# itiraf

Süpermarkete girip bişey alıp hemen çıkmam gerektiği halde fonda sevdiğim bi şarkı çalıyosa o bitene kadar marketin içinde dört dönüyorum. Yer deterjanından bulaşık süngerine kadar baktıktan sonra alacağım şeyi alıp şarkının bitiş kısmını kasaya gidince dinliyorum. O kısmı da oraya denk getiyorum o derece ustalaştım bu konuda ama geçen gün sırf şarkıyı dinlicem diye kendimi çocuk bezlerinin satıldığı reyonun önünde bulunca dedim ki kendi kendime "Evlenip çoluk çocuğa karışma vakti geldi" ahaha yok lan onu demedim "Kızım polly manyak mısın kalk git! sanki o şaarkılar sadece orda çalınıyo gidip evinde dinlesene dingo*"
(*dingo: Evet evet o ahırı olann abiğğ :P benim o :P ahahaha ne şakka yaptım bea bugünde vallah formumdayımm :P)



Not : Bu itiraftan çok yapılan salaklığın paylaşımı oldu ama idare ediceksiniz artık yavrum. Haydin bakem see you (İngilizcem de vardır ayıptır söylemesi :p )

7 yorum:

xxx dedi ki...

Bence çocuk bezlerinin bulunduğu rafta bunların aklına gelmesi bi tesadüf diil :p Bu bi işaret :p

kapalııı dedi ki...

sana bir sır vereyim mi?)
o dingil şeyi ben de çok yapıyorum,, ve ara sıra raflar arasında dansettiğimde oluyor =p
ve bir de kötü bir haber veriyim mi?)
bu kronik bir eğlence, geçmiyor =))

Acg dedi ki...

tak kulaklıkları aç kendi müziğini, şok'un ,bim'in ,migros'un elinde oyuncak olma kuzen :D

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

bebek bezi demek eyvah ya :D:D ağır olmuş bu :P

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* UtkaNm
Nası bi işaret yani? Çocukum mu olmalı?Evlenmeli miyim? Yoksa yoksaa bu bi evlenme teklifi mii? :P

* b.n.n
Dans etmek mi? Bu neden benim aklıma gelmedi ki ya :/
Hemen markete gidip denemeliyim :P

* A©G
Vallah iyi fikir kuzen marketlerde ömrümüz tükendi :P

* ayşa
Evet çok ağır oldu, bu olay kendime gelmemi sağladı zaten :P

Antipatik Yazar dedi ki...

seviyorum ya seni :D

Özlemişim de ;)

Sana bir mp3 alayım, markette de ondan dinlersin :D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Eyvallah saolasın Antipatik Yazar, düşünmen yeter :)