Annem HADİSE Yarattı :)

Biraz önce annemle telefonda konuştuk (kendisi şehirdışında), biraz muhabbetten sonra söz dün akşamdan açıldı:

Annem : Dün akşam Hadise nasıldıı ama finale kaldık! (coşkulu)
Ben : Hımm evet..
Annem : Hem de ingilizce sölemediği haldee (coşkusu devam etmekte)
Ben : .... (bi sessizlik anından sonra) nası yani?!?!
Annem : Türkçe sölediği halde yani .
Ben : O şarkının Türkçesi de mi var? (Olaya hala iyi niyetli yaklaşıyorum, 'herhalde ben duymadım' diye düşünürken bi sonraki soru bitişim oldu)
Annem : Şarkı Türkçe diil miydi?

Bu sorudan sonra gerisini hatırlamıyorum. Kafamı taşa vurup, hafızamı kaybetmişim :p
Annem aylarca şarkıyı ölesine benimsemiş ki Türkçe olarak algılamış sanırım :D
Sonra benim bişey sölememe fırsat vermeden

Annem : Aa şarkı ingilizceydi zaten diğğ mii? dedi kendisi de koptu ve şu bilimsel açıklamayı getirdi:
- Şarkıda "düm tek tek" diyo ya o yüzden Türkçe dedim ben ona.

Bu açıklama içimi rahatlattı yani anneciimm :D espri yeteneğimi kimden aldığım belli olduu! :D

11 yorum:

kapalııı dedi ki...

ayy bi fena oldum gülmekten ama=))
açıklama süper iyi toparlamış;]

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

bende hala etkisindeyim, aklıma geldikçe gülüyorum :))
toparlamış mı, açıklamayla bence iice batırdı durumu :D

OlurÖyle dedi ki...

hahah:) süpermiş yaa..benim annemde o coşkuyla şarkıya eşlik etmek istedi dün akşam ama sadece düm tek teklerde sesinin yükseldiğini duydum öncesi ve sonrası mırın kırından ibaret.yazıııkkk:)

Prometheus dedi ki...

yok yok müzik evrenseldir onun etkisi olsa gerek bence...:/

kapalııı dedi ki...

ben de mecaz sanatı yapmıştım toparlamış derken kendi çapımda ama ben de battım heralde galiba sanırsam=D

Prometheus dedi ki...

bide şu yorumcularla ilgili hede hödöyü çaldım..güle güle kullanıyım..öle de..de ama..

şirinem dedi ki...

çok güldük okurken annende en az senin kadar espriliymiş :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

*Karakutu
Annemin yalnız olmamasına sevindim bu konuda :) şarkı düm tek tekten ibaretti zaten onlar için :p

*b.n.n
:D kusura bakma ben eşeklik edip anlayamadım mecaz sanatını :))

*Prometheus
Hadi güle güle kullan bakalım :) güzel olmuş, benim ismim kocamaaan gözüküyo, beendim, sürekli yorum yapıcam sana :p :)

*şirinem
teşekkür ediyorum, annem de esprili ama aramızda bi fark var; ben esprilerimi bilinçli yapıyorum, annem ise esprinin kendisi oluveriyo, espri yaptığının farkında diil yani :D

elfinon dedi ki...

ahahahah :)) çok özlemişiim annenii ya:)) süpersin. ama annen senden çok daha süper söliim ben sana kuşumm :P:))

elfinon dedi ki...

ahahahah :)) çok özlemişiim annenii ya:)) süpersin belki birascık:P lakin annen senden çok daha süper söliim ben sana kuşumm :P:))

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

teşekkür ederim bebeim :)) annem süper yaa, ona yetişmeye çalışıyorum işte bende :) ama onun gibi olamıcam sanırım :/