Haberin Yok, Ölüyorum.....

Bi gün staja gittiğim 6 yaş gruplarından birinde öğretmen ve öğrenci arasında şöle bi konuşma cereyan etmişti;

- Örrttmenim Allah benim cezamı verdi!
- Onu da nerden çıkardın Kudbettinciim?
- Çok yaramazım ya, evde sandalyeden düştüm. Allah cezamı verdi yani..

Galiba benim de dün gece Allah cezamı verdi :/
Yatmadan önce (gece 2 civarı) hem yüzümdeki makyaj çıksın, hem de cilt kirden, tozdan arınsın manasında banyoya gidip, yeni aldığım sabunu uyguladım. Salak gibi hafiften gözlerimin üzerine de sürdüm. O an gözüme kaçtı ve ööle bi yandı ki gözüm, bildiğim hiçbi acıya benzemiyodu :/ Resmen gözüme iğneler batıyomuş gibiydi. O an aynadaki suretimle göz göze geldiğimde gözlerimin beyazı, kan kırmızıydı.. Gözlerim kanıyo sandım! Aklımdan birazdan kör olacağım fikri geçti. “Ulan dedim kör oluyorum!” Taa eski Türk filmlerine kadar gittim geldim. Hayatım gözlerimin önünden bi film şeridi gibi geçti ki o sıra gözlerim kanlı olduğu için kırmızıydı bu film :p Öle sıktım kendimi, ölesine korktum ki (canım çok tatlıdır ayıptır söölemesii) önce kulaklarım tıkandı. “Heh bi de sağır oldum, tamamdır” diye geçirdim içimden. Sonra elim ayağım titremeye başladı. En sonunda gidip su içip kendime gelmeyi düşündüm ve mutfağa gittim. Fakat mutfağın lambasına bastığım sırada bi uykum geldi, bi uykum geldi anlatamam.. Gözüm de kararmaya başlamıştı zaten… Sonra “PATT!” diye bi ses duydum, gerisini hatırlamıyorum… Gözümü açtığımda yerde yatıyodum. Ne kadar yattım bilmiyorum… Neden sonra kendime geldim, bi an bilincim açıldı ve ilk zeka belirtimi göstererek “Bayılmışım…” diyebildim kendime. İlk kez olduğu için şaşkındım tabi.. Sonra evdekileri uyandırdım, beni o halde görünce hayalet görmüşe döndüler. Rengim yoktu zaten. Resmen ölüp dirilmiş gibiydim… Öteki tarafta bi tur atıp geldim anlayacağınız...
Yalnız çok merak ediyorum, yeryüzünde gözüne sabun köpüğü kaçıp, bundan korkup bayılan benim gibi bi salak daha var mıdır acaba? :D Umarım yoktur zira türümün son örneği olmak isterim :)


Gereksiz Not : Feyzbokundaki durumuna otu boku yazan tipler gibi “Haberin yok, ölüyorum…..” yazdım bi kaç saat önce. Herkes “Nooluuyoo, nooldduuu?” diye sormuş, merak etmiş. Pehhh ölmüşüm ulan haberin yok işte, daha nolsun…. Du ben bi yüzümü yıkayayım yine o sabunla :Pp

15 yorum:

Adsız dedi ki...

hehe hem çok güldüm hem çok üzüldüm ge.miş olsun.ama bu kadar panik olma sabun köpüğünden kalp krizi bile geçirirsin allah korusun.

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

teşekkür ederim. haklısın valla, bende bu salak bünye olduğu sürece daha çok gidip gelirim o tarafa :p

Büşra Bayram dedi ki...

ayy çok geçmişler olsunn.. SAbun kaçması cidden fena bi ağrıdır.. NE de olsa dünyaya açılan penceremiz gözler :(

Adsız dedi ki...

peki tamam kendini böyle hissetmemen için itiraf ediyorum bende ilkokula falan gidiyodum.salonumuzun koltuklarının birinin kolundan diğerinin koluna böcük misali zıp zıp zıpalarken koltukla beraber yuvarlanıp kafamı oymalar vurdum.sonra oturdum canım yanmadı yaa dedim.bi baktım gözümün üstünden kırmızı sıcak bişiy akıyo.kafamı eğdim avcum kanla doldu.bir böğürmüşüm ölüyooooooooorum yetişin aaa dostlar diye:)) sora heryer karanlık fon şarkısıyla o korkdan bayıldım:) Sorası ablamlar evdeydi geldiler hemen hastaneye yarama dikiş bile atmadılar o kadar küçüktü yani:))

OlurÖyle dedi ki...

o zaman ne yapacakmışız.gözümüze sabun kaçtığında aynaya bakmayacakmışız :) geçmiş olsun.

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

*HaYaL MeYaL
Teşekkür ederim. Gözlerim benim için çok kıymetliydi şimdi daha da kıymetli oldu bu sayede :)

*balböcüğü
Üzüldüm mü desem yoksa benim gibi biri olduğunu gördüğüm için sevindim mi desem bilemedim :p uzun zaman olmuş geçmiştir ama yine de geçmiş olsun diyim sana :) iki olaydan da çıkartılan sonuç; insan korkunca bayılıyo, tecrübeyle sabittir :)

*Karakutu
Teşekkürler. Kesinlikle aynaya bakmamak lazım, tavsiye etmiyorum :)

Travis dedi ki...

haberim var da s.klemiyorum :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

ahaha eyvallah travis :) merak etme beni umursamayanlar da benim s.kimde diil zaten :)

şirinem dedi ki...

:) hay Allahım ya merak etme valla benimde canım çok ama çok tatlıdır :) olur böyle vakalar geçmişler olsun canım

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

teşekkür ediyorum şirinem, umarım geçmiştir ve bi daha olmaz.. :)

Adsız dedi ki...

ooo :( hiiic sevmem en gicik olduudm sey!! göze sabun kacinda.... grxmis olsun :P

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

bi de sabunun içeriğine bi tutam deniz tuzu koydular mı of off normalin 2 katı yakıyo gözü :/ teşekkür ederim Dilek Isabelle :)

sami hazinses dedi ki...

böyle bir olay karşısında hala yaşadığım için, şükretmem gerektiğini düşünüyorum ve dalin şampuanları hayat kurtarırmış diyorum.

LoLLa dedi ki...

hheeaaa kiyamam sana yaaa cokk guldum ama cok da uzuldum :( allah korumus walla ya :(

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

*sami hazinses
kesinlikle.. o günden beri şükrediyorum ve dalinden vazgeçemiyorum :p

*LoLLa
teşekkür ederim, ben allah cezamı verdi diye nitelendirdim ama korumuş da olabilir tabi :)