3D'ne 3D'ne 3D'ne bandım, bedava mı sandın para virip aldım :P


Eveet canlar ciğerleer şairin hüzünlendiren, hüzünlendirirken ağlatan, ağlatırken düşündüren duygu yüklü bu dizelerinden de anlaşılacağı üzere 3D Tv aldım ayıptır söylemesi evin her odasına.. Ev dediysek yanlış anlaşılmasın şato demek istedim.. Aldım fakat şikayetçi olduğum bi nokta var. 3D film izlicez derken, 3D gözlüklerimizle uzaylı gibi evin(şatonun) içinde dolaşmak zorunda kalıyoruz :/ takdir edersiniz ki hiçte cool(kuuull) bi görüntü çizemiyoruz :( Allam yaa.. ne zor bi durum bu bi bilseniz.. Off napıcaz biz yaa :/
Şindi buraya kadar olan kısmı okuyup tırnağını yiyen "hass.. ne diyo lan bu" diyenleri duyar gibi oldum ama napalım bebişim ya bizim de derdimiz bu işte.. :/ ehuehuee tamam lan tamam kıskanmayın hemen, her odada yok 3D Tv.. sadece kendi odama aldım ahahaha allah belamı versin :P


Önemli Not : 3D okunuşu: Tiridi (Bilmeyenler için :P)
Çok Daha Önemli Not : Bu aralar pek takılamıyorum buralarda ama şu adreste hep müzük dinliyorum ben ;)
Son Bi Not : Bi süre buraya yazmayınca beni merak edip mail atan arkadaşlara teşekkür ediyorum, burdan onları öpüyorum ve Tiridi'min karşısına geçiyorum :P

24 yorum:

C3Moi dedi ki...

zeki mürende görebilio yani

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

tabiyki görmez mi hiç tvnin içinden bilem çıkıyo :P

Adsız dedi ki...

Aha, ben de yan şatodaki bu gürültüyü kim yapıyor diyordum. Hu komşu, 3D'in hayırlı olsun, haftaya maça sizdeyim ona göre. :D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Gürültüden dolayı kusura bakma ya, 3D sessiz izlenmiyo :P Bekleriz tabikimde 3D'de maç keyfi bi başka :)

kapalııı dedi ki...

görgüsüzlüğünü espri anlayışı sayesinde yerle yeksan eden polly'm =* hayırlı uğurlu olsun, testereyi izlersin artıkım=ppp

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Aa ne görgüsüzlüğü teeesüf ederim yani :P teşkür ederim, bizim şatoya gel beraber izleyelim :)

Dallama Blogger dedi ki...

sosyal mesaj vermiş beyler

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Evet beyler verdim mesajı

Dhenniss dedi ki...

Sevgili AgReSsiF PoLLyaNNa ;
Sözlerime 3D Tv'in hayırlı olsun diyerek başlamak istiyorum :)
Yazının başlığını görünce 3D hakkında yorum yaptın sanmıştım.Fakat hayal kırıklığına uğradım.Bu konuda detay beklerken ben eve pardon şatoya 3D aldım haberiniz olsun demişsin :) Bence 3D Tv hakkında bizi bilgilendirmelisin.Bilen var bilmeyen var ( misal ben ) aklımda soru işaretleri var. Bir kullanıcı olarak aydınlat bizi. Şu karanlık dünyamızın ışığı ol :p Bütün kanalları 3D olarak izleyebiliyormusun ? Nasıl çalışıyor bu 3D ? Çok fazla sorularım var sormak istiyorum bilmek istiyorum nasıl bir duygu :) ( Çok uzun oldu kusura bakma :) )

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Sevgili Dhenniss; bende sözlerime teşekkür ederek başlamak istiyorum :)
Tabiyki sizlerle bildiklerimi paylaşmak beni çok mutlu eder.. 3D tv'de maalesef tüm kanalları izlemek mümkün diil hatta hiçbi kanalı izleyemiyoruz diyebilirim ama saolsun 3D dvd şeklinde hazırlanmış filmler var ki bunların sayısı da çok fazla diil. Açıkçası henüz 3D Tv'yi pek önermiyorum, ben zaten şatoya dekor olsun diye aldım :) Evinize dekor düşünmüyosanız henüz almayın diyorum efenim :)

Dhenniss dedi ki...

Peki film izlemek nasıl bir duygu? sanki ordaymışsın hissi veriyo mu ? Mesela Bihter ile Behlül'ün 3D si olsa :p :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Film izlerken bizzat ordaymışsın gibi bi duygu oluyo insanda o yüzden bihterle behlülü izlerken de ordaymışsın hissi uyanacağı için o iş "fatmagülün suçu ne?" hadisesine dönebilir :P sakıncalı :P

Dhenniss dedi ki...

O zaman 3D Tv açıldığında +18 ibaresi bulunmalı :p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Valla onu 3D tv yapan abiğlere söölemek lazım gelir :) ben karışmam izlerim bihterle behlülü :P

Dhenniss dedi ki...

Sen izlersen bende izlerim :p tabi birgün gelir bana da biri 3D Tv alırsa :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Neden biri alsın, kendin çalışıp alırsın fiyatı çok uygun zaten :P yok alamam diyosan da bizim şatonun yolunu bulabilirsen buyur gel ama bihterle behlülü birlikte izleyemeyiz baştan söliim :P

Dhenniss dedi ki...

Sanırım paramı biriktirip almaya kalksam yaklaşık bir 6-7 yıl beklemem lazım :) O zamana kadar da Bihter ile Behlül yaşlanır film çekmezler artık :p Ama neden beraber izleyemeyiz ki ? :p :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Mmm şeyy birlikte izleyemeyiz çünkü demiştim ya sakıncalı :P Sen para biriktir en iyisi, o zamana kadar yeni bihterler behlüller çıkar piyasada :)

Dhenniss dedi ki...

Eee peki napayım artık :) Sana iyi seyirler :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Saol teşekkür ederim :) darısı başına seninde :P :)

Dhenniss dedi ki...

Darısı başına derken bile dil çıkarıyosun :( Zenginsin diye 5bin-10bin tl fiyat aralığında 3D Tv'in var diye küçümseme beni :'( :p :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Yoo küçümsemedim ki ben seni ağlama yani :) 6bine aldım ben ve şatomun her odasında var, onu da belirtmek isterim, sende küçümseme beni :P

Dhenniss dedi ki...

Ben küçümsemedim ki.. Haddime mi düşmüş :) Neyse efendim başınızı ağrıttım.Tekrar hayırlı olsun. :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Rica ederim efendim ne demek vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkür ederim :)