Heyy! Saçı güzel! Bak bii :P

Saçımı kestirmek için kuaföre gitmeyeli uzuun zaman oldu. Hayır, bakımsız diilim. Saçımı son sürat uzatıp Rapunzelle kapışmak gibi bi niyetim de yok bebeyim. Tek derdim şu ki, kuaförlerin inatmış gibi senin istediğin modelin dışında olabilecek tüm modelleri saçına uygulama sevdaları. "Birazcık kesin lütfen ama çok azz.. accık ucundan" dersin, bi bakarsın saçın kuş kadar kalmış. Rengi sarı olsun istersin bi bakarsın b*k rengi olmuş.. Allam yaa bu söylediklerim başına gelmeyen bi kız varsa çıksın "Var! Ben kuaförümden çok memnunum, ben nası istersem saçımı öyle yapıyo" desin, zira bende o kuaförü bulup önce öpücem sonra saçımı ona yaptırıcam.

Üniversiteye yeni başladığım yıllarda illa marjinal olcaz dikkat çekicez ya saçlarımının uçlarını sarıya boyatmıştım. Aslında ben pembe istiyodum ama ilk zamanlardan o kadar da abartmak olmasın dedim. İkinci dönem okula geldiğimde herkes de aynı saç modeli vardı! Arkadaşlarımın "Polly bi kız gördüm sen sandım lağğn" demelerini geçtim, artık ben o kızları görünce "Bu ben miyim yoksağğ" demeye başlamıştım. Saçlarınıza sürekli ayna tutulmuş hissi yani. Marjinal olucaz derken sıradan bi hal aldık.. neyse bende gittim kuaföre saçımı yenilemeye karar verdim. "Hiç merak etmeyin çogizel olcak" dendi tabiki. Kuaförden çıktığımda uzunluğu kuş kadar ve rengi Twitty'e taş çıkartıcak saçlarım vardı! Öyle berbat olmuştu ki, bi de üstüne para verdim yani.. Bikaç zaman sonra nası oldu bilmiyorum ama saçlarım güzelleşmeye başladı.. Bi gün yolda kankamla gidiyoruz, iki abaza olduğunu tahmin ettiğim çocuk bana yaklaşarak; "Saçların çok güzel" dedi. Ben hiç bakmadım, duymamazlıktan geldim. Tam da karşıdan karşıya geçecektik o yüzden bi süre beklemek zorunda kaldık. Benim duymadığımı sanıp tekrar "Saçların çok güüzell!" dediler. Ben hala duymamazlıktan geliyodum :) sonra karşıya geçiyoduk ki arkamdan "SAÇLARIN ÇOK GÜZELL!" diye bağırdılar. Kankam da "Saol" dedi. Çocuklar da "Sana dememiştik ama seninki de güzel" dediler ehuheuhee kankama mı güliyim delüganlı hayranlarıma mı güliyim bilememiştim :D
Bi keresinde de saçlarıma fön çektirmeye gittiğimde, kendisinin yağuşuklu bi delüganlı olduğunu sanan kuaförlen aramızda şu konuşma geçmişti;
- Makyajın çok doğal güzelim
- Yüzümde makyaj yokki, sadece göz kalemi sürdüm..
- O zamana göz kalemin çok doğal durmuş
Ahaha illa iltifat edicek ya bu kadarını da görmedim yani. Ahh şu erkekler saf mısınız ne? :) [Yine yazının sonunu erkeklere bağlayabildim yanii :P]



Not : Bikaç yıl önce TVde çıkmıştı bu dayı. 35 yıldır saçını hiç kestirmemiş ve hiç yıkamamış.. Eyyhhh yanii.. saçın kafanın üstünde b*k gibi dolanmış be abiğğ hem şekil olarak hem koku olarak.. öfff pööfff git bu biloktan :P Bu dayı ve kendini bu dayı ilen yarıştıranlar dışında herkesi öpüyorum efenim :P

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir erkek olarak yanıt vermek istiyorum :D
Saf mıyız, hayır %70'imiz (80'de olabilir) abaza maalesef. :(
Ama şaşırtıcı olan artık bayanların da yarısının aynı durumda olması. Kadın erkek eşitliği sonucu mudur nedir bilemem artık :D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Bayanlar da oldu mu artık öyle yaw? Ben burdan erkeklere çok laf atıyorum, asılıyorum falan ama normalde yaptığım bişey diildir ama yapan bayanlar varsa da tebrik ederim "Vay abaza hatunlar" derim :P

AD dedi ki...

Ben de bunun erkeklere has sanırdım.Berberden çıkıpta istediği gibi tıraş olan adam daha görmedim.Meğersem kadınlarda bu konularda dertliymiş:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Cidden mi ya? Bende bu konuda erkekler daha rahat sanıyodum hep :) Allam iki yorumda ne çok şey öğrendim :)

AD dedi ki...

Gerçekten öyle:))Berbere enseleri, faulleri aldırmaya gidiyorsun bi' bakmışın bütün saçlar gitmiş:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Allam ya nedir bunların kafadaki tüm saçları kesme merakı bilemedim ki :)

Ayris dedi ki...

Canım valla ben benim 17yıllık kuaförümden çok memnunum(maşallah, tü tütü :P) ne kadar istersem o kadar keser, kırık olsa bile ben istemmiyorum dersem kesmez. Bana yakışmayacak model hiç kesmedi mesela(bazen "ya perçem keselim, böyle değişik olsun" fln derim, "yok yakışmaz o sana, zor kullanırsın vs." der :)

bu arada marjinal olacam diye sıradan olmana çok güldüm :D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Öyleyse çok şanslısın :) Demekki arada çıkıyo böyle iyi olanlar da, inş bana da denk gelir öylesi :)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

Şu resimdeki kıza bak ya tam istedigim gibi tabi saçları. Bak biz erkekler uzun saçlı kızlardan hoşlanırız. Bunu da biliosun zaten ama fazla da uzatma ara sıra kestir ;)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Tamam kestiriyim de upuzun saçları kuaför düdük gibi yapıyo onun derdindeyim ben :) Bu arada o resimdeki kız benim :P

Büşra Bayram dedi ki...

hahah çok eğlendim :) bi tane normal kuaför bulsam şöyle kadınların istedği gibi yapabilen o günü bayram ilan edicem zaten :D

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

dedenin durum vahimmiş ya, iğrendim resmen. Bit tarlasıdır kesin kafası. =D

Rebecca dedi ki...

ahaha =D göz kalemin çok doğal durmuş =DD benim göz kalemim de çok doğal durur ama hiç böyle bi iltifatla karşılaşmadım =D

Mia Wallace dedi ki...

ben de saçımın uçlarını sarıya boyattım ama 2 hafta oluyor ve dikkat ettim herkeste var ama dert etmiyorum. Ayrıca geçen bir kuaförle tanıştım inan o kendi istediğini yapıyor ve de şu cümle çıktı ağzından "önemli olan benim beğenmem senin değil"
aa hatta dur yazayım bunu ben :)

Dhenniss dedi ki...

Kerimsel'e katıldığımı belirtmek isterim. :) Bir de saçınızı kestirirken dur yeter tamam bu kadar kestirmek istemiştim demiyor musun ? Yada söylediğin halde durmuyor mu :)

Küçük bir dipnot:Sen üniversitede neden dikkat çekmek isteyesin ki zaten ünlü,meşhur,vs. değil miydin ? :p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* Hayal Meyal
aynen bende öyle.. o gün, dediğim gibi önce gidip o kuaförü öpücem soora saçımı kestiricem :)

* ayşa
Di mi ya? :) Bit yuvası olmuştur kesin :D

* Rebecca
Yaa işte tahmin et artık benimki ne kadar doğal :P

* Mia
O da iyiymiş ya, resmen kendi ağzıyla söylemiş :) gerçi diğerleri söylemese de kendi bildiklerini yapıyolar zaten :) Bu arada saçların hayırlı olsun, umarım yakında sıkılmazsın :)

* Dhenniss
Söylesen hiçbişey fark etmiyo ki, o zaman model olmaz diyo, kaptırıyo gidiyo yani :)
Küçük dipnota cevap : Üniversiteye yeni başlarken yapmıştım bunu, daha tanınmış bi kişi diildim ama o saç sayesinde çok tanındım :P