Siz Hiç Yaptınız mı...?


Siz hiç bi müzik markete girip kendi adınızı vererek albümünüzün çıktığını sordunuz mu? "Nası yani annamadım been" diyenler için, ben yaptım anlatayım..


Bi müzik markete girip içinde biraz dolaştıktan ve albümlere baktıktan sonra orada çalışan, gözüme kestirdiğim bi görevlinin yanına gidip;

-Pardon, acaba Agressif Polly’nin (burada kendi adınız ve soyadınızı sölüyosunuz. Tercihen sadece isim de sölenebilir. Örneğin Ceylan, Güllü, Teoman v.s Türe göre değişir) albümü var mı elinizde? diye sordum, yüzüme gerçekten çok merak ediyomuş gibi bi mimik otutturarak. Görevli çocuk yazık şaşkınca, hayatında ilk defa duyduğu bu ismi hatırlamaya çalışıyodu :)
-Agressif Polly?? Hımm yok sanırım, yeni mi çıktı acaba?
-Geçen hafta çıktı diye biliyorum.
-Peki ben bi de bilgisayardan bakayım.
-Tamam bekliyorum ben, dedim ve duyarlı bi müziksever olarak beklemeye koyuldum. Kim bilir belki çocuk benim bilmediğim, benim albümümü bulup getirirdi.. Fakat bi süre sonra yanıma üzgün bi şekilde dönüp
-Maalesef henüz elimize gelmemiş, dedi.
-Ehh, sağlık olsun :( diyerek ortamı terk ettim.
Çocuk bi kaç hafta beklemiştir belki benim albümü ya da gerçeği anlayıp arkamdan binlerce küfür göndermiştir bana…


2 yorum:

Alexis dedi ki...

vayy süpermiş.. bende geçenlerde gidip bi kitap sormuştum kız onca arayıp bulup getirdikten sonra arkasını okuyup rafa koymuştum :P:P yapmak lazım böyle şeyler..

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

:) senin yaptığın da süpermiş ya.. en kısa zamanda sölediğini de yapıcam, saol fikir verdiğin için :D