde bi koreografi vardı :) herkes kafasın göre oynamıyodu yani, komik ve saçma olan o :D