Bizde Lise Okuduk Ama Hiç Böyleleri Denk Gelmedi :P

Valla lan lise okuduk, üniversite okuduk, dersaneye gittik.. şunların bi tanesine bilem denk gelmez mi insan?!? Gelmedik vallah gelemedik.. Zaten lisede böyle tiplere denk gelmek, sınıfa bi uzaylının gelip "Merraba dünyalı biz dostuz" demesi ihtimalinden bile düşüktür zira 20li yaşların ortalarında olan bu adamların da(Bknz: Yazının üstündeki resim) lisede olmaları pek bi şaşırtıcıdır ki kendilerinin bi kere bile derse girdiğini görmedim :) Arabalarıyla okula geliyolar, bi işleri çıkıyo "Hadi koçum ben gidiyorum eyvallah" diyolar :) Bunların örtmenleri, dersleri falan yok mu yahu? Keşkem biz lisede okurken de böyle üj bej delüganlu geleydi de açaydık kollarımızı "gitme" diyeydik onlar da hep okulda kalaydı :P Off geyiğe bağladım yine.. neise işte liseye başlıcak arkadaşlara tek uyarım; bu tür dizileri izleyip de "Bizim okula da böyle yağuşuklu delüganlular gelecek hedere hödörö" diye düşünüp de sevinmeyin, o sadece dizilerde, filmlerde ya da masallar da falan oluyo, diyim ben.


Not : Efendim şindiden herkesin bayramını kutluyorum. Büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden, yaşıtlarımın da yanaklarından öpüyorum. Yakışıklı olan yaşıtlarımı daha fazla öptüğümü belirtmeme gerek yok sanırım :P Haydin i kiss you (Türkçe bilmeyen yaşıtlarım için yazdım bunu da) :P

9 yorum:

Paris in Me :) dedi ki...

Seninde bayramın mübarek olsun cnm şimdiden :)
ama çok iyi bi konuya değinmişsinde , benim ünide yok doğrudur, ama benim kardeşim özel üniye gidiyodu, bu tipler halt etmiş Kıvanç tatlıtuğ bile onun okulundaydı, düşün artık.. Yani o biraz gittiğimiz okullarla alakalı sanırsam :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Doğru ya belkim de sadece özel okullarda vardır böyle tipler.. neysem bana denk gelmedi ama napiyim ben onun derdindeyim :P

Dhenniss dedi ki...

Senin de bayramın kutlu mutlu sevdiklerinle dolsun taşsın. Şimdi buraya uzun bir bayram mesajı yazmak isterdim büyüklerimiz gibi. Küçükler büyüklerin elini öpsün harçlık verinç çocuklara gençlere :p Küskünler barışsın bayramda ayrılık olmaz falan diye ama uzatmanın manası yok :)
Bilmiyorum benden önce dile getiren oldu mu ? Zira şu an da 1 yorum var bu konuda benim gördüğüm kadarıyla.Ben de bu dizilerde ki kızlardan göremedim nedense :) Şöyle salına salına gelen,yürüdümü "bakın nan! şu karşıdaki dağları ben yarattım" diyecek, etek niyetine giydiği bez parçalı daha sayacam da yani nereye kadar sayayım içim parçalanıyo anlattıkça :) Efendim uzun lafın kısası hiç birimiz görmedi sanırım böyle tipte insanlar. İşin ilginci, kızlar başka her şeye özenir bir şu dizilerde ki kızlara özenemediler. O kadar izlerler ama etek hala aynı yerde,çorap hala mevcut, saç zaten Allah vergisi aynı model :)

victoria dedi ki...

vala agresifim polyannam bizim okullara gelenler zaten en başta ergenlik bıyıkları yeni yeni çıkan minik veletler oluyo 4 senede geçirdikleri evrime şahit oluyoruz anca ama onda da büyüyen bedenlerine beyinleri ayak uyduramıyo öyle saçma salak bi durum ortaya çıkıyo o yüzden ne diyoruz en az yirmi :d

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* Dhenniss
Güzel bi konuya değinmişsin, sende haklısın ama bizde öyle giyimek istedik (öyle etek giymeye giyinmek denirse tabi :P) ama öretmenler müdürler izin vermediler ki. Saç boyatmak falan da yasaktı.. O yüzden öyle kızları lisede görmek de zordu haklısın :)
Bayram dileklerinin bi bölümü için teşekkür ederiz ama istediğin kadar uzatabilirsin sorun olmaz :)

* victoria
Öncelikle hoşgeldin, özlettin kendini :)
Boşver hiç bekleme böyle tipleri, ben umudumu kestim onlardan, bu dünyada diil onlar :P

Ayris dedi ki...

gençlerin kanayan yarasına parmak basmışsın :)
senin de bayramın mübarek olsun, teşekkür ederim:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Evet yıllardır kanar benim bu yaram o yüzden dile getirmek istedim :)
Bende teşekkür ederimm :)

LoLLa dedi ki...

ahauahasuas bende gormedim walla:D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Kimse görmemiş, öyle bi ihtimal de yok bence :P :)