Sizi SeviyoruMmm!

Yazının başlığına bakıp sevgi pıtırcığı olduğumu falan düşünmeyin sakın bebetolar ama sevdiğim sizsiniz :) Evet evet siz! ;)

Blog yazmaya başlayalı neredeyse 1,5 yıl falan oldu ve burda biçok kişi tanıdım, bloglarını okuyup hayatlarına ortak oldum, dertlerini paylaştım, yorum yaptım, "Şu konuda napsam canlarım ciğerlerim?" diye sorduğumda bana fikir veren biçok kişinin yanımda olduğunu hissettim.. şööle bi dünden bugüne düşününce, gün itibariyle 161 olan izleyicim beybime bi teşekkürü borç bilmem gerektiğini hissettim :) Herkese tek tek teşekkür ediyorum tabiyki ama sanırım bazılarına daha özel teşekkürlerimi sunucam;

Hayal MeyaL, Kerimsel ve B.n.n.
"Ben burda kendimi bildim bileli onlar hep yanımda mıydı yoksa ben mi öyle sandım acabağ?"
diye gelen yorumlara bi bakayım dedim ve evet doğru tahmin etmişim, onlar benim ilk zamanlarımdan beri hep yanımda olmuşlar. Teşekkür ederim canlar, öperim :)

8ex-en8, Rebecca, Mia, Ayris, AD, ribelle
Çoğunu bi iki aydır tanıdığım bu güzel insanlar yorumlarıyla yanımda oldular hep ve umarım hep de yanımda, tam da burada olurlar :) Tabikimde sizi de öperim :)

Arada yorumlarını esirgemeyen ayşa, LoLLa ve irma sizlere de teşekkür ediyorum beybiler :) Daha sık uğrayın, beklerim ;)

Blogumu şans eseri bulduğunu iddia eden ve beni yorumlara boğan, o her ne kadar öyle olmadığını söylese de onun tanıdığım biri olduğunu düşündüğüm Dhenniss.. seni de
unutmadım :) Sana da teşekkür ederim, Murat Boz ya da Murat Dalkılıçtan halliceysen seni de öperim :P

Kısa bi zaman öncesinde blogumu yorumlarıyla şenlendiren Burcu, Antipatik Yazar, 100. izleyicim olup bi daha buralara uğramayan Şahin, Baccal ve Karakutu.. Nerelerdesiniz siz kuzum? Bi ses verin yahu :)

Vee son olarak.. kuzenim A©G, biricik dostum Elfinon ve yazılarımın bi kısmında bana ilham veren kankucanım elf ve pek tabiğğkiii blogumdan sağda solda bahsedip eşe dosta beni tanıtan, blogumla benden çok gurur duyan hayatımın biriciği anneme sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum :)

Vee diyorum kii; teşekkürler büyüyorum sizinlee :) [Daha ne kadar büyüceksem :P mecazi olaraktan yanii:P ]


Not : Bu nası yazı bee albüm kapağa gibin oldu ahaha o diil de çoduygusal bi yazı oldu lan, ağlıycam şindii :P neise hadi sarılalım sıkı sıkıııı ehuehue

22 yorum:

Paris in Me :) dedi ki...

Adımı gördüğüm için çok mutlu oldum cidden.. Bloguna hakettiği değeri veriyoruz sadece canım emin ol , bizde seni seviyoz valla :D

Rebecca dedi ki...

Bende öptüm bebeğim, annene selamlar =D

Ayris dedi ki...

beybii:) teşekkür ederim ben de:) ismimi görünce pek sevindirik oldum valla^^

öperim** ha bir de sarılalım sıkı sıkı bence de:p

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

ben hep burdayım mrk etme ;)

Adsız dedi ki...

Vay be bir buçuk yıl oldu mu ya, yaşlanmışım resmen :D
Ünlü oldum diye değişeyim deme sakın. :D Aynen devam. ;)

TuTsİ dedi ki...

Pek sık giremediğimi itiraf etmek istiyorum.
Ama bilki arasıra olsada ki sadece sen değil bir çok blog aynı, girip bir göz atacak da olsam haberim oluyor bir çoğunuzdan.
Kardeşim sevgiler karşılıklıdır :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Tekrar teşekkür ediyorum hepinize canlar :*

Büşra Bayram dedi ki...

Agresiff pollyanna'mm çook teşekkür ediyorumm :) Çoook utandım şimdi :o İyi ki varsın ve biz iyi ki izliyoruz seni :) Severek okuyoruz, ben hep yanındayımm :)

Büşra Bayram dedi ki...

çooookk utandım Agresfi pollyannamm. Çok mutlu ettin beni. Biz seni severek izliyoruz, severek okuyoruz. Sen iste yeter ki ben hep yanında olurum :) ayyy çook heyecanlandım :o

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Hayalim Meyalim sevinmene bende çok sevindim :) seviyorum işte sizii :)

Dhenniss dedi ki...

Sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim şimdi.Bana da blogunda yer ver verdiğin için çok mutlu oldum.Üzüldüğüm kısım ise şu oldu.Eğer benim hakkımda öyle bir düşüncen varsa ceketimi alır giderim rahatsızlık vermek istemem.Çünkü bu konuda kesin ve net konuşmuştun hatta kibarca kovmuştun hatırlarsan.:)Bir yandan da şöyle bir düşüncem var.Eğer öyle bir düşüncen olsa bana bloğunda yer vermezdin sanırım.:)Sonuç ne olursa olsun yine de çok teşekkür ederim bana ayırdığın paragraf için...
Bir de unutmadan ismi geçenlerden öpülmeyen tek kişi ben oldum ;)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Senin tanıdığım biri olduğunu düşünüyorum ama bi yandan da umarım o diilsindir diyorum.. Aslında böyle bişey için seni yargılamak da istemem, bu benim kendi paranoyam kusura bakma :) sen gitme bence burda kal.. ayrıca murat boz tipinde biriysen niye öpmiyim seni ayıp ettin :P

Dhenniss dedi ki...

Ben sanırım bilmeden rahatsızlık veriyorum sana... Bu kadar sorun olacağını bilsem kesinlikle bu kadar üstelemezdim.İnsanlarımız hep büyük konuşur ya hani "Şu olsun yoksa istemem,olmasın daha iyi." Fakat çoğu kişi de bunlardan daha kötüsünü kabullenmek zorunda kalır.Bende acaba öyle bir durum oluştu mu diye sormak istemiştim.Murat Boz ve Murat Dalkılıç'a benzemediğim hatta uzaktan yakından alakam olmadığı için öpülmeyen tek kişi ben oldum demek istemiştim :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Yok rahatsızlık diil ya estağfurullah.. demek benzemiyosun hımm o zaman kusura bakma öpemiyciyim :P

Dhenniss dedi ki...

İstediğim zaman yorum yazabilir miyim? :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Yazabilirsin tabiki ;) sorman hata :)

Dhenniss dedi ki...

Bu saate kadar beklediğime değdi o zaman.:) Daha fazla dayanamayacağım.İyi geceler.:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Beklediğini bilseydim daha erken uğrardım buralara :) Sana da iyi geceler :)

kapalııı dedi ki...

canımın en sıkkın olduğu zamanlarda, kendime sırıtık bi' ifade takınamadığım, en çok kendime sustuğum anlarda her tıklayışımda sana, bana iyi geldiğin için asıl ben teşekkürü bir borç bilirim. ve en olmadık yazılarımın altında senden farklı bi' bakış açısıyla yorum bulmak oldukça japon gülüşü kattı bana, gözlerimi çizgi haline getiren;))asla yazmaktan vazgeçme!

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Canım benim sizleri mutlu edebiliyosam ne mutlu bana.. teşekkür ederim güzel sözlerin için.. :)

Baccal dedi ki...

vallahi bu aralar yoktum bloggerda, giremiyordum; hani olur ya bazen insan konuşamaz yazamaz vs vs.
neyse geldim ve gördüm ki...
vallahi iyi geldi şu yazdığın, her ne kadar geç görmüş olsam da :)

okunuyorsunuz, ben de kendimi okutacağım bu aralar. kendinize iyi bakınız efendim :)

bi de twitter girdi hayatıma, dilerseniz oralardan da izlemek için: Lakkabsab

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Sevindim geri dönmeniza efenim, sesiniz soluğunuz çıkmıyor arada bi ses verin şuraya uğrayında :)
Ben twitterla pek ilgilenmiyorum ama bakarım tabiki ;)