Dünyadaki Bazı İlginç Kanunlar :)

Dünyanın herhangi bi yerine gittiğinizde başınıza aşşadakilerden biri gelirse Polly dediydi dersiniz :)
O kadar uzakta bile beni düşünmeniz, beni çok duygulandırdı valla. Ühü ühühhü saoolunuzz varolunuzz.. Öhööm cıvıttım yine evet, konuya geçiyorum;

*Singapur’da sakız satılmaz. Sokağa 3 kez çöp attığınız tespit edilirse üzerinize, ‘ben ortalığı pisleten birisiyim’ yazılı bi önlükle pazar günü sokakları temizlemek zorundasınız. Bu görüntü televizyonlarda da yayınlanacaktır. (Abbbooovv)
*
Avustralya’da çocuklar sigara satın alamaz ancak içebilir. Pazar günü patikada sağ elinin üzerinde amuda kalkarak yürümek ve pembe pantolon giymek yasaktır. (Kim böle dolaşır ki zaten :s )

Amerika’daki bazı eyaletlerde;
*Arkansas’ta kocanın karısını ayda bi dövmesi normal; fakat birden fazla dövmesi yasaktır.
*New Orlwans’ta biri ısırıldığında, ısıran takma dişliyse ağır cezaya çarptırılır.
*Michigan’da kadının saçı kanunen kocasına aittir. (Napıcaksa artık o saçı :s )
*Port Huron’da ambulansların hız limiti 35 km/saattir. (İçindeki yaralıyı yürüyerek götürsünler daha iyi be)
*
Missouri’de çocukların normal silah alması mümkünken çatpat tabanca alması yasaktır.
*New York’ta erkeğin kadına arkasından durup bakması yasaktır. (Bu güzelmiş işte :P )
*Ohio’da birine yılan atmak yasaktır. (O zaman fare, böcük falan atılabilir yane ehue )
*Washington’da toplu taşıma araçlarına en fazla yedi kişi binebilir. (Bize uymaz, biz illa balık istifi modunda gidicez yoksa rahat edemeyiz..:/ )
*
Pennsylvania’da buzdolabının kapısı açıkken önünde uyumak yasaktır. (Kapalıyken uyuyabiliriz o zaman, oh çok ii oldu bunu bilmem)

Durun durun şimdi bunları okuyup şehir dışına çıkmaktan vazgeçmeyin hemen :)
Bu kanunların büyük bi kısmı uygulamada diilmiş; gel gör ki hala kanunlarda yer almakta imiş.. Pollyden sölemesi ama “Yok ben yılanımı atarım, pembe pantolumu giyerim, üzerine bi de buzdolabının kapısı açıkken önünde uyuyup amuda kalkarım” diyosanız orasını bilemicem efenim, böle bi cevaba kolay gelsin derim ben ancak :)

7 yorum:

maça kızı dedi ki...

ohohohoo:) çok mu düşünmüşler bu kanunlar için merak ettim doğrusu

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

:) bu kanunları çıkaranların düşünme yetisi olduğunu sanmıyorum ben :Pp

can dedi ki...

dıyelım ulkemızde kaldık.. bundan kısa bır sure sonra, bası acık dolasmak yasak olursa..

ne alaka can?

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

bazı ülkelerde var sanıyorum bu sölediğin.. bu biraz siyasi ve dini konulara girer ki, yorum yapmaktan kaçındığım konulardır kendileri :) biz olan kanunlar üzerinden konuşalım en güzeli ;)

can dedi ki...

ama buda o bazı ulkelerde kanunı..:D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

ahaha caaann karıştırmayalım o ülkelerin kanunlarını şimdii :))

can dedi ki...

kanun ama..:D

neyse..