Fotoğraf Zayiatı :@

Biraz önce fotoğraf makinesindeki fotoğrafları bilgisayara aktardım. Geçen Dolmabahçeye gitmiştik, ordaki fotoğrafları içeren bi foto. silsilesi dizildi bilgisayarımın ekranına. Hepsine tek tek bakarken, bi tanesini çok beğendim. Acayip güzel çıkmışım, daha doğrusu her zamanki halim gibi çıkmışım *mütevaziolamayaninsanmüspettesismileyi* Arkamda da barok ve rokoko tarzının en güzel örneklerinden (kpss bilgilerime dayanarak sölüyorum bebeim) Dolmabahçe Sarayı bütün ihtişamıyla duruyo. Çok güzel bi ambiyans falan.. Fakat resmin ayrıntısına indiğimde bu ambiyansın içine eden (hatta bizzat ta ortasına s*çan) bi amca ile tiyze olduğunu gördüm. Yan yana oturmuşlar, belli ki gezip dolaşmaktan yorulmuşlar. Buraya kadar her şey normal; fakat amca ayakkabısını çıkarmış ve ayaklarını ovuyo!
Pardon ama amcanın o görüntüsü karşısında ne benim güzelliğim ne Dolmabahçenin ihtişamı, baroku, rokokosu ne de o ambiyansın mükemmelliği, hiçbi şeyin ayakta kalabileceğini, tutunabileceğini sanmıyorum.. Evrendeki her şey anlamını yitiriverir bi anda…:/
O yüzden siz siz olun fotoğraf çektirirken; arkanızda ayağını ovan, burnunu karıştıran ve buna benzer bilumum aktiviteyi gerçekleştiren pis amcalar/tiyzeler var mı diye bakmayı unutmayın zira çok güzel fotoğrafları katleden bu insanlar aramızda dolaşmakta.
Benden uyarması efenim yoksa sonra fotoğrafı neresinden kırpayım diye çok düşünürsünüz, en sonunda amcayı ayaklarından başlamak suretiyle parça pinçik edene kadar fotoğrafı deli gibi kesmeniz gerekir, tecrübeyle sabittir, ben yorulmayın diye sölüyorum :)

7 yorum:

Baccal dedi ki...

photoshop'un yararlı olduğu zamanlar...

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

hatta photoshopa "amca silme" diye bi seçenek koysalar, benim için daha yararlı olacak :) yoksa amca silme var da ben mi bilmiyorum :s

Baccal dedi ki...

amca silme yok da, stamp veya clone var:)
tutorialler ellerinden öper

Merve Dilara M. dedi ki...

Gereğinden fazla naturel olmuştur heralde: ] Ama merak da etmedim değil fotoğrafı : ]

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

*Baccal
Ben onları öğrenene kadar "amcayı kesme ve akabinde silme" işlemleri daha kolayıma geliyo açıkçası :) hatta büyük bi mutluluk duyuyorum bundan :p

*Mervedila Methüsena
Evet fazla naturel, hatta insanı rahatsız ediyo bu naturellik :/ Fotoğrafı buraya koymak isterdim ama amcayı rencide etmek istemiyorum. Sonuçta pis ama o da insan :) pis insan :D

şirinem dedi ki...

şu fotoları bir görsek diyorum ama :))

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

:) fotoları görürseniz gördüğünüze pişman olursunuz :) o yüzden bölesi hepimiz için daha ii :) eminim o amca da böle olmasını isterdi :p