RP GaMe




Yaklaşık 1 senedir online bi roleplaying game (rol yapma oyunu) sendromu yaşıyorum. Hani aile kurduğunuz, zengin olduğunuz, doktor, öğretmen, bi rockstar olabildiğiniz ve hatta bunların hepsini aynı anda yapabildiğiniz, gerçekte olması pek de mümkün olmayan şu sanal oyunlardan biri. Öyle bi duruma gelmişim ki artık, gerçek hayatımı aksattığımı fark ettim. Arkadaşlar arıyo mesela, “Naaaberrr? Bugün bişeyler yapsak yaa.” tadında. Ben hemen bi yalan uyduruyorum yok başım arıyo, yok başka bi işim var falan fişman.. oysa ki muhtemelen oyunda ya konserim var, ya bi öğrenciminin peşindeyim ya da başka bi zırva. Sırf bu oyun yüzünden hayatıma yön verecek biçok şeye geç kaldığımı hatırlıyorum. Şimdi diyorum ki “salak mısın kızım, ne geçicek eline?” ilk sorumun cevabı “evet” de diğerinin cevabı yok. Çünkü elime geçicek bişey yok. İşte normalde kendini gerçekleştirememiş insanların, saçma salak bi oyunda kendini bişey sanma yarışı. Ben de ortak oluyorum bu yarışa. Ama en eğlenceli yanı şu oluyo. Oyunu oynayan başka bi arkadaşınızla konuşurken, o oyundan haberi olmayan insanların şaşkınca sizi dinlemeleri acayip komik bi durum oluşturuyo. Bi gün kantinde arkadaşımla konuşuyoruz:

Agresifpolly: Yarın düğünüm var beniim!
Şeqerkız: Aa ne güzel yaa
Oyundan haberdar olmayan şaşkın insan: Aa evleniyo musun tebrik ederimm. Okuldan mı, tanıyo muyuz??
Agresifpolly: Yok ya okuldan diil oyundan
Aynı şaşkın insan: Aa sen tiyatro klübündeydin di mi?? Ordan yanii, ne güzelll
Agresifpolly: Yok be kızım bildiiin oyun, internetten
Şaşkın ve gittikçe aptallaşan insan: Nee internetten mi tanıştınızz?? Ayy çok enteresann yaa
Agresifpolly: Hee hee aynen. (içinden kıza sie demektedir ama seslendiremez)












Annemle de aramızda bu konuyla ilgili enteresan konuşmalar geçmekte tabi. Düğünden bi süre sonra aşkın ilk meyvesi gelmek üzeredir..

Polly: Doğuma 2 gün kaldıı!
Ana: Kimin doğumu kızım? Dıttırı teyzenin kızı vıttırının doğumuna mı?
Polly: Yok annecim ya ben doğum yapıcam, ona az kaldı.
Ana: Nee?!?!?
Polly: Şeyy.. Anne... Oyunda yanii.. Biri doktor çağırabilir mi acaba? (Zavallı kadıncaaz bayılmıştır..)

Daha bir sürü saçmasapan geyik süsler artık hayatınızı ama güzeldir bu oyun güzeell.. Bağımlılık yapar ki kurtulmak ister misiniz bu bağımlılıktan? Yok be yavru :)

9 yorum:

Nesnel İleti dedi ki...

ama frp daha tatlıdır be =) gerçek hayatla alakası olmamasına ramen sistem gerçek hayat üzerine kurulu hep...
Ultima online oynardım lisedeyken. Geçen tekrar bakayım dedim adam gibi oynayacak server yok, iyiki de yok yoksa kopacaktım yine dünyadan =)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

:) iyi olmuş bence, hiç bulaşmamak lazım bu işlere :) internet bağımlısı oldum sırf bu yüzden :p

Demirbey dedi ki...

sigaramsı bir durum bu oyunlar,hemen hepsinden ağzımın yanmışlığı var.
-oğlum amcan hastalanmış kalk bi ziyaret edelim
-olmaz anne,43 dakika sonra filom gelecek.
kısaca ömrümüzden dakikalar hayal meyal şeylere gidiyor ya yanarım yanarım ona yanarım

Adsız dedi ki...

ben sardımdı biraz baktım çok meşakkatli, hemen uzaklaştımdı, :D

Merve dedi ki...

bende biliyorum bu oyunu kardeşim bir ara başından kalmıyordu:)
şimdi bıraktı ama bağımlılık yapıyor yaa =)

OlurÖyle dedi ki...

hiçbir şeyin bağımlılık yapamayacağın inanan tipler vardır ya kardeşim de onlardan.sigara, içki, kumar vs. onu bağlayamaz. yazını okuduktan sonra oyunu önerdim ona, başından kalkmıyor şimdi. yiğitliğe sürdürmemek için de daha çok oynıyayım ki bıraktığım da ne kadar zaman geçerse geçsin bağımlı olmadığımı gösteriyim.diyor..ben de yedim ;)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

:) yalnız, yazdığım yazının amacı oyunu tanıtmak falan değildi, kendi hezeyanlara gark oluşumu paylaşmak istedim sadece :) Aman diyim başkalarını bağımlılıklara sürüklemek istemem, tavsiye etmem, yapmam, yapamam.. iyi bi kızım ben :F

Libby Black dedi ki...

İnt dolanırken bu bloğu buldum. Yazdıkların ilgimi çekti. Didikleye didikleye bu RP buldum ve şaşırdım (: Oynaadığım oyundan biriymişsin :D Gerçekten çok şaşırdım(:

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

öncelikle teşekkür ederim eski bi yazıma yorum yaptığın için ki bu gerçekten didiklediğini gösteriyo :) oyunda belki arkadaşızdır kimbilir :)