Eurovision 2011

Eurovizyona yine aylar varken "Kim katılsa acabağ?" diye sorular, polemikler başladı. Şu an için 3 isim gündemdeymiş efendim;

Atiye, Hayko Cepkin ve Hande Yener..




Atiye'nin şarkılarını çok beğendiğimi söyleyemem ama sesi güzel gerçekten. Dansıyla, şarkısıyla sahnede göz doldurabilir. Onunla ilk 5'e girebiliriz diyorum ben.











Hayko'ya gelince "Eurovizyonda nası bişey yaparsın?" sorusuna "Yapabileceğim en absürd gösteriyi yaparım" dedi ki ona şüphe yok zaten. Konserlerinde yüzüne kan fışkırtan Hayko Cepkin'in Eurovizyon şovu eminim çok konuşulur ve oldukça dikkat çekici olur. Şans veriyorum ona da..




Hande Yener.. iyi hoş da.. nebliyim ya o kalsın orda, Bodruma gitsin, İstanbulda da yaşasın ama Eurovizyona gitmeden azcık düşünsün derim. Derim demesine de beni sallayan olur mu onu bilemem tabiyki ehueh

Not : Aslında.. aslında aklımda süper bi isim var o gitse diyorum ama henüz teklif almamış.. umarım yakında alır...
Kim mi? Nası anlatsam sana? Bilogumun ismine baksana :P (İyyrencim biliyoruum bebeyim :P)

9 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

bence hayko gitmeli

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

hayko ya da atiye diyorum bende

Unknown dedi ki...

ben de hayko ceksın diyorum ammaa=))))))

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

tahmin etmiştim zateeen :)) hatta hayko cepsin da olabilir :P :)))

C3Moi dedi ki...

bunla ilgili yazdım yayınlamamşımtım neyse artık yarına kalır :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

hımm ben önce davranmışım ama neyse bekliyoruz yazını :)

Acg dedi ki...

hayko gitsin, korkarlarsa filan abartır bu diye, atiyeyi yollayalım kuzen :)))

Rebecca dedi ki...

biz grup kurup katılalım mı. bak ben teklif ediyorum =P

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* A©G
olur kuzen yollayalım, ona şans veriyorum zaten :)

* Rebecca
oluuur bana uyar valla, hemen başlayalım çalışmalara :P Kesin ilk 3teyiz, şindiden diyim ben. :P