AgReSsiF PoLLyaNNa


Aradan yıllar geçmiş, her fani gibi Pollyanna’nın da ölüm vakti gelmiştir... Pollyanna’yı, gösterdiği o kadar salakça iyimser ve iyi davranışlarına karşın cehenneme atarlar. O kızgın alevler arasında yanarken “Aslında o kadar da kötü bi yer diil, en azından üşümüyorumm hehehe” diye hala aptalça iyimserliğine devam etmektedir. Fakat canı yandıkça “uleynn ne üşümesi yanıyorum anaamm” der ve artık gerçeği görmeye başlar.

Tekrar dünyaya döndüğünde artık her şey çok farklıdır. Bi kere pollyanna eski pollyanna değildir. İyimserliğinden eser yoktur. Küfürbaz olmuştur, insanlara, hayvanlara, önüne çıkan her canlıya kötü davranmaya başlamıştır. Günlerden bi gün eski bi arkadaşından bi mail alır:

“Sevgili Polly,
uzun zaman oldu görüşmedik. Biliyosun benim bi sevgilim vardı. Geçenlerde kavga ettik, yine benim kıskançlık krizlerimden biri yaşandı. Napiiim çok kıskanıyodum herifi neyse kavga sırasında “ben senin kuklan diilim, beni böle kullanmaya çalışma” dedi. Bende “demek kuklamsın ha?!? Bazı yerlerini kaldırmak için bana ihtiyacın olmuyo ama” dediimde fırtınalar koptu! Ve beni terk etti.. Çook üzgünüm pollyannaaa :(
SadGirL”


“Sevgili SadGirL,
dünyadan uzak kaldığım bu süre içinde bazı şeylerin değişmesini, en azından kızların erkeklere olan şu zaafından biraz olsun kurtulmuş olmasını isterdim fakat tek değişiklik internetin günlük yaşama etkisi olmuş. Yaşadığın olaydan çıkarabileceğin iyi nokta, artık hayatında kıskanmak zorunda olduun bi erkeğin olmamasıdır. Lütfen bi daha beni böle salakça sorunların için rahatsız etme. Bye!
PoLLy”

Evet artık son derece agresif ve gerçekçidir Pollyanna.. Ehh, artık pollyannanın yeni kimliğini öğrendiğimize göre başlayabiliriz... :)

2 yorum:

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

Polly cok icten geldi anlatımın.. Hosgeldin bana bu arada :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Teşekkür ederim caramelia, hoşbuldum :)