Bayram Şeysi

Bugün bayram alışverişine çıktık annemgillen. Güya millet açlıktan ağlıyo ama bi baktım her yer tıklım tıklım. Öyle kurukalabalık da diil he bildiğin para virip alıyolar. İşin ilginç tarafı bi mağazaya giriyoruz, diyorum ki "Şu güzelmiş, diğerlerine de bakayım, başka bişey beğenmezsem bunu alırım." mağazanın sonuna gidiyorum, tekrar aynı yere döndüğümde biraz önce beğendiğim kıyafetin yerinde yeller esiyo!
Girdiğimiz üç-dört mağazada da aynı şey olunca bi sinirlendim bi sinirlendim en sonunda girdiğimiz son mağazayı kapattırdım ve bütün mağazadakileri alıp (yağuşuklu tezgahtarlar dahil:P) kamyonla eve göndermelerini söyledim.

Geçen günlerde aynı olay Ayfon4 almak istediğim sırada başıma geldi. Nereye gitsem "Maaaleseff elimizde kalmadı" dediler. Ulan hani geçim sıkıntınız vardı? Hani ekmek alıcak paranız yoktu? G*tünüzde don yok afedersiniz ama en kral telefon cebinizde. Yine sinirlendim "Madem Ayfon4 yok o zaman Ayfon3Lerin hepsini alıyorum" dedim. Aldım çıktım. Yaptım oldu.

Biliyorum kıroyum ama para bende (H)



Not : Şindiden herkesin Kurban Bayramı'nı kutluyorum efendim. Yine her bayramda olduğu gibi bu bayramda da büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden vee yaşıtlarımın (özellikle de yağuşuklu delüganluların) yanaklarından kocamaaaan öpüyorummm :P

21 yorum:

hayalci dedi ki...

Harbiden bugün bende çıktım alışverişe,ama kadınların resmen gözü dönmüş.Mağazada elimden ürünü çekiştirecek çılgınlıkta bi kadın beni şaşırtmamalı sanırım :D:D

İyi bayramlaar ;)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Hıı bi de onlar var senin elindeki kıymete biner, sinir olurum o kadın tipine, hep de denk gelir :F
Teşekkürler, size de iyi bayramlar efenimm ;)

Adsız dedi ki...

Ben de diyorum Ayfon3ler neden yok piyasada. :D
İyi bayramlar. :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Ahaha hepsini ben aldım Kerimsel :D lazımsa göndereyim :)
İyi bayramlaaar :)

Profösör dedi ki...

Bayram daha gelmedi ki. Tatil başladı sadece. aslında bayramı burda kutlamak lazım. Ben en iyisi mi yüreği güzel, hüzünlü tüm aşıklara b.u şarkıyı armağan edeyim..

http://fizy.com/#s/16lxwf

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Bana her gün bayram prof.cum ama şindiden kutluyorum demiştim bende (bknz:not) ;)
Hiçkimseye aşık olmayan biri olarak teşekkür ediyorum tüm aşıklar adına :)

Dhenniss dedi ki...

Bayram alışverişini son güne bırakmak çok tehlikeli olabiliyor.İnsanlar gözü dönmüş gibi hareket ediyorlar.:) İphone için hayırlı olsun dileklerimi iletir,bayramını kutlarım. :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Aynen öyle, hemde çok büyük bi tehlike :)
Ayfon için teşekkür eder, bende bayramınızı kutlarım efendim, yağuşuklu ve yaşıtımsanız + öperim :P

Dhenniss dedi ki...

Yakışıksız olanları da öpsen iyi olur bence. :p Yaş hakkında yorum yapamayacağım.:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Kusura bakmayın yakışıksız olanlara öpücük falan yok :p yaş hakkında yorum yapmayalım evet zira yaşlıyım :p

Profösör dedi ki...

Doğarken ağladığıma göre, ölürken de gülümsemek isterim. :) Bayramda da herkesin yüzünün gülsün isterim ben. Hemen şimdiden teöbssüm ödiniz..

Rebecca dedi ki...

hiç yazmcksın sanmıştm =P

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* Profösör
Karar ver yahu hüzünlenelim mi tebessüm mü edelimm :):) kah ağladık kah güldük modundayız şu anda :)

* Rebecca
Benden öyle kolay kurtulamazsınızzzz :P

Profösör dedi ki...

Bence sevinelim. Bayram bugünr. Gülelim ve eğlenelim bea.. Aşağıdaki öyküyü de paylaşalım hep beraber;

Küçük balık, yiyecek bir şey sanıp süratle atıldı çapariye. Önce müthiş bir acı duydu dudağında... Sonra hızla çekildi yukarıya. Aslında hep merak etmişti denizlerin üstünü. Neye benzerdi acaba gökyüzü. Balıkçının parmakları hoyratça kavradı onu ve küçük balık anladı yolun sonunun geldiğini. Koca denizlere sığmazdı, oysa şimdi yüzerken küçücük yeşil leğende, cansız dostlarına değiyordu ister istemez. Bir kedi yalanarak baktı gözünün içine. Yavaşça karardı dünya; başı da dönüyordu. Son kez düşündü derin maviyi, beyaz mercanı, bir de yeşil yosunu.
İşte tam o sırada eğilip aldım onu, yürüdüm deniz kenarına. Bir öpücük kondurdum başına. Sade bir törenle saldım denizin sularına. Bir an öylece baka kaldı, sonra sevinçle dibe daldı gitti. Teşekkürü de ihmal etmemişti, birkaç değerli pulunu avuçlarımda bırakarak. Balıkçı ve kedi şaşkın baktılar yüzüme: "Neden yaptın bunu?" diye sorar gibiydiler.
"Bir gün" dedim, "Bulursam kendimi yeşil leğendeki küçük balık kadar çaresiz, son ana kadar hep bir ümidim olsun diye."

Ümidinizin kalmadığı anlarda, bu hikâyeyi düşünüp, teselli bulabilirsiniz.

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Profösörcümm hikaye çok güzel, teşekkür ederiz :) Sen arada gel ya buraya şarkını paylaş, hikayeni anlat, bu bilok hepimizin ehue sevgiler efenim iyi bayramlar :)

beny dedi ki...

polly bayramda bol et yiyesin, sevdiklerinle olasın, çiklota dişlerinin arasındayken gülesin, şeker boğazına kaçmak üzereyken kendine gelesin, bayramdan sonra da bu yiyeceklerle ilişkilerin devam etsin;)
dipnot: blogu yeniledim, farkettin mi bilmiyorum ama burda yazıyorum artık. ben b.n.n oldum ben. ;)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Canım benimm ne güzel temenniler bunlar, bi mukabele ;):)
Hayırlı olsun yeni blogun, takipçinimmm ;)

Dhenniss dedi ki...

Gününüz kutlu olsun öğretmenim. :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* Lütfi MUTLUER
Teşekkür ediyorum, en kısa zamanda bu mime cevap vericem :)

* Dhenniss
Çok teşekkür ederim, hatırlaman beni memnun etti :)

Dhenniss dedi ki...

Rica ederim.Öğretmenler hatırlanmayacak da kim hatırlanacak öğretmenim.:) Ben yeni bir yazı yazarsın diye düşünmüştüm

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Sağol Dhennisscim çok düşüncelisin :) Yeni bi yazı yazıcam da henüz moda giremedim yazıcam inş..