MİMlendiimm

En sonunda yaa. Sağa sola bakıyorum biloktan biloka atlıyorum ve ne göreyim herkes mimlenmiş. Biri de demiyor ki "Pollycim seni mimledim" nası üzülüyorum nasıı ağlıyorum anlatamam.. yine böyle salya ile sümük birbirine karışmış iken ne göreyim sevgili kuzenim imdadıma yetişmiş. Sakın onu arayıp "Kuzen noolur beni mimlee" diye ağlayıp sızladığımı sanmayın canlarım zira aynı zamanda blog dünyasına yeni katılan arkadaşlarımızdan Ribelle de beni mimlemiş efendim. Kendilerine çok teşekkür ediyorum ve soruların cevabını vermeye başlıyorum:

1-Lakabın var mı varsa nedir ?
Aslında dönem dönem deişti lakaplarım ama en bilineni ve kalıcı olanı Mefoş oldu sanırım.

2-Son zamanlarda diline dolanan şarkı ?
Muse - Supermassive Black Hole. Dilime dolanmasından çok dilim dolanıyo söyleyemiyorum şarkıyı, öyle bi haldeyiz kendisiylen :P

3-En son neye - kime aşık oldun ?
En son dün geceki doğum günü partisinde arkadaşa alınan bi hediyeye aşık oldum ya süper bi şiir kitabıydı..

4-En son okuduğum kitap/film ?
En son "Uçurtma Avcısı"nı okudum, herkese tavsiye diyorum bu arada. Film olarak da "Veda"yı izledim.

5-Son zamanlarda en çok özlediğin...
Akçay.. özlenecek bi yer..

6-Bir günlüğüne ünlü biri(oyuncu-şarkıcı-politikacı) olma hakkı tanınsaydı kim olurdun ?
Şaka mı bu?!? Ben ünlü biriyim zaten :P

7-Yarın sabah ilk planın ?
Yarın okul açılıyo bebeim. Bu benim planım olmasa da gitmek zorundayım.

8-En sevdiğin Huyun ?
Yok ya huysuz biriyim ben :P

9-Şuanki mesleğinde - bölümünde olmasan ne olurdun ?
Psikolog

10-Okurken en zevk aldığın 3 Blog ?
Şindi bunu 3 blogla kısıtlamak pek olmamış çünkü okuduğum biloklar çok fazla fekat okuduğum bloglara bakarak sadece mimlenmemiş olanları yazıyorum onlar da mimsiz kalmasın benim gibi salya ilen sümükü birbirine karıştırmasın :P

Hayal Meyal , B.n.n , Kerimsel

Evet 3 blogu mimliyorum ve kolay gelsin diyorum :)

8 yorum:

Acg dedi ki...

sağ olasın kuzen, ben kanbağını gözetmeksizin yazdım bunu, isteyen inanır istemeyen inanmaz ama en çok okuduğum biloklar arasında zirvelerdesin.

mimler sana feda olsun mimlemeyenler utansın :)

Adsız dedi ki...

Mim için teşekkür eder, Mefoş ismini ilgi çekici bulur, 9. soruda hemfikir olduğumu belirtir ve salya sümüklerimi siler gülümserim. :)

C3Moi dedi ki...

şiir kitabı'nın adı neydi..?

Mia Wallace dedi ki...

yaa muse süper şarkı diline takılmış:) benim de aha şimdi takıldı:P

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* A©G
Utansınlar kuzen utansınlar :) havaya girdim ya ama o da yakışır bana :P

* Kerimsel
Mefoş ismini nerden buldular anlamıyorum hayır ismim mefaret falan da diil hiç anlamadım ama benim hoşuma gidiyo şikayetçi diilim :)

* C3Moi
Nazım Hikmetin bütün şiirleri. Kalın bi cilt halinde yapılmış. Şiirler zaten güzel..

* Mia Wallace
Dilime takıldı da bi de doğru düzgün söyleyebilsem daha mutlu olucam :)

kapalııı dedi ki...

pollyciğim çok teşekkür ederim ama prensip olaraktan mimleri blogumda kullanmıyorum,üzgünüm inan:/ ama bu sorularına cevap vermeyeceğim anlamına gelmiyor tabi ki ;)
içtenliklen cevaplarımı sıralıyorum efenim buyrun!
1- çok değişkenli lakaplar üretildi bana karşı, ama en son ki en çok sevdiğim tabi ki "aylak madam" ;)
2-son zamanlarda dilime dolanan şarkıya gelince, bu aralar kavafis e merak saldığımdan ezginin günlüğü'nden şehir i söyler dilim;)
3-en son okuduğum kitaba aşık oldum. baba ve piç' e.. ama kime aşık olduğumu hiç sorma :p odundan öte birine bağlanır gibi oldum ama düğümleri çabuk çözdüm diyelim=))
4-en son okuduğum kitap az evvel de dediğim üzere elif şafak tan baba ve piç' ti. en son izlediğim film ise 'kefaret' oldu;)
5-bu sorunun cevabına bi nebze katılıyorum sana. çünkü en çok özlediğim huzur, ve huzuru bulabildiğim tek yer akçay'dı ahh ahh:(
6-hiç bir zaman bir ünlü yerine koymaya gerek duymadım kendimi çünkü çevremde sevilen sayılan biriyim çok şükür :)
7- yarın sabah ki ilk planım... uzun zamandır plan kurmamaya gayret ediyorum, kurduğum dakikadan itibaren bir lanet çöküyor üzerime ve imkanı yok gerçekleştiremiyorum :p o yüzden şimdide kurmasam iyi olur;)
8-en sevdiğim huyum, şüphesiz yemek deyince akan suların durduğu bir kişilik olmam =D
9-sanırım olmak istediğim yerdeyim;) ama ila ki cevap istiyorsan iyi bir kalp cerrahı olmak fena olmazdı hani=p
10-okurken zevk aldığım 3 blog: seni saymıyorum bile mimlendin mimleneceğin kadar. eleyemedim kimseyi :s hepsinden farklı bir tat alıyorum çünkü;)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

b.n.n prensibini bilmiyodum üzgünüm ama buraya büyük bi içteklikle soruların cvbını yazdığın için teşekkür ediyorum, uğraştırdım seni :)

kapalııı dedi ki...

estğ. her daim asıl ben teşekkürlerimi sunarım;))))