2010 Yılının En Çekici Erkekleri

Fark ettimde bilokuma bissürü börtü böcük doldurmuşum, bilokta sinek bile var lan o derece yani.. dedim "Böyle olmaz Polly!" o da dedi ki "Nası olur iç ses Polly?" bunun üzerine bende dedimki "Deli misin len ne kendi kendine konuşuyosun?" Benim kendi içimde bu salakça konuşmalar ve hatta tartışmalar devam ederken, ingiliz dergisi “Glamour”un 50.000’den fazla kadın okuyucusu 2010 yılının en çekici Hollywood erkeklerini seçmişler bile. İşte aradığım şey.. bilokum şööle yağuşuklu delüganlılar görsün :P Bu yazı da benden tüm baağğyaan bilogırlara gitsin efenim {Erkeklere de bi güzellik yaparım elbet pek yakında;)}
Bakalım ilk 10 kimlerden oluşuyo;

1. Robert Pattinson













2. Taylor Lauther



















3. Ian Sommerhalder




















4.Xavier Samuel



















5. Kellan Lutz

6. Johnny Depp
7. Justin Bieber
8. Gerard Butler
9. Hayden Christensen
10. Channing Tatum
Liste böööle alıyo başını gidiyo işte, ben sadece ilk 10'u yazdım. Fark ettiyseniz ilk 5 kişi, vampirden hallice :) bu sene vampirlerin senesi oldu galiba. Bu ilk 10 içinde benim tercihimi soracak olursanız ben size 3 numara derim ama Lost'ta kendisini izlediğim kadarıyla derim zira vampir halini bilmem kendisiyle konuşmam görüşmem :P
Not 1 : Bu yazımı sevdim ya valla güzel oldu bilokuma renk geldi :P neydi o sinekler böcekler *cık cık cık*
Not 2 : Bu yazı bloga baağğğyann blogerları çekmek amacıyla yazılmıştır. En başta dediğim gibi (Bknz: Yazının en başı:p ) erkek blogerlar için çalışmalar devam etmektedir, bekleyin canlarım ciğerlerim :P

12 yorum:

hayalci dedi ki...

Bağğğyan bloggerlar bu posta bayılcak :)
Robert,Kellan,johhny ve Channing'e ölün!

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Bende zaten bağğğyan bilogırlar için yazdım yoksa kendim için hiçbişey düşünmedim istemedim yane :P

C3Moi dedi ki...

bunlar çekiciyse ben o zaman hayvanım. cümle terste olsa sanırım anlaşılmıştır.

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Anlaşıldı efenim, zaten bunlar Hollywood erkekleri.. Türk erkekleri olaydı liste farklı olurdu elbette, sizleri de görebilirdik belkide listede

Dhenniss dedi ki...

Merhaba.İlginç bir şekilde bu bloga düştüm.Şaka yapmıyorum gerçekten düştüm :) Singapurda sakız yasağı varmış diye duydum.Google da arama yaptığımda ikinci sonuçta senin bloğunu gördüm. Blog takip etme merakım yoktur ama senin yazılarını itiraf etmeliyim ki beğendim. Fırsat buldukça yazılarını okuyacam. Bu yazın hakkında yorum yapmam gerekirse de bence Xavier listeye girmeyi hiç haketmemiş. Kolay Gelsin :)

Burcu dedi ki...

Yazık ya, bunnarmı seçilmiş 3 no fena diilde :)
yıkamadan alma yani:))))

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* Dheenniss
Evet ya bi ara öyle bişey yazmıştım :) sevindim buraya düşmene, yazılarımı beğendiğin için de ayrıca sevindim :) teşekkür ediyorum ve hoşgeldin diyorum :)

* Burcu
Diğğ miğğ ya? Bende pek beenmedim de 3 numarayı yıkadım aldım işte :P

mervecix dedi ki...

beyenmedım ben bunları :d cok zevksızmıs bu hatunlar (:
2 numara ıdare eder bı ıclerınde (:
onu ben alabılerım :D

Acg dedi ki...

tüüüü allaaan cezaları yine yazmamışlar beni bak :))

kuzen seni mimledim bu arda akraba diye kıyak yapmadık komiksin cidden bu sebeple seni seçtim pikaçuuuuu

http://hamyaparim.blogspot.com/2010/08/mim.html

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* mervecix
3 dışında hepsini alabilirsin benim için sorun olmaz :P

* A©G
Niye yazmamışlar bende anlayamadım valla bu işte bi yanlışlık var kuzen :P
Bu arada çok teşekkür ediyorum çok mutlu oldum :) övgülerinize layık olmaya çalışıciyim efenim :)

Rebecca dedi ki...

johnny deppin o listenin sonlarında olması ilginçç =P

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Pek de sonlarda sayılmaz çünkü liste taa 30lara kadar gidiyodu, yine de iyi bence :)