Feysbuktaki Kızsal TripLer

Bikaç gündür feysbukta dikkatinizi çekti mi bilmiyorum kızlar "Askılığa", "Dolaba", "Bazen yere bazen yatağa" gibi şeyler yazıyolar. Bunu ilk gördüğüm zaman "Noluyo lan ne diyo bunlar?" dedim. Bu yazılara alınan yorumları okuduğumda, erkekler bu durumun ne olduğunu merak ediyo kızlar ise "Kızlar arasında şekeriiim hıhh" diyerekten erkekleri meraktan çatlatma çabalarına giriyolardı. Herşey iyi hoş da madem bu, kızlar arasında olan bişey, o zaman ben niye bilmiyordum üleyn bunu?! Tam beni msn'e ekleyen cıbır hatunlara hak vermek üzereydim kii işin aslını öğrendim efenim hehe Polly'den kaçar mı hiiiççç :P

Şindi "Acabağ neymiş lan? Şindi söölicek biz de öörenceez yehuu hedere hödörö" diyen erkekler varsa onlara diyorum kii;


"Kusura bakmayın beyleer bu kızlar arasında bişey söyleyemeemm :P"
ahaha pislik miyim neyim? :P Evet evet kesin öyleyim (6) :P



Not : Belkim de çok yalvarırsanız ne olduğunu sölerim ;P Haydin öpüldünüz bebetolar :P

9 yorum:

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

Dün gece bende ekledim msnini. kızların kabul edilme oranı yüksek galiba.

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

O kızların kabul edilme oranı %0.
Ben bugün kabul ettim senin ekleme talebini, hiç kabul etmez miyim ayıpsın.

AD dedi ki...

Artık herkes öğrendi hatta kızlara karşılık erkeklerde buna benzer bir şey yaptı:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Benim feysbuktaki erkekler henüz o seviyeye gelmediler, daha kızların neden bunu yazdıklarını anlamaya çalışıyolar :)

Rebecca dedi ki...

ahaha bende biliyorum, saçma evet, maksat saçmalık zaten =)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Kesinlikle saçmalık :) Kim çıkardıysa artık bilemicem :)

Rebecca dedi ki...

yalnız erkeklere söylicem filan diye vaad verme agresif polly, onu yapan kızları karşına almak istemezsin =D

Dallama Blogger dedi ki...

pislik, en sevidiğim özelliklerden :D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* Rebecca
Çok yalvarırlarsa sölicem demiştim Rebecca ama biliyolar galiba çok yalvaran olmadı :P

* Telekinesis
Benimde kendime en çok yakıştırdığım özelliklerden :)