Konser MaceraLarı 1 *Emre Aydın Konseri*

Konserleri çok severim bebişim, bi de konseri vereni seviyosam dadından yinmez, değmeyin keyfime.. :)

Geçen yaz sağda solda dolaşırken Emre Aydın'ın konseri olacağı haberini veren o mübarek afişle göz göze geldim. Emreciiime içten içe afili bi aşk beslediğim için olacak ki, konser haberini alır almaz günleri saymaya başladım. Hemen eşi dostu aradım "Haydin konsere gidelim" diye, zira sevdiğin insanlarla, sevdiğin sanatçının konseri daha da sevilesi bi hal alır düşüncesinde olan bi organizma türü olduğum içün böyle düşündüm.. neise efendim konser akşamı tam evden çıkıcaz, hava bi kapadı, bi bulut kapladı her yanı vee deerkeen yağmur çiselemeye başladı. "Aa hay Allah yağmur başladı, o zaman boşuna gitmeyelim" dediğimi sanıyosanız yanılıyosunuz kuzum :) Şemsiyeleri kaptık, çıktık yola. Konser alanına geldiğimizde yağmur birden şiddetlenmeye başladı. Bazıları çil yavrısı gibi kaçışırken benim gibi "Kar da yağsa, g*tümde donsa gitmicem ulan!" diyenler yerinden hiç kıpırdamadı tabiyki. Sonra sahneye biri çıktı ve mikrofanla "Yağmur devam ederse ne yazıkki konser iptal olacaktır." deme gafletinde bulundu ki onu da "Olmaaz uleyynn Emre Aydın'ı istiyoruuz! Em-re Ay-dın hedere hödörö!" tezahüratları ilen sahneden indirdik :)
Baktılar gitmiyoruz, yağmur da dinmek üzere, hemen alet edavatı kurdular ve Emre Aydın sahnedeki yerini aldı. Ne kadar muhteşem bi adam ve nası bi konser olduğunu anlatmama gerek yok sanırım :) Bu arada yağmur yağınca herkes kaçıştığı için en önlerde yerimi alıp, kendisinin boy boy fotoğraflarını çektiğimi de belirtmek isterim.
İşte buyrun bu da benden Emre Aydın fanlarına armağan olsun :)



Not : Başlıktan da anlaşılacağı gibi "lar" eki biçok konser maceram olduğunu göstermektedir. Bi sonraki yazım olmaz belki ama bi sonraki konser maceramı anlatan yazı kuşkusuz "Mor ve Ötesi" ile ilgili olacaktır. "Mor ve Ötesi" ile "Harun ve ötesi" hayranlarına duyurulur :P Bi de bi de söölemeden geçemicem, burdan Emreciiiime bu güzel konser için teşekkürlerimi sunuyorum ve kendisini çook öpüyorumm *YılışıkHayranPolly* :P

4 yorum:

C3Moi dedi ki...

emreciim derken :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Emreciim derken yanlış anlaşılmasın aramızda bişey yok sadece arkadaşız :P Hem "ciim" ekleyince bişey mi oluyo yani Cemciim? Bak olmadı :P

Mia Wallace dedi ki...

valla iyiymiş senin konser maceraları benim ki gibi hüsran değil en azından :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Yok hiç hüsranla sonlanmadı Allaha şükür :) darısı başına o zaman :P