Thank you Mario but princess is in another castle!

Geçenlerde oyun sitelerinde dolaşırken Mario çıktı karşıma. Bıdık bebeto ya, tipini görünce dayanamadım, oynadım.. fakat bölümü geçince o ne idüğü belirsiz tip çıktı karşıma ve "Thank you Mario! but our princess is in another castle!" dedi. Sonra o eski günlere gittim, hani şu bilmem kaç kupona aldığımız atariyi TV'ye bağlayıp Mario oynadığımız, papucumun prensesini kurtarıcam diye helak olduğumuz ama o cümleyi görüp ilk hayalkırıklığımızı yaşadığımız o yıllara.. Hayır soora hırs yaparsın, azmedersin, prensesi kurtarırsın bi öpücük bilem vermez haspam. "O kadar hopladım zıpladım tipsiz tipsiz abidik gubidiklerin arasından koptum da geldim" dersiniz ama o "Thank you" der ve çeker gider.. Belkimde Mario kendisinden kısa diye pek pas vermemektedir ama neticede bünyeyi yordu seni kaleden kurtardı adamceğiz kız zillii (Prensese diyorum burda:P)
Neyse bi nostalji yaşayalım, orada hak mantarı toplıycaz derken asıl 'mantar'ın kendimiz olduğunu geç de olsa yüzümüze vurmak için yazdım bu yazıyı :P


Not : Bu aralar acayip derecede PSP'ye taktım. Gta ve Pes oynuyorum. Pes iyi oynarım, kendine güvenen varsa kapışalım bebetolar :P

49 yorum:

Dallama Blogger dedi ki...

Kuppa'yı elime geçirirsem hayatını kaydıracam :D

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

Gta'da online da oynarız sorun yok Pes'te şansın yok söliim.

Adsız dedi ki...

İnsan başka hangi oyunu oynarsa oynasın bu Mario ayrı bir bağımlılık türü. :)

Acg dedi ki...

kuzen sendeki bu gta sevgisi beni hep korkutmuştur zaten, şimdi psp aracılığı ile aşırı doz alıyor olman beni iyice tedirgin etti.
hatırlarım bizde oynarken hunharca katlettiğin yoldaki cillop gibin karıları :)))

aman diim dikkat.

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* Telekinesis
Hak ediyo valla ömrümüzü yedi :P

* 8ex-en8
Diyorum ya cem, kapışalım :)

* Kerimsel
Di mi ya? Onun gibi insanı hayalkırıklığına uğratan bi deli oyun daha var mı ki eskilerden :)

* A©G
Kuzen onlar da bikini giyip sokaklarda kıvıra kıvıra yürümeselerdi :) bak yine hatırladım gidip bikaç tanesini daha katlediyiim :P :))

Büşra Bayram dedi ki...

Ayy ben de Pes çok severim. Ama öyle kendime çok güvenmiyorum , yenilmeyi seviyorumm :))) Gta ise candır :D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Ben yenmeyi seviyorum çünkü erkekler pes'te yenilmeyi hiç hazmedemiyolar :) Bi de tavlada yenilmeyi hazmedemezler, orda yenmeyi severim bebetoları :) Yüzlerinin hali pek bi hoş oluyo :D Gta canımın içi ya :D

Tjaala dedi ki...

ben oynamazdim hic bi isi beceremezdim ya :(
freddy the fish en guzeli :P

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Üzülme ya oynasan da oynayamasan da prensesi kurtarmana değmiyodu oyun o yüzden bişey kaybetmiş sayılmazsın :) fish dedin de sayfanın sağında Polly the fish var belirtmiş oliyim :P

Dhenniss dedi ki...

Neden bu kadar sorun olmuş hiç anlamadım. Koskocaman prenses,mario kendisini kurtardı diye öpmek zorunda mı? :) Teşekkür etmiş daha ne istiyorsunuz. :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Tabikimde öpmek zorunda Dhenniss :) o kadar yoruldu Mario abiğğ hopladı zıpladı bi öpücüğü hak etmiyo mu yanii :)

MeLLy dedi ki...

Çok iyi pes oynarım beybi, sevgilimle en büyük eğlencemizden biridir birlikte pes oynamak... Gel kapışalım ama hiç şansın yok ona göre... ehe! :D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Bugüne kadar yenen olmadı beni ama bi şansını dene bebeyim ;):)

MeLLy dedi ki...

eh, ilkleri yaşatmayı severim... :p
2011'e başladım ben ama haberin olsun.. :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Gerçek şu ki ben üzerine oturup çalışmıyorum, daha ilk oynadığımda oyunun ustası olduğunu söyleyen birini yenmiştim :) acemi şansı sanırım :) şanslıyımdır ;)

Dhenniss dedi ki...

O mantıkla hareket edecek olursak, birisi kaçırıldığı zaman polisler onu kurtardığında,kaçırılan kişinin polis abileri öpmesi gerekir.:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Ama onlar sevgiliiiydii.. yani ben öyle olduklarını düşünüyodum ama kız öpmeyince anladım ki aralarında hiçbişey yok :p

Dhenniss dedi ki...

Mario bir halk kahramanı ve öyle insanların sevgilisi olmaz. :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Zaten Mario'nun o abidik gubidik tipini kim ne yapsın :P

Dhenniss dedi ki...

Doğru haklısın.Ne de olsa Murat Boz'a benzemiyo :p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Murat Bozz aşkım ya <3 nie hatırlattın gece gece :p

Dhenniss dedi ki...

Belki gece rüyanda görürsün diye hatırlatayım dedim.:p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Ahh ahh bi gelse rüyamaa yağuşuklu bebetom :p

Dhenniss dedi ki...

Rüyalar sanırım en fazla 10 sn oluyor.10 saniyen var ne yaparsın? :p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

10 sn bana yetmez ya :/ ama pek konuşmam öpmeyi tercih ederim tabiykimde :p

Dhenniss dedi ki...

Ben senin yerinde olsam sarılmak isterdim.Erkek beyni ile kadın beyni yer mi değiştiriyor noluyor böyle? :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Benim kafatasımda erkek beyni var sanırsam :P durum onu gösteriyo :p

Dhenniss dedi ki...

Yok sen daha başka bir şeysin.:) Eğer erkek beynin olsaydı Angelina dan hoşlanmam gerekirdi.:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Başka bişeysin derken? Dönme miyim yoksa uleyn ben? Yörü git olum aklıma deli şeyler sokma benim :p

Dhenniss dedi ki...

Deli şeyler sokma derken? Dönmeye mi karar verdin? :p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Hı hııı baktım olmuyo böyle bi dönüp gelicem :P

Dhenniss dedi ki...

Topla gel.:p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Ahaha topla gelmicem, bizzat top olup gelicem :P

Dhenniss dedi ki...

Konuyu değiştirsek mi? :p Ben konuyu yine başka başka yerlere getirmeyi başardım.:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Eğer çok gizli saklı biri diilsen orda mail adresim ve facebook hesabım var, bi ara ordan konuşalım seninle olur mu? Burda chat yapıyomuşuz gibi oluyo :) zor olmasın sana da ;)

Dhenniss dedi ki...

Facebook hesabım yok.Msn adresim de farklı ama bu hesap adına bir tane msn adresi alabilirim.:) Haklısın chat yapıyormuşuz gibi oluyor gerçekten.:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Yok sırf bunun için özel olarak msn adresi alma :) ben varsa diye şeyyettiydim, yoksa burdan da konuşuluyo benim için sorun yok :)

Dhenniss dedi ki...

Sen bilirsin.:)İstediğin zaman mail atabilirsin. Sonuna @gmail.com eklemen yeterli:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Ben burdan yazarım sana nolcak yanii :)

Dhenniss dedi ki...

Dediğim gibi sen bilirsin.:) Sonra kızma bana.Kızınca korkuyorum.:) :p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Kızınca adam dövmüşlüğüm var korkabilirsin :p

Dhenniss dedi ki...

Zaten herkes bana kızsın.Dhenniss'e kızın,Dhenniss'e bağırın...Neden? Çünkü O,Dhenniss :'(

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Kim bağıran yahuu? Sevgilinlen falan mı tartıştın? Vallah ben şindi baarmadım sana

Dhenniss dedi ki...

Neyse boşver önemli değil.Seninle ilgili bir şey değil. İzninle gidebilir miyim? Sanırım blogunda bir yorum rekoruna imza attık.:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Ne demek izin senin, lafı mı olur ;)
İyi geceler.. bilmeden kırdıysam da özür dilerim :)

Dhenniss dedi ki...

Hayır hayır.. Kesinlikle özür dilemeni gerektirecek bir şey yok.Asıl ben seni bu şekilde düşündürdüğüm için özür dilerim.İyi geceler.:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Rica ederim hiç problem diil.. Tekrar iyi geceler :)

Atölyenin Sahibi dedi ki...

Resme yaklaşırsan "Princess is in another castle" diyen arkadaşın el hareketi çektiğini görebilirsin xD

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Ahaha allah kahretmesin yaa ben onu o arkadaşın bıyığı falan sanıyodum bu ne lan diyodumm harbiden dediğin gibiymiş :D:D