Dahaa 17, 17, 17iiiimmiiişşş

Küçüklüğümden beri bi flüt çalma sevdasıdır gider bende. İlkokula giderken bi blok flütüm vardı, bana ilk alınan müzik aleti de oydu sanırım. Duyduğum şarkıları çalabiliyodum bikaç denemeden sonra. Annemle babam duyarlı insanlardır aslında hiç mi demediler acaba “ulan bu çocuk güzel çalıyo, profesyonel bi eğitim aldıralım şuna” diye neyse aradan yıllar geçti ve bendeki flüt sevdası hiç bitmedi ve yıllardır istediğim yan flüte sahip oldum. Yan flüt çalmayı deneyenler bilirler öyle blok flüt gibi üflediğinde hemen ses çıkmaz, tekniğini bilicen. Hatta tekniği bilsen de çalamazsan çalamazsın. Öyle bi alet edevattır kendisi. Her neyse elime alır almaz ses çıkardım. Şimdi de dinlediğim şarkıları bi iki denemeden sonra çalabiliyorum aynen çocukluğumdaki gibi. Varmış işte bişeyler, sonunda anlaşıldı. Geç oldu güç olmadı..
Anlatacağım konu bu değil aslında. Madem dedim flüt çalıyorum kendi çapımda, tutmuşum müziğin kıyısından köşesinden bi yerinden, kaptırayım gitsin. Şan dersi almaya karar verdim. Kayıt için gittim. Ordaki görevli kadın, büyük bi ukalalıkla beni süzdükten sonra;

- Yannıız 18 yaşından küçükleri alamıyoruzz dedi.
- İyi dedim almayın. Napiim onların adına ağliim mi yani şimdi?
- Yok hani yaşınız tutmadığı için şeyetttiydim.
- Boşuna şeyetmeyin, 23 yaşındayım.
- Aa pardon daha küçük gösteriyosunuz
- O sizin önyargınız olmasın hanfendii?
dedim ve cevabı almadan çıktım ordan, bi iki dersten sonra da gitmedim zaten..

Hani bayanlar sevinir yaşı küçük bulununca ama beni 17 falan sanıyolar, sinir yapıo bu da bünyemde. “Dahaa 17, 17, 17iiiimmiiişşş” Tamam gayet güzel bi yaş ama değilim arkadaşım zorla mı!
Neyse bu olayın üzerinden çok geçmeden kuzenimle birlikte onun arkadaşlarıyla buluşmaya gittik. Kuzenim 14 yaşında olduğu için -ki kendisi benden çok daha uzun boyludur.- onun arkadaşlarına benim yaşımın 18 olduğunu söylemeye karar verdik, ürkmesin diye yavrucaklar. Arkadaşları geldi, kuzenime;
- Sınıf arkadaşın mı yoksaa? dediler benim için. Yuuhhh be abicim, 17 diyen oldu da 14 yaşında sanan ilk defa oluyodu. Kuzenim yok, o 18 yaşında dediyse de arkadaşları “aayyy enn fazlaa 16-17" dediler, püff yani. Biliyoruz “Dahaa 17, 17, 17iiiimmiiişşş” aynı teraneyi dinlemiştim daha önce..:/

Daha buna benzer çok olay geldi başıma ve gelmeye de devam ediyor. Tamam bazen işe yarıyor ne yalan söyliim. Mesela nereye gitsem öğrenci sanıyorlar, öğrenci tarifesi uyguluyorlar bana oysaki üni. biteli bi yıl oldu ama gel gör ki hala öğrenci tipinden çıkamadık. Ee napıcaksın ben de küçük emrah modunda “öğrenciyim abi” diye dolaşıyorum ortalıkta. Bi yanımız pollyanna ya olayın iyi yönünden bakmaya çalışıyo, agresif kısmım da sürekli kötü cümleler kuruyo o insanlara.. :)

5 yorum:

kardelen dedi ki...

banada hep yaşından oldukça küçük gösteriyosun derler.Buda çok hoşuma gider.Kardeşimi bile abim sanırlar.Onun için takma kafana.

kardelen dedi ki...

takma kafana bana da çok küçük gösterdiğimi söylerler ha bide zayıf olduğumu ama hiç umursamam boşver gitsin.

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

tabiki hoşuma giden zamanlar oluyo ama beni çocuk yerine koyup yetişkin bi bireymişim gibi davranmayanlara benim isyanım :) ciddiye alınmamaktan şikayetçiyim yani :)

Adsız dedi ki...

evde kaldın evde :)
ne 17si
jon abinden sevgiler

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

jon abiii dur sen yaza bi evlen, sıra bana da gelicek :) seni bekliorum ben :p
teşekkür ederim yorumun için güzel bi sürprizdi
sevgiler bizden efenim