Mim : Yirim Yirim Doyamam Ben BunLaraa :)

Bu aralar abidik gubidik yazılarımın arasına çokça sayıda Mim karışıyo ama seviyorum ben Mimleri ve MimLenirsem yazarım arkadaşım. Hele de Mimleyen değer verdiğim insanlardan biriyse hiç boş geçmem ki sevgili 8ex-en8 tarafından mimlenmişim, teşekkür ediyorum kendisine :)

Efenim Mim konusu "Beğendiğiniz 5 hazır gıdayı resimleriyle beraber paylaşmak"

Şinndiii bi düşüniyiiimm.. Hmm aslında ben çok yiyen biri diilim, herşeyi de çok sevmem ama 5 tane sayabilirim sanırım :)
1. Eti Browni Intense
Hani reklamlarda Demet Evgar diyo ya "Tarifi imkansız bişey" diye, aynen katılıyorum kendisine. Yok böyle bi tat :)




2. Elma Dilim Patates
En son kankamla yiyip bi kez daha aşık olduğum tatlardan biri.. Gerçi ben patatesin her halini çok seviyorum, 7/24 yiyebilirim kendisini :) Denemedim ama bunun yanında bira da iyi gider gibi, ne dersiniz? :)




3. Ülker Hanımeller Negrita
Ben bunu bi de buzdolabına koyuyorum, içindeki çikolata iyice sertleşiyo ve bi de onu kahveye bandıra bandıra yirsen dadından yinmiyo be bebetom, dene sende ;)


4. Kinder Sürpriz Yumurta
Ulan danalar danası oldum hala çok seviyorum ben bunu :) Heleki bana bunu bi irkek hediye etsin ona aşık bile olurum o derece yani :p Daha bikaç sene önce bile arkadaşlarla iddiaya girince "Nesine lan?" diye sorduklarında "Kinder Sürpriz yumurtasınaaa" diyodum ki her zaman da kazanmışımdır, hiç kaçarı yok :) Yaa canım istedii biri bana süüpprüüüz yımırtaa alsıııınnn :p



5. Nescafe
İlla yiycek mi yazmamız gerekiyodu bilmiyorum ama kahveyi pas geçersem içim rahat etmicekti zira günde 3 defa kahve içen birinin bundan bahsetmemesi çok acı olacaktı bebeyim. Yapamadım gönlüm razı olmadı ve işte kahvemi de 5.sıraya yerleştirdim, her ne kadar o kalbimin ilk sırasında olsa da :)

Bi Mimin daha sonuna gelirken tabiykimde herkesi öpüyorum, sevgiler, saygılar, esenlik dolu günler diyorumm..

Not : asgdfasdfasdf tv ya da radyo programı kapatır gibi oldu ki sen izleyicim bebeyim bilirsin ki ben hiçbi zaman yazımın sonunu öyle ciddi bitirmem. Sonda saçmalarım, zırvalarım, kusarım oraya son yediğim elma patates dilimleriyle "Şindi bu blogu kapatıyosunuz ama yine gelin bebetolar" yazarım :p Beni iyi tanıyın artık :p haydin sii yuuu :p

33 yorum:

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

Patates canım çekti napıcaz..?

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Sen bana süüprüz yımırta al ben sana pattes ısmarlarım :)

Deli Paratoneri dedi ki...

offf browni aşkınaaa :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Hemde ne aşkk :)

Dhenniss dedi ki...

Browni'yi o reklamda ki kız gibi yemiyorsundur umarım.:) Bir de o patates çok yağlı olmaz mı? Bana çok yağ çekermiş gibi geldi.

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Aynen o reklamdaki gibi yiyorum :P
Pattes yağlı olmuyo ya bende öyle sanıyodum bunu yemeden önce ama yağ oranı güzeldi.

Dhenniss dedi ki...

İgrenç :p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

İğrenç olan ne ya? Ben miyim yoğğsaa :'((

Dhenniss dedi ki...

Aynı o reklamdaki gibi yiyiyorum dedin.Bende o reklamı düşündüm bir an.Gerçekten de iğrenç.. Kusura bakma PoLLy :p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Kişiye göre deişir bikerem, hem ben çoğ tatlıyım iiirenç olamam *hıh* :P

Dhenniss dedi ki...

Çok tatlı olan şeyler de bazen insanlara iğrenç gelebilir.Bence sen browniyi güzel güzel yemelisin.:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Taam güzel güzel yiicem ama iirenç demeyin bana :'((

Dhenniss dedi ki...

Çok mu üzüldün yoksa duygu sömürüsü mü yapıyorsun? :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Aaağlıyorum görmüyo musun :'(( taam beni benimle bırak burda kendi iirençliğimlee :'((

Dhenniss dedi ki...

Tamam ağlama inandım.:) Hala bırakmamı istiyor musun burada bir başına? :p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Ben yalnız bi insanım zaten Dhennisscim, alışkınım böyle şeylere.. sen bilirisin artık :)

Dhenniss dedi ki...

Ne demek şimdi bu? :) Çok terk edildim alıştım artık mı? yoksa yalnız kalmaya alıştım mı? :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Bu, benim kafadan bi insan yok bu dünyada o yüzden ben yalnız bi insanım demek :)

Dhenniss dedi ki...

Sanıyorum ki bunu ciddi bir şekilde yazdın.:) Umarım seninle aynı kafadan insanlar çıkar karşına da sen de yalnız kalmaktan kurtulursun.:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Bu zamana kadar çıkmadıysa bu saatten sonra çıkmaz. Beklemiyorum zaten Mario gibi bi pirens :p pardon Mario diğer yazıdaydı :p

Dhenniss dedi ki...

Çok karamsar olmamalısın bence.Senin gibi hayatın neşeli taraflarında olmayı seçen biri böyle cümleler kurmamalı.:) Mario olmasa bile Luigi olur.:p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Benim kafadan olsun da Luigisine de razıyım :P Ayrıca karamsar diilim gerçekçiyim ;)

Dhenniss dedi ki...

Yarın ne olacağını kesin olarak söyleyebilir misin? Yarını yaşamadan bugünden konuşmak,yemeğin tadına bakmadan tuzsuz olmuş demeye benzer.Belki çıkar birisi karşına..Belki yarın belki yarından da yakın ;)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Yaa aslında biri var da.. benden haberi yok..:/
Off Murat Bozu nası kendimden haberdar edebilirim kie :P

Dhenniss dedi ki...

Yuva yıkmak bence hiç iyi bir fikir değil.:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Murat Boz evli mi kie? Ne zaman evlendi yaaa neden benim haberimm yook :'((

Dhenniss dedi ki...

Sevgilisi var diye biliyorum.Adını magazinlerde de duymadım hiç.Yanlış mı biliyorum acaba ?

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Evet sevgilisi var ama evli diil, yuva yıkmak olmaz o :p

Dhenniss dedi ki...

Sevenleri de ayırmamak gerekir.Sevgilisini de düşün.:p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Bana ne yaa.. o cillop gibi çocuğu kaparken bizi düşündü mü hiiç :P

Dhenniss dedi ki...

Cillop olmayan çocuklar ne yapsın peki? :) Onları düşünen yok mu? :p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Ben düşünmüyorum şahsen onları :P

Dhenniss dedi ki...

Ondan eminim zaten.:)