KoKoLoJi Testi İçin Anahtar (Yorumlar)

Eveet işte sonunda o beklenen an geldi.. yattınız kalktınız "acaba soruların cevapları ne şekilde yorumlanacak, acaba testin sonucu ne çıkacak?" diye günlerce düşündünüz durdunuz uykularınız kaçtı diğğ miğğ? Hadi len ordan kendimizi kandırmayalım. Elin japonunun bulduğu dandikten bi test için bu kadar beklemeye değmezdi tabiyki de.. o yüzden cevapları vermeye gerek görmüyorum ehuehue şakka lan şakka taam veriyorum anahtarı alın açın (ooff iiiyyrenciim)

"Buradaki çöl ve deve teması kişisel bağımsızlık yolculuğunu sembolize eder. Bu senaryo sizin sevgilinizden ayrılmanız durumundaki duygularınızı açığa çıkarır. Cevaplarınız, yollarınızı ayırma vakti geldiğinde nasıl tepki vereceğinizi gösterir.
1. Deveye söylediğiniz sözcükler aşkın bittiğini fark ettiğinizde kendi kendinize söyleyebileceğiniz şeylerdir. Şöyle cesaret verici sözler mi söylediniz? “Bir şekilde başaracağız!” ya da “Merak etme, bu sonsuza kadar böyle gidemez.” Yoksa karamsar bir havanız mı vardı? “Kaybolduk, hiç umut yok, sanırım burada öleceğiz.”
2. Psikoloji terminolojisinde vaha, kişinin sorunlarını çözmesini sembolize eder. Burada karşılaştığınız kişi sizi rahatlatmış, size yardım etmiş ya da ileride ihtiyacınız olduğunda yardımını isteyebileceğiniz birisi olabilir.
3. Yolculuğun sonunda vardığınız kasaba kırık kalbiniz iyileştiğinde duygularınızın yeniden yola girmesini sembolize eder. Kasabaya vardığınızda hissettikleriniz biten aşkınız hakkındaki gerçek hislerinizdir.
4. Yeni binici sizin gizlice rekabet, kıskançlık hisleri beslediğiniz ya da için için kızdığınız birisidir. İsmini verdiğiniz bu kişi aşkta bir rakibiniz mi, yoksa bir zamanlar kalbinizi kırmış olan birisi mi?"

Cevaplarımız bu kadar beybiler. Şindi eğer üşenmiyosanız önce bunun altındaki yazıyı okuyun (Bknz : Bu yazının altındaki yazı olan KoKoLoJi Testi:P) daha sooora gelip tekrar bu yazıyı okuyarak yorumunuzu yapın. Doğru çıkarsa bana da haber verin bi zahmet zira ben testi yapmadım, keyfimi ve kahyasını bunun için yoramadım :P



Not : Bi önceki yazımının notunda litfen 98 tane mail göndermeyin demiştim, bu ricamı dinlemişsiniz ve 97 tane mail göndermişsiniz. Bunu nası ayarlayabildiniz bilemiyorum fakat takdir ediyorum ve sizleri öpüyorum :P

9 yorum:

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* b.n.n
1. Aşk bitipte ayrılık vakti gelince biraz karamsar oluyosun sanırım.
2. Gülşen, sana yardımcı olan ya da olacak biri.
3. Aşkın sonundaki hissini anlatıyo söylediğin şey, iyi anlamda mı kötü anlamda mı söyledin bilemiyorum onu sen anla artık :)
4. Rıfat, bu kişi aşkta bir rakibin mi, yoksa bir zamanlar kalbinizi kırmış olan birisi mi? :)

* İrma
1. Ayrılınca hem karşındaki insan için hemde kendin için iyi dileklerde bulunuyosun ve olumlu düşünüyosun.
2. Aylin, sana yardımcı olan ya da olacak biri.
3. Aşk bitince ve ayrılınca bi boşluğa düşüyosun.
4. İbrahim, sana da aynı şeyi soruyorum; bu kişi aşkta bir rakibin mi, yoksa bir zamanlar kalbinizi kırmış olan birisi mi? :)

Yorumlarınız bu kadar kızlar, kendimi falcı gibim hissettim vallah :P ücretleri siteden çıkarken bırakalım lütfen efeniim :P

kapalııı dedi ki...

hmmmm oldukça iddialı bi' falcı olabilirsin yeirum. "koko polly" güzel oldu bak:)))
3.sorunun yanıtı tamamen iyimserlik doluydu. zira yıllanmış bi' şarap içi geçmiş de olsa paha biçilemezler arasındadır, bi' dikişte içmeye kıyamaz kimse :ppppp
son sorunun cevabına gelince olabilir, belki de ;)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

hmm sevindim yorumlarımın doğru çıkmasına :) koko polly kokokoo :P yeni lakabım :P

Adsız dedi ki...

Aboooov, benim verdiğim yanıtların ne aşkla ne de mantıklı başka bir konuyla alakası yok. :P
Psikolojikman yıkıldım iyi mi. :)

Hım şimdi fark ettim, aşk da mantıklı bir konu değil zaten, aman neyse ne. :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Evet o yüzden senin verdiğin cevabı yorumlayamadım :) boşver kafayı çok yormamak lazım aşk meşk işleriyle :P

İrma dedi ki...

enee doğru çıktı evet iyi dileklerde bulunurum
aylin en yakın arkadaşımdır zaten hep yanımda olur,evet bir boşluğa düşerim ibrahim kalbimi kırmış biri evet hemen gidip kokoloji kitabını alıyorum bildi beni:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Bisürü test var tavsiye ederim kitabı :) ama ama birazcıkın da benim yorumum iyi tabikimde yani onu da dikkate alalım lütfen :P

Rebecca dedi ki...

başka yaap =P

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

İlerleyen zamanlarda yaparım tabiki.. hatta kahve falı bakiim diyorum :P iiice falcı moduna girdim :P