KoKoLoJi Testi

Bi formspring hastalığıdır aldı başını gidiyo, herşeyin b*kunu çıkardığımız gibi bununda b*kunu çıkarmak için son sürat devam ediyoruz.. muhtemelen bi süre sonra oyuncağından sıkılmış bi çocuk gibi bu siteyi de fırlatıp atacağız bi kenara. Hayır yani ne kadar meraklıymışız soru sormaya, sorulara yanıt vermeye. Bunları kimseyi eleştirmek için söylemiyorum yanlış anlaşılmasın zira benim yaptığım da bundan farklı diil. Hatta bundan 3-4 sene önce "Kokoloji" diye bi kitap almıştım. "Ne lan o?" diyenler için; bi tür kendini keşfetme oyunu diyebilirim. Bi olay örgüsü var ve sorular soruluyo, sen soruları cevaplıyosun ve aslında iç dünyanda nelere cevap vermiş olduğunu görüyosun.. "Aaa merak ettim haydin bi örnek ver Pollycan biz de bilelim" dediyseniz buyrun yazının devamına devam edin :P

"Masanızın üstü bitmemiş işlerle dolu. İş arkadaşlarınız çoktan evlerine gitmiş. Saate bakıyorsunuz. İşleriniz hiç bitmeyecek diye mi düşünüyorsunuz?
Ya da profesör dünyanın en sıkıcı konusu hakkında üç saatlik derste konuşmasını sürdürüyor. Defterinizde karalama yapmak için hiç boş yer kalmadı. Ve dersin sadece yarım saati geçti.
Beklemek kimi zaman herhangi bir anlık acıdan çok daha özel bir tür işkencedir. Can sıkıntısı ve bunalma bir araya geldiğinde en sağlam insanı bile paniğe uğratabilir. Kendinizi hazırlamak için bir dakika bekleyin ve uçsuz bucaksız çöle gidin.

1. Hiç sonu yokmuş gibi görünen ıssız ve geniş bir çölde bir deveye binmiş gidiyorsunuz. Yorgunluktan bitap düşene kadar deveyi sürdünüz. Sizi taşıyan deveye hangi sözcükleri söylersiniz?
2. Tam susuzluktan öleceğinizi düşünürken çok güzel bir vaha göründü. Ama birisi sizden önce oraya varmış. Bu diğer yolcu kimdir? Tanıdığınız birinin adını veriniz.
3. Çölde zaman çok yavaş geçiyor ve uzaktan bir kasabanın ışıkları görünene kadar sanki asırlar geçti. Nihayet varacağınız yere geldiniz. Yolculuğunuzun sonuna geldiğinizde neler hissediyorsunuz?
4. Uzun zamandır üzerinde ilerlediğiniz deveyle ayrılma zamanı geldi. Deveden inerken yeni bir sürücü geliyor ve sizin kalktığınız eyere oturuyor. Yeni binici kim? Hayatınızdaki bir başka kişiyi seçiniz."

Evet canlar sorularımız bu kadar, cevaplarınızı bi yere not edebilirsiniz, isterseniz buraya yazabilirsiniz. Cevaplarınızın ne anlama geldiğini yani yorumlamayı hemen yazmıcam biraz merak edin ehuehuee

Not : Litfen yine 98 tane mail gönderip "Ne zaman cevapların yorumunu verceksin?" demeyin. :P Cevap yorumları çook kısa bi zaman soora burda sizlerlen olacak efenim ;):)

13 yorum:

Ayris dedi ki...

ben de almıştım o kitabı:) kızlarla bir araya gelince okurduk arada. sonra cevapları ezberleyince attım kenara :p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Bende ezberimden yazdım zaten bu testi.. aklımda kalmış işte :P

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

kokoloji güzeldir ya, kız kıza toplanılan gecelerin eğlencesidir. :))

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

bende beğenmiştim ama hiç kız arkadaşlarla toplanıp oynadığım bi oyun diildi. Genellikle erkekleri tavlamak için kullandım bu soruları :P

Adsız dedi ki...

Vallahi diğer soruların cevaplarını kendime saklayıp, birinci sorunun cevabını alenen vermek istiyorum. :)
Deveye derdim ki "KPSS soruları çalınmış, e-posta ile dağıtılıyormuş. Ha gayret, dayan!", artık siz düşünün, sonraki dakikalarda devenin azmini. :D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

ahaha depar atardı herhalde :) ama buna gerek yok zira artık cep telefonundan "2010 kpss" yazıp gönderince de sorular geliyo diyolar :P

Adsız dedi ki...

Bak bu kısa mesaj olayı da şahaneymiş. :D

kapalııı dedi ki...

hadi bakalım Polly al sana cevpalar:) yoru kabiliyetini görelim bakalım =p
1-Bu yol bitmez Sanço dostum! Yel değirmenlerini unut!
2-Gülşen
3-Asırlarca yllanıp içi geçmiş bi şarap gibi hissederdim
4-Rıfat

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* Kerimsel
Hem de ne şahane :D

* b.n.n
Cevapların yorumunu yazıcam çok kısa zaman sonra, o zaman yorum yapıcam yazdıklarına ;)

celly dedi ki...

ay bunu bizde yapardık hep 2 kitabını da hatim ettim:)belli bi süre sonra bildiğin için soruları sıkıcı geliyor:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Belli bi süre diil bence bi kere yapıp cevapları öğrendikten sonra bi kez daha yapmak çok sıkıcı geliyo zaten :)

İrma dedi ki...

hmm bende yapayım bari merak ettim
1- hissediyorum karşına dişi/erkek bi deve çıkcak çoluk çocuk çok mutlu olucaksınız sırtında da süper zengin yakışıklı bi prens olcak bende mutlu olcam derdim:p
2-aylin
3- sanki varmamışım gibi bi boşluk
4-ibrahim
bu kadar ..:D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Testin sonucunu açıkladığımda senin cevaplarını yorumlıcam İrma, beni izlemeye devam edin :P