MiiiiM :)

Bloglarda 3-5 tur atarken bikaç tanesinde yeni bi mim konusu görüp "Acabağ ben buna ne cevap verirdim lan?" diye kendi kendime sormaktaydım kii bi de ne göreyim sevgili duyguseli tarafından mimlenmişim. Bi de demişki "Mim'i cevaplamayanın sevgilisi boynuzlasın,cevaplayanın eski sevgilisinin Allah belasını versin. (: " şindi sevgilim olmadığı için boynuz konusunda rahatım, eski sevgilimin de bi dönem benimle sevgili olduğu için Allah belasını vermiş zaten, daha ne kadar belasını verir bilemicem ama tabiyki de bu mim'i cevapsız bırakmıcam, duyguseline teşekkür ediyorum ve mim konumuza geliyorum;

Yerinde olmak istediğiniz bir ünlünün ismini, resmini yayınlayın ve neden onun yerinde olmak istediğinizi açıklayınız.


Bi kere ben ünlü biriyim zaten o konuya açıklık getirmek isterim bebeyim ama kendi resmimi yayınlamıcam tabikimde zira blog sayfamın ziyaretçi sayısının 465768365467 kat artıp çökmesini istemem :P

Dikkatimi çekti, doğal olarak bu soruya herkes bayansa bayan ünlü, erkekse erkek ünlü şeklinde cevap vermiş ama ben öyle yapmıcam. Ve dediğim gibi zaten ünlü olduğum ve yerinde olmak istediğim bi ünlü olmadığı için bu soruya şöyle bi cevap vericem; eğer benim karakterime hal ve hareketime ünlüler dünyasında denk düşen bi ünlü arıyosanız o da şahsen bizzat Cem Yılmaz'dır. Okul yıllarında bile "İlerde ne olurdu?" sorusuna tüm arkadaşlarımın sayfasında "Doktor, hemşire, öğretmen.. vb." meslekler yer alırken benimkinde "Stand-upÇI" şekilde yazılmış olması da buna güzel bi kanıttır herhalde :)
Efenim blogumu izleyenlerin hepsini mimliyorum, tek tek isim vermiyorum bu defa. 151 kişi mimlendiniz beybilerim, haydin hayırlı uğurlu olsun :)

Not : Şu yan tarafa (Bknz : Sağ taraf) foromsprink, feyizbuk gibi zamazingolar ekledim ama dekor amaçlı ekledim sanırım zira biriken biçok soruya cevap veremedim, bunun için bazı arkadaşlardan özür diliyorum. Ciddi sorular sorup yorum istiyosunuz ama benim gibi manyak bi organizma türünden ciddi yorumlar çıkmaz be bebişim, ben makara kukara insanıyım euhue öptüm beybiler sii yuu ;):)

6 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

aynen ya cem yılmaz olmak süper olurmuşş ühü düşünemedim

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

olsun üzülme bi dahaki Mim'e artık :p

Adsız dedi ki...

Bayanlar baylar, karşınızda Pollyılmaz, :P
Aslında amacına belli bir oranda ulaşmış sayılırsın, çünkü yazılarını okuyunca yüzümde iri bir gülümseme oluşuyor. :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Teşekkür ederim Kerimsel :)
Eğer gülümsüyosan gerçekten espriden anlıyosun demektir, bu konuda tevazu gösteremicem efendim havaya girdim bi kere :P

C3Moi dedi ki...

cem yılmaz olmak...

düşünmüştüm bugün onu boşwer dedim sonra.

fazla ilgi batar :(

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Sadece cem yılmaz olunca diil ki ünlü olunca ilgi görüyosun zaten, o zaman da ilgi batar yani :) hem boşver biz kendi halimizde iyiyiz, ünlü olmaya gerek yok ;):)