Annemin Hadiseleri Devam Ediyoorr :)

Dün yazdığım yazıya aldığım yorumları annemle paylaştım. Televizyonda 1-2 saniye gözüküp ünlü olduğunu sananlar gibi bi sevince kapıldı ve:

- Tanıdıklar da yorum yapmış mı?? diye sordu. Sanki bütün akrabalar, eş, dost oturmuş benim blogu takip ediyomuş gibi :) –ki tanıdıklarımdan bi iki kişi dışında kimse bilmiyo zaten blog yazığımı- Sonra da sahnedeki şarkıcıya, peçeteye istek şarkısını yazıp verenler gibi bi istekte bulundu :
- Yine beni yaaaaazz, diyerekten.
Bazen annemle rolleri değiştirdiğimiz olur. O çocuk olur, ben anne. Yine böle bi durumla karşı karşıya geldiğimiz için ağlamasın diye:
- Tamam yavrum yaziiciiim. Hatta bi de akşam sana şeker-sakız-çikileta üçgeni oluşturuciiim, dedim. Sevinçlere gark oldu tabi :)

Annem tam bi “Anlatım Bozukluğu” ve “Yazım Yanlışları” ustasıdır. Ustasıdır derken, bu konularda hata yapmaz anlamında sölemiyorum, bizzat hatanın anasıdır :) Hatta bazen ona derim ki:
- Anne ya sen ÖSYM ile bi görüşsene, Türkçe sorularını hazırlarken senin yaptığın anlatım bozukluklarından yararlansınlar… :)

Bi gün dışarıdaydım, telefonuma annemden bi mesaj geldi:
“Kızım eve gelirken yuHka al” diye. “Ulan dedim yuHka ne ola ki? Yeni bişey mi çıktı acaba ben bilmiyorum :s” (Her zamanki gibi olaya iyi niyetle yaklaşıyorum, annemin huyunu bilmiyomuşum gibi) Ben de gittim, yuHkaya en yakın bulduğum şey olan “yufka” aldım. Eve gidince annemle aramızda şu konuşma geçti:

- Buyur annecim. YuHH!!ka
- Saol yavrum da yuhhkayı neden böle vurguladın?
- Anne yufka nasıl yazılır?
- Y-U-H-K-A şeklinde..
- Harbiden Yuh! Annecim ya!.. Yufka doorusu…
- Aaa öle mii?
- ÖSYM konusunda ısrarlıyım annecim..

Konuşmalarımızın çoğu bu şekilde uzaarrr giderrr :) Ha bi de kendisi akrostiş sanatının ustasıdır ki o konuya hiiiç girmicem :) Düşünüyorum da hayatımda tanıdığım en mükemmel kadın kesinlikle annem. Bi yorumumda da dediğim gibi espri yapmıyo, bizzat esprinin kendisi oluyo :) İşte benim annem, canım annem.. Seviyorum seni civcikkim :)

5 yorum:

Prometheus dedi ki...

ya evet benim anneminde sözcük hataları beni ölümlerden döndürmüştür...buraya yazmak bile istemyiorum tehlikeli gerçekten..

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

aslında iyi yanları da olmuyo diil. mesela zamanında öss deki anlatım bozukluğu sorularını falan full çıkarmam hep annem sayesindedir :)

Büşra Bayram dedi ki...

annene de ki bizim blogda bi hayal meyal war seni çok seviyomuş :D

Ayyy çok güldümm. Beni tanısın, tanıdıkların yorum yaptığını görünce daha bi sevinsin :)

maça kızı dedi ki...

ehehehe benim annem de milföy hamuruna milfer hamuru diyo çok her seferinde düzeltiyorum ama çare yok:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

*HaYaL MeYaL
tamam sölicem anneme, çok sevinecektir eminim :D yakında o da blog yazmaya başlarsa şaşırmam zaten :))

*kelebekmisali
annem allahtan düzeltiyo ama her gün farklı bişey çıktığı için, düzeltmesi bişeyi deiştirmiyo yani :)