Adamın Biri...

Hani "Adamın biri.." diye başlayan ve sonu salakça biten cümleler vardır ya, mesela "Adamın biri karısının yüzüne bakmamış, doksandokuzuna bakmış" ya da "Adamın biri bol keseden atmış, dar keseden eşek" gibi.. İşte, biz bi gün okulda bu salak muhabbete girdik arkadaşlarla. Herkes aklına gelen "adam"lı cümleleri sölerken, benim aklıma geldi bi tane. Kankamın aklına da aynı cümle gelmiş, ona "Dur dur noolur o cümleyi ben söliiim" dedim. Ve akabinde olay şöle gelişti :

Aishe : Adamın gözü dalmış, burnu yaprak.
Grup : Puhahahahaha
Elf : Adamın birinin gözleri yaşlıymış, kulakları genç.
Grup : Eheueheueheu
:)can : Adamın birinin kafası kızmış, vücudu erkek.
Grup : Ahahahahahaa

Böle maloz maloz gülerken, işte o sırada benim aklıma gelen cümleyi kankamı engelleyerek patlatıverdim

Polly : Adamın biri güneşte düzmüş, dünyada yan.

Bi an sessizlik oldu, hepsi şaşkınca bana bakıyodu, hatta biri "Ne diyo lan bu?!" dedi. Tek gülen ise kankamdı.

Kankam : Puhahahaha o öle diiill. Adamın biri güneşte yanmış, ayda düz.

Tabi herkes doğru cümleyi duyunca başladı benim salaklığıma gülmeye :D ama ama ama mühim olan da böle güldürebilmekti zaten onları, kalıp cümleleri herkes kullanır diğğ mi amaa :)

Dur hatta kullanayım bi kaç tane daha :

*Adamın birinin ayakları kokmuş, elleri linyit.
*Adamın birinin metresi varmış, karısının santimetresi.
*Adamın birinin canı çıkmış, bi daha yerine takamamışlar.
*Adamın birinin canı sıkılmış, gevşetememişler.
*Adamın birinin o lafa karnı tokmuş, gözü aç.
*Adamın birinin saçı kırmış, sakalı çayır.
*Adamın biri düşmüş, karısı gerçek.
*Adamın biri gülmüş, karısı lale.
*Adamın biri yatmış, karısı tekne.
*Adamın biri sinirliymiş, karısı ise kemikli.
*Adamın biri karısına "inek" demiş, birlikte aşağı inmişler.
*Adamın biri aklını kurcalamış, aklı bozulmuş.
*Adamın biri yalana yer yok demiş, yalan da ayakta kalmış.

Tamam sustumm :) börrrggg :)

9 yorum:

victoria dedi ki...

azu azu ha :D gece gece içime şeyetti bu cümleler ama olsun oba devam

elfinon dedi ki...

Süpersin polly, aklıma benim ergenliğim geldi seni okurken. benim de böyle saçmasapan şeylere takılıp saatlerce geyik çeviren süpper bi grubum vardı :)

devam et nolur... izlemedeyim ;)

elf

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

victoriacım bu cümleleri çok okuyunca bi süre sonra kusturuyo insanı :p tikkat etmek lazıım :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

elfimm :) yoksa o grup elemanlarından birinin adı polly miydi?? hani şu salak ama minik ve tatlı olan :Pp

devam edicem, daha neler annatıcam :)
hoş geldin bloguma, izle benii cnm ;)

Büşra Bayram dedi ki...

pujahahahahahahah :D

walla en güzeli seninkiydi, o ince sessizliğe acaip güldüm yane xD

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

o sessizlik anını hiç unutamam zaten :) kendimi ağlanacak bişeye gülen, espri yaptığını sanan bi aptal gibi hissetmiştim :D

defne dedi ki...

adamın biri varmış.
çalışıp seneye düzeltirim demiş:P
bulaşıcı galiba bu adamın biri muhabbetleri:S

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

hehehe çok fena bulaşıcı hem de :) hemen unutmak lazımm :)

Adsız dedi ki...

adamın biri bakan mış digeri bakmayan zuhahaha