TaBu Oyunu


Bi aralar feci şekilde takmıştık bu oyuna kafayı. Arkadaşlarla toplanıp toplanıp bu oyunu oynuyoduk. Özellikle de oyunda B.Bee ve Osyy ikilisi varsa, sırf onların diyaloglarına şahit olmak için bile oynanırdı bu oyun. Bi gün yine toplanmışız oynuyoruz, sıra bunlara geldi:


Kelime : Balayı

B.Bee : Annenin kocası (mevzuya derin yerden girecek)
Osyy : Kim o? Amcam mı?
B.Bee : Yuh be annenin kocası kim?
Osyy : Kiiimm??
B.Bee : Baban ulan baban!
Osyy : He doğru. Babamı karıştırma şimdi!
B.Bee : Neyse başka yerden gireyim ben.. Büyük, iri bi hayvan?!
Osyy : Deve, fil, ayı
B.Bee : Heh ayı. Ne yer bu?
Osyy : Yemek.
B.Bee : Ulan ne yemeği sever?
Osyy : Bal
B.Bee : Evet! Birleştir şimdi ikisini.
Osyy : Ballı ayı!
B.Bee : Yuh ayı!
Osyy : Ballı baba!
B.Bee : Pas ulan passs.. Bilemicek bu hayvan!


Nette bu konuyla ilgili araştırma yapınca bunun kadar komik diyaloglara rastladım ve pek tabi sizinle paylaşmaya karar verdim :)



Kelime: Demeç

- Ben şimdi masada oturdum veriyorum
- Nası yaaa ??
- Ya işte masada oturdum fotoğraf çekip yazı yazan tiplere veriyorum.
- Neee???
- Ya alla alla masada oturdum böyle herkese veriyorum!
-....
- Pas be pas! of.. demeçti.


***


Kelime: Repertuar
(Anlatan, şarkı söylemeye meraklı bir hatundur ve kelimeyi görür görmez bu özelliğini iyi bilen hatun arkadaşına dönüp sorar:
- Benim neyim geniş?
- Kalçan!



***



Kelime: Travma
- Hani düşüp kafanı kaldırım taşına vurursun da bi şey geçirirsin?
- Film şeridi?
Grup: Çüşşşşşşşş!



***



Kelime: Diz

- Pantolonu nereye giyeriz?
- Bacağa?
- Hah. Bacaklarımızın ortasında ne vardır?
- Oha!


***


Kelime: Telepati

-Hani ben sana bir şeyi anlatmaya çalışıyorum ama sözle değil beyin dalgalarıyla falan...
-ihihih neydiiii.. teletabi..!
-Tamam tele'si kalsın, kedilerin eline ne denir?
-Buldum telepençe!
-Offf beee bi kere de bil be...



***


Kelime : Mısır

- Keops nerede?
- Etiler!!
- Allah cezanı vermesin!!



***



Kelime: Kafeinsiz Kahve (Son saniyeler)

- Yuhhh be, bunu nasıl anlatacam. pas. (Zaman biter)
- Kelime neydi?
- Kefensiz kahpe...
- Neeee???
- Pardon.. kefensiz kahve...
(Digerleri karta bakar, grup kopar)


Daha da uzayıp gidiyo bu geyikler :)) Ama birebir yaşanınca daha bi komik oluyo, tavsiye ederim efenim :)

8 yorum:

victoria dedi ki...

ay güldüm güldüm :D :D ballı baba felan of :D bi de herşeye gülmek istiyorum :D mal gibi herrr şeye gülüyorum artık yoksa psikoloji yerine gelmicek böyle gülünce iyi oluyo durdk yerde de gülünce otomatikman mutlu oluyorum

Büşra Bayram dedi ki...

bacakların arasında ne vardır?_ ohaa :D süperdi cidden xD

Victoria bunlar gülüncek mevzulardı xD

victoria dedi ki...

tabi canım bunlar gülünceklerdi de gülünmeyeceklere de gülüyorum agresifim polyannam :D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

:D o yorum HaYaL MeYale aitti victoriacım ama olsunn :) içinde bulunduğun hâletiruhiye ile ilgili olabilir bu durum ama ben gün olur da şuraya hüzünlü bişeyler yazarsam ve sen gülersen, o zaman agresifleşebilirim bak :Pp

kapalııı dedi ki...

sana bi tavsiye veriyim mi bütün bu olayların dah bi egzantirik hal almasını istiyosan dağın tepesine çık mesela cümbür cemaat sonram klasik müziği aç -etrafta ankaralı namık dinleyenler varken- öyle oyna,,,asıl eğlence o zaman oluyor;]]

victoria dedi ki...

ana pardon ya haplardan oluyo haplardan :P ov tırstım ama

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

*b.n.n
tavsiye için teşekkürler :) biz kafede oynuyoruz genellikle ve o kadar gürültü yapıyoruz ki hayvan gibi, herkes bizi dinliyo zaten, klasik müziğe gerek kalmayabilir :) yine de bu fikri söliyiciim arkadaşlara ;)

*victoria
hap atmadan, ayıkken gel benim bloga :p şaka şaka her zaman beklerim, tırsmaya gerennk yok beybi :)

Adsız dedi ki...

ben tabu alcam yha çok gzl oyun harıka saol pollyanna..