Miyaaaauuuuvvvv

Oha lan! (Yazıya girişe bak) Ben buraya uğramayalı nerdeyse 2 ay olmuş.. Bi Allahın kulu da "Nerdesin Pollym, öldün mü kaldın mı? Seni çok özledik.." falan dememiş :/ Olcak iş diil yahuu nası olur ya bu nasıı nasıııı allam bu acı.. çok fazla... ahr....


Öldüm sanıyosanız üzgünüm beybim ölmedim. Maldivlerden yeni döndüm de ancak yazabiliyorum ehuheueheue nolduu gidemez miyim tatil yapamaz mıyım orlarda? Gittim tabikimde. Ünlü biri olduğum için magazinden uzak orda tatil yapmayı tercih ettim efenim :P




Farkındaysan hala başlığın anlamını ve önemini anlatan konuya giriş yapamadım, tatilimi soora anlatırım ben geleyim asıl konuya.. Efenim Maldivlerdeki tatilimden döndükten sonra bide baktım kii bizim Tekircan (bizzat kedi oluyo kendisi) yavrılamış. Mini mini minnoşlar kazandırmış tüm kedi alemine fakat gel gör ki bizim şıllık Tekircan yavrularını reddedip dönüp bakmadı bilem :/ İşte herkes anne olamıyo azizim! Yavrıların bakımı bize kaldı mı! Elimizden geleni yapmaya başladık tabi bizde.. Tüm çabalarımıza rağmen şu an elimizde 1 yavrı kedican kaldı. Damlalıkla süt veriyoruz o kadan küçük bişey yani. Umarım bişey olmaz ona, bişey olursa çok üzülürüm lan valla :'(


Aha bak şu üst tarafta da resmi var. Ben öörettim karateyi, "Anneni görünce bunu uygula" dedim :P




Not : Burdan yavrılarını bırakıp giden zalımların zalımı Tekircanı esefle kınıyorum.. (Sankim de netin başına geçmiş bu yazdıklarımı okuyo ne salakım yaa ehuhe olsun kınıyorum ben yine de.. kınadım :P )

8 yorum:

zey0zey dedi ki...

maldivler güzeldir :p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

ehh işte idare eder :P

kapalııı dedi ki...

hoş geldin polly sonunda ^^ dedik b sefer ses vermessek erken gelir diye mübarek ay üstüne ay ekledin =p
annelik herkesin içinde var ama bazılarına cin kaçıyor tebii böyle doğurduğunuumursamazgillerden olabiliyorlar;)
her ne kadar garfield dışında tek bir kedi türünü bile sevemesem de elinizde son miniminnacık yaşama tutunur=*
intikam soğuk yenen bir yemektir ve intikamını o nalçak anneden alabilmek için hayatta kalması gerekmektedir!)

Burcu dedi ki...

Bende kınadım şindi yazık ya o miniklere, ya benimde vardı bi zilli kedim
"miya" koymuştum adını. Miyav diyo die:D ne dicek ki tabi başka.
Neyse biberonla beslerken kulakları atardı, çokkomiktir, sanki ikisi birden tık tık tık der gibi süt içerken..
Şimdi de aynını oğlum yapıyor tabi o kulaklarını değil (o biraz zor olurdu) :) kaşlarını oynatıyor acaip susadıysa da gözler kapanıp açılıyor her yudumda..

Ne ilginç yaratıklarız yawhuu biz..
seviyorum ben bu hayvan milletini.

Güllerdeki minik böcekler hariç..iğğ tiksinç. Dokundunmu vucudu sarıverecek gibi. Ay nerden geldim ben buraya :S

Nasıldı tatil:)

Acg dedi ki...

hoşgeldin :D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* b.n.n
Evet bende intikam alabilmesi için karate öörettim kendisine :p daha dooru düzgün tuvaletini yapmayı bile bilmiyo ama karate yapmayı biliyo afacan :P

* Burcu
Bizimki daha biberondan ememiyo damlalıkla veriyoruz sütünü..
Ayy canım benim oğluşun çok tatlıdır eminim, benim yerime öp onu :)
Tatil süperdi, Maldivlerdeydim işte :P

* A©G
Hoşbuldum abicim :)

Rebecca dedi ki...

daha da gitme =P

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Daha da Maldivlere gitmem! :P