PLaToNiKiM

Uzun zamandır platonik bi aşk yaşamadığımı fark ettim. Oysa onun tadı başkadır.. Açıklamak gerekirse platonik aşk; bi insan evladını deli gibi, canını verircesine (niyeyse?) sevmene ya da beğenmene rağmen karşıdaki angutyonun bu durumdan haberdar olmaması, tabiri caizse o aşkından öldüğünüz angutyonuzun bu durumun g*tünde bile olmamasıdır. Siz onu her geçen gün daha fazla içinizde büyütüp, hayallerinizin baş kahramanı yaparken o kendi halindedir. Hatta kim bilir belki de başka bi sevdiği vardır. Bazı zamanlar olur onun da sizi sevdiğini, beğendiğini düşünürsünüz, “Aa bana baktı gaallbaa” diye salak yanılsamalar yaşarsız.. Yanınızda da sizi gaza getirecek, aynı sizin salaklık düzeyinizde üç beş arkadaşınız olur ve onlar da “Eveeett eveeett baktı baktıııı” diye kolunuza dürtük (o ne be!?) ya da çimdik atarlar. Siz de mutluluktan havalara uçarsınız. Aynı böyle bi durum gelmişti başıma lisedeyken.. Bi çocuktan çok hoşlanıyodum, işte o üç beş arkadaşım da beni gaza getirerek çocuğun da benden hoşlandığına nasıl olduysa beni inandırdılar ve ben bu gazla çocuğa açılmaya karar verdim. (Hay ben senin cesaretine ediyim kızım!) Neyse buluştuk platonik aşkımla, baya bi sohbet ettik, düşündüğümden iyi geçti. Fakat çocuk bana “Sen bizim okulda mıydın?? Ben seni daha önce hiç görmemiştim” dediğinde, gidip o beni gaza getiren “O da sana baktı gıııızzz” diyen arkadaşlarımı bulup kafalarını tokuşturasım geldi. Neticede o buluşmadan sonra uzaklaştım çocuktan. Çünkü anladım ki, beni fark etmemiş bi insanla işim olmazdı, olamazdı.. Ayrıca o günden sonra kendini bret pit zanneden ve okulda con tıravolta gibi volta atan bi insan evladıyla hiiiç işim olamazdı. Olmadı yavrum olmadıııı, bu kırocanlık sana yakışmadııı.
UYARI : Bu son cümle ‘bas gaza aşkım bas gazaa, kim tutar seni bas gazaa’ cümlelerinin yer aldığı güzide eserin (!) melodisiyle okunmalıdır. Akabinde hemen melodi unutulmalıdır. Aksi halde gün boyunca dile dolanan bu melodi, bünyede sonradan telafisi mümkün olmayan ciddi hasarlara neden olabilmektedir.


1 yorum:

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

teşekkür ederim.. bende çok beğendim şekli, durumu çok güzel anlatmış