Burdan Buyrun Beyler

İstatistiklere bakıyorum da "2010 Yılının En Çekici Erkekleri" başlıklı yazım en çok görüntülenenlerde ilk sırada gözüküyo. O kadar yağuşuklu delüganlıyı bi arada görünce dayanamadınız tık tık tıkladınız diğğ miğğ? :p O yazımda erkekler için de bi güzellik yapacağımı söylemiştim.. bazı sabırsız arkadaşlardan 150'e yakın mail aldım "Ne zaman güzellik yapıcaksın?" diye.. şakka lan şakka 98 tane mail aldım, abartı olmasın. :p Her ne ise efendim şindi güzellik yapıcam dedim ama muhtemelen bikaç güzel hatun resmi koyup sayfamı şenlendiririm diye bekliyosunuz. Eğer öyleyse daha çok beklersiniz zira benden daha güzel bi hatun tanımadığım için başkalarının resimlerini koymayı düşünmüyorum. Bunun üzerine "Ee o zaman kendi resmini koyda görelim madem çok güzelsin" diyosun diğ miğğ (Dedin duydum :P) onu da yapamıyorum çünkü sayfa kilitlenir, site çöker, 987654321 zibilyon tane erkek bana aşık olur hiç çekemem, hiçbiriylen uğraşamam.. Bunun üzerine düşündüm taşındım bu erkekler karı-kız muhabbetinden başka nelerden hoşlanır diye.. aklıma arabalar geldi. Sonra dedim ki "Ben niye güzellik yapıyorum lan onlar yapsın vee bana biraz akıl versinler" (Tabi bunu içimden düşündüm size sorarken bu kadar kaba olmıcam, zaten çok kibar bi insanımdır kibarlıktan kırılırım dökülürüm:P ) Şindi beyler konuya geliyim, ben yakın bi zamanda araba almayı düşünüyorum ama bu konuda çok bilgili olduğum söylenemez (hayret) Diyorum ki siz burdan bana tavsiyelerinizi yazın bende eğer tavsiyenizi beğenip arabayı alırsam arabayı bi tur size veriyim :P
Hıı bu arada küçük bi bilgilendirme; yaşadığım yerde yollar biraz bozuk o yüzden ferrarimi yeni sattım, ferrari al diye gelmeyin lütfen.. (Kıroyum ama para bende, biliyorum)



Önemli Not : Bu yazı boyunca verilen bütün sayısal değerler hayal ürünüdür. Gerçekle benzerlik göstermesi tamamen rastlantısaldır. İnanmayın kanmayın. :P (Ne çok dil çıkardım lan dilim kopcak şindi)
En sona da arabayı alınca nası yaptırcağımın resmini koydum. Aslında kompile arkayı yazıyla doldurcam bu sadece bi kısmı. Kıroysam günahım ne bebeyim?

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Yollar bozuksa tank al, hem kendini trafik magandalarından korursun, hem gidemeyeceğin yer olmaz, hem de ben aracını bir tur aldığımda bir iki sinir olduğum şahsı bombalarım şamata olur. :)
Ama yok ya, benim favorim kesinlikle Mini, aşığım o araca. :P

ergenbirey dedi ki...

good! :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* Kerimsel
Hehehe tank süper fikir bencede :)
Miniyi bende seviyorum ama arabaya eşi dostu çoluk çocuğu doldurmayı planladığım için o araba bana Mini(k) gelir :)

* ergenbirey
tenk yu beybi :)

Dhenniss dedi ki...

Olmadı AgReSsiF PoLLyaNNa olmadı... Kızlara yaptığın jest sonrasında hiç olmazsa ona yakın bir şey olsaydı :) Burdan buyurayım dedim ama "bir arkadaşa bakıp çıkıcam abi" gibi oldu bu..Girdim baktım çıkıyorum :) Madem eşi dostu çoluğu çocuğu gezdireceksin sen yarım otobüs düşünsene :p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Diğğ miğğ? Bi adriana olaydı bi alessandra olaydı daha mutlu olurdu erkekler ama o güzelliği yapamadım elim varmadı :P Haklısın ya direkt otobüs alıyım hatta ben :P

Dhenniss dedi ki...

O zaman lütfen bizi umutlandırma :) Aslında adriana falan değil de bi Angelina olsa fena olmazdı hani :p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Tamam da hiçbiri benden güzel diil diye resimlerini koymadım zaten :P ayrıca açın googledan bakın efendim beni neden uğraştırıyosunuz :P

Dhenniss dedi ki...

Efendim madem Google dan bakılabiliyo siz niye erkek resimleri koyuyosunuz :p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Ha googledan bakmışım ha bloguma koyup ordan bakmışım benim için ikisi de aynı :P hatta burdan bakmak daha kolay oluyo :P hem fena mı oldu? şenlendi bilokum :P

Dhenniss dedi ki...

Amaç blog şenlendirmekse bence kız resimleri koysan burda bayram olur :) Neyse efendim sizin bloğunuz ben karışmayayım ne üstüme vazife :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

estağfurullah olur mu öyle şey sizlerin fikirleri benim için çok önemli, öyle düşünmeyin :) kız resimleri koysam tahmin edebiliyorum burdaki bayramı, erkekler yüzünden site çökebilir :P