Bilogumdaki 4815162342 . MiiiiiM :P

Evet bebetom başlıktan da anlayacağın üzre yine bi Mim olayında daha sizlerlen buluşmuş bulunuyoruz. Efenim bu defa 8ex-en8 tarafından mimlenmişim. Mimlenmişim ama ne mimlenmek, 3 konu birden, "Seç, beğen, al" diyor kendisi. Bende kendisine teşekkür ediyorum ve seçiyorum, beğeniyorum ve alıyorum :P

1. Konu: Senin hayatında "Yedi önemli, ya da yedi ilginç şey"
Bu Mim'e cevap veremiyorum zira düşündüm taşındım(yeni bi şatodayım artık:P) benim hayatımda 7 önemli şey yok lan. Kompile herşey önemli ve ilginç hayatımda, yaz yaz bitmez yani o yüzden yazamıcam bebeyim. :P Diğer konuya geçelim;

2. Konu: 1 gün içinde sevdikleriniz için yaptığınız şeyler nelerdir..?
Alla allaa böle sorunca düşündüm de bi b*k yapmıyorum valla ahaha bilogumu baştan sona okuduysan kendi için yaşayan, egosu tavan yapmış, gözü kendinden başkasını göremeyen bi organizma türü olduğumu anlarsın zaten. Yok soruyu "1 gün içinde kendin için yaptığınız şeyler nelerdir?" diye sorsaydın, bak o da yaz yaz bitmezdi. :P Evvet diyer konu gelsinn;

3. Konu : "Soğuk kış günlerinizdeki bebeklik hatıralarınızı -bebeklik fotoğraflarınızla (isteğe bağlı)- anlatınız."
İştee bu; biraz önce söylemiş olduğum egosu tavan yapmış Polly'nin, bu durumunun hangi günlere dayandığının göstergesi olan bu olayı sizlerlen paylaşıcam şindii.

Soğuk bi kış günümüydü bilemicem ama olay ben tam 2 yaşındayken gerçekleşmiş. Bi gün mutfaktayken anneme "Anne bu ne?" diye sormuşum. Annem de "Sana yağ kızım" demiş. Cevabı aldıktan sonra babam "Neymiş kızım?" diye sormuş. Benim cevabım ise "Bana yağ!" olmuşş ahaha egoya bak lan :) şindi böyle olmama şaşırmamalı yani :)

Bi Mim'i daha böylece sonlandırmış oluyor, herkese MimLi günLer diLiyorum :P


Not : Efendim profilimde yazan mail adresimi msn'e ekliyosunuz eyvallah.. ama cıbır hatunlar da ekliyo beni onu anlayamadım bebişim ya :s hayır mail adresimi görebilmek için profilime bakman gerekiyo ki orda cinsiyet : erkek yazmıyo diğ miğğ güzelim? Zaten Pollyanna adında kaşlı gözlü döşü gıllı bi erkek de olmaz yani. Hıı kızlar eklemesin demiyorum sadece cıbır hatunlar eklemesin zira çekemem, sohbet edemem, tarihte saçlarını başlarını yolduğum görülmüştür, o yüzden uzak durmalarını tavsiye ederim. :) [Bu not sağlık açısından önemli bi tavsiye niteliği taşımaktadır :P]

26 yorum:

Rebecca dedi ki...

ahaha o kızlar seni mi ekliyo cidden =D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

evet yaa nedir bu rağbet anlayamadım :)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

1 gün içinde sevdikleriniz için yaptığınız şeyler nelerdir..?

bunun cevabını veremiyoruz ikimizde :(

Adsız dedi ki...

Eh bu kadar farklı bir kişilik olursan cıbır hatunlar ekler tabi :D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* 8ex-en8
Üzülmüyorum ben buna.. gerçekten sevdiğimiz birileri yok demekki..

* Kerimsel
Evet tamam kabul ediyorum farklıyım ama erkek diilim yani, litfen bunu anlasınlar artık :)

Dhenniss dedi ki...

Yanlış anlamadıysam sanırım yeni bir eve taşınmışsın.Pardon şatoya. :p Eğer doğru anlamışsam güle güle otur. :) Fikirlerine karışmak istemem ama galiba sen sadece işine gelen mimlere cevap vermek istiyorsun. :) Ee haklısın da bir yerde bize ne senin hayatından değil mi? :) Sana yağ olayına gelirsek de bence ego ile hiçbir alakası yok.Gayet güzel bir cevap.:) Cıbır hatunlara da değineyim bari :) Cinsiyette erkek yazmıyor demişsin ama insanların cinsel tercihlerine de saygı göstermek gerekir bence. :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Evet Dhenniss doğru anlamışsın, aslında taşınmak diil de şato deiştirdim, kışlık şatoma geçtim :P
İnsan ünlü kişilerin hayatını merak ediyo pek tabi, o yüzden biliyorum sizde benim hayatımı merak ediyosunuz, öyle bize ne falan deme saklama gerçeği :P
Son olarak cıbır hatunlara gelecek olursak (ki hiç gelmek istemem) onların cinsel tercihlerine saygı duyuyorum tabikiğ ama benim cinsel tercihim onlardan yana diil, ben yağuşuklu delüganluları tercih ediyorum efendim, umarım anlaşılmıştır :)

Dhenniss dedi ki...

Sende halkı bilgilendir o zaman AgReSsiF PoLLyaNNa gerçekleri saklama. :p Tercihiniz olan yağuşuklu delüganluları tarif edermisiniz ? :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Ben gizemli olmayı seven bi kimseyim, o yüzden herşeyimi açıklamıyorum :P Tarif etmek çok zor ama örnek vermek gerekirse murat boz, murat dalkılıç ve türevleri diyebilirim :) O tarzdaki yağuşuklulardan hoşlanıyorum ey halkım duy sesimii :P (Bilgilendirdim:P)

Dhenniss dedi ki...

Gerçekten kusursuz bir bilgilendirme oldu. :) Peki bir şey daha sormak istiyorum.Yanlış hatırlamıyorsam şu anda bir sevgilim yok yazmıştın.Geçmişteki sevgilin yada sevgililerin yada hiç sevgilin oldu mu bilemiyorum :) Onlar bu türevlere dahil miydi? Bilgilenmek için. :p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Evet çok doğru hatırlıyosun şu anda bi sevgilim yok ama sor bakalım niye yok? Çünkü bir murat boz, bir murat dalkılıç gelip bana sevgili olalım mı bebişim demedikleri için yok :P Geçmişteki sevgili yada sevgililerimden bahsetmek istemiyorum zira benim bildiğim 2 tanesi bilogumu takip ediyo.. kendileri hakkında yorum yapmak istemiyorum, ben geçmişe dönmeyen ve geçmişten bahsetmeyen biriyim. Geçmiş geçmişte kalmıştır, bitmiştir ve gitmiştir. Bu da eski sevgililerim için bi bilgilendirme olsun :P

Dhenniss dedi ki...

Anlıyorum peki.:) Ama şimdi merak etmedim desem yalan olur hani eskileri.Biraz ipucu veremez misin? :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Peki şu kadarını söyliyim öyleyse hiçbiri murat boza veya murat dalkılıça benzemiyodu :) Sen neden eskileri merak ettin? Bak bende bunu merak ettim şimdi...

Dhenniss dedi ki...

Murat Boz,Murat Dalkılıç ve türevlerini tercih ediyorum dediğin için,acaba gerçekten de tercih ettin mi diye merak etmiştim. :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Sorun da orda zaten ben tercih ediyorum ama onlar daha beni tercih etmedi ne yazıkki :P
Burdan tekrar halkı bilgilendirmek için sesleniyorum murat boz ve dalkılıçgillerden olanlar ve olduğuna inananlar varsa çekinmeden mail adresime resim ve kişisel bilgilerini göndersinler :P seçim yapıcam :P

Dhenniss dedi ki...

Eyvah! hemen mail adresini kaldır."İnananlar" kelimesi seni çok zor duruma sokabilir.Günlerce,haftalarca,aylarca hatta yıllarca mailine gelen resimleri kontrol etmek zorunda kalabilirsin. :) Bir de çok önemli bir soru.Biraz önce kızdın sandım soramadım. :) Eski sevgililerin o türevlere dahil olmadığına göre neden tercih ettin. :) (Bilgilenmek için:))

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Güzel olur ya bana da eğlence çıkar bu sayede :) Hmm eğer biraz daha eski sevgililerimle ilgili bişeyler sorarsan senin onlardan biri olduğunu düşünmeye başlayabilirim Dhenniss.. ki eğer öyleyse en üst sağ köşedeki x işaretine basarak sayfadan çıkabilirsin zira eski sevgililerimden hiçbiriyle iki lafın belini kırmak istemem şu saatten sonra..

Dhenniss dedi ki...

Tamam susuyorum.Şimdi neden adının AgReSsiF PoLLyaNNa olduğunu daha iyi anladım.Özelin sonuçta bu kadar sormamalıydım.Özür dilerim.Bu arada çarpıya basmıyorum :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Rica ederim özür dilemene gerek yok ama dedim ya eskileri konuşmayı sevmem. Konuşmaya gerek bile görmem.. neyse ben çarpıya basıyorum şimdi :) sen burdaysan iyi okumalar :)

Dhenniss dedi ki...

Teşekkür ederim. :)

Paris in Me :) dedi ki...

beni de mimleyin yaa mim yazmayı özledimm :( ühühüh

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Peki ribelle ilk Mim'i sana göndericem :)

Mia Wallace dedi ki...

haha hahah cevap süper!! :D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Saol Mia, 2 yaşındaki Polly böyleymiş işte :D

TuTsİ dedi ki...

8ex-en8 ve sen
al birini vur ötekine gibi bişi olmuş :p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Evet o da söyledi ama napalım sevdiğimiz birileri yok işte o yüzden sevdiklerimiz için bişey yapmıyoruz :P