Küçüktüm, Ufacıktım Biraz da Yaramazcıktım :) - Part 3

Bi kere yazıyı okumaya başlamadan söliim, bu partın diğer 2 parttan farkı; yaptığım bi yaramazlığı diil, yaşamış olduğum bi dumur anını içeriyo olmasıdır. [“Bize ne ulan, diğer 2 partı okumadık zati, ne içeriyosa içeriyo, laf salatası yapma da ne anlatıcaksan anlat” diyosanız sorun yok tabi :) ] Neysem olaya geçiyorum [e bi zahmet pollycan]

6 yaşlarında iken anneme bi kaset götürüp (o zamanlar sidi, empiüç falan yok tabi)

- Anne bu ablanın kasetini koyar mısın, dinlemek istiyorum.

demişim. Annem kaseti koyduğunda, ben sesi duyar duymaz kafa tutmuşum anneme

- Anne bu abi sesi! Ben senden bu ablanın kasetini istemiştim! diye elimde bülent ersoyun kasetini sallıyomuşum. :)
Annem de zavallım “Kem.. Küm..” dışında bi açıklama getirememiş olaya. İyi ki de gerçekleri söleyip bi açıklama getirememiş, düşünsenize

- Kızım aslında o abi ama artık abla falan dese 6 yaşında yaşayacağım bunalımı düşünemiyorum :) Yıllarca buna kafa patlatıp bülent ersoyun peşine düşerdim herhalde. :Pp Gerçi okumaya başladığım yıllarda ‘Ulan bu kadının adı neden Bülent ki?’ diye düşünüp, nüfus memurunun bi hatası olduğuna kanaat getirip olayı kafamda örtbas ettiğim bi dönem de oldu tabi :) Gerçeği öğrendiğimde de ne yalan söliiim birazcık dumur olmuştum tabi ama bunu 6 yaşımda öğrenmemiş olmanın sevincini yaşarım hala :p :)


Not : Yazının başında çemkirdin, diğer 2 partı okumadım dedin, kırıldım, üzüldüm izleyici :( Onlar benim en güzel çocukluk anılarımdı, yaptığım salaklıkların başlangıç yıllarıydı… Onları da okusaydın be izleyici... Şu an acıların çocuğu yaptın beni… Kaşlarım birleşti, omuzlarım yerçekimine yenik düştü, nereye baksam acı fışkırıyo izleyici…
Bu kadar rol kestim, aç oku be hacı :) haaydin üşenmee ;)

1 yorum:

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

vayy polican kimle konuşuyosun kuzum sen?!? izleyici dier partları okumayı bırak, bu partı bilem okumamış..:( sen devam et kendi kendine konuşmaya, bol bol monolog yap. bak hala yapıyosun allam yarebbim..