Bi Oğlum Olsun Mümkünse Şu Olsun :P



Hani bi ara 'Bi oğlum olsun adı Can olsun' hadisesi vardı ya benim de bi oğlum olsun ahanda şu yandaki gibim olsun istiyorum ya :) Böyle kafası yastığına gömülsün (Vücüdü kafadan küçük tabikimde) aynen bu model olsun işte :P

Geçen gün anneme bu resmi gösterip "Anne bak torunun ehuehue" dedim. Annem resme baktı ve "Allahh korusunn! O ne öyle koca kafalı" dedi. Ben sanki gerçekten benim çocuğummuş gibi bi içerledim bi içerledim, bi ağladım bi ağladım.. Ama ama ama çok dadlu diil mi yaa vallah bu yavruyu büyüten bu günlere getiren (ahaha) Uğur Gürsoya saygılarımızı gönderiyorum :) [Sizin saygınızı da ben gönderdim efenim hiç merak etmeyin o kadan da düşünceli biriyimdir ayıp söölemesii :p ]

Bu güzel yazıma (hatta bu nadide eserime) bi karikatürlen son veriyorum :)


Not : Allam işallah böyle bi çocuuum olur allamallaham. İşalla süphaneke işalla yareppim dinimiz amin.. :P

8 yorum:

Burcu dedi ki...

Vücüda göre kafanın orantısız büyük olması kötü, sevimli olurdu çizgisel olsaydı ama sağlık olarak riskli, kalın boyun büyük kafa. Bir incelemeni tavsiye ederim.

Ama allah sana istediğin gibi sevimli ve akıllı bir bebek nasip etsin tabi ileride:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Evet sağlık olaraktan kötü olurdu elbette ki böyle koca kafalı bi bebişim olması için önce koca kafalı bi adamla evlenmem gerekir, öyle biri de tipim diil cnm :)
Sevimlilik konusunda katılıyorum amin işşalla :)

xxx dedi ki...

kafası yastığa gömülsün istiyosan yastığı kuş tüyünden yapsan yada elyaf yada yada başka bişi elastik bi yastık yada yada yada yada şu uzaya çıkan amcaların yatakı varmış böyle sünger içe çöküyomuş onlar yatınca... hıhhhh... işte ondan alırsan kanımca kafasını koyunca içe gömülür :p :)

kapalııı dedi ki...

sana bi' gerçek söyleyeyim mi?)) çocuğun koca kafalı olursa sakın oturup da ağlama...aksine çık sokaklara göbek at, bağır, çağır, millete tatlı dağıt, sevgi gösterisi sun bi' şekilde;))
koca kafalı çocuk zeki olur, kesin okur diye bakarlar onlara( istisna ve özel durumlar hariç tabi ki de) koca kafalıların beyni de kocaman olduğundan değil nedenini sorma ben de bilmiyorum, ama tez konusu olabilir hani şu an düşünüyorum da,,,çocukluğumdan beri etrafımdaki başta annem olmak üzere sarfettiği tek cümle " ayy tonguç(koca-büyük demek bizim oralarda) kafalı bu kesin büyük adam olur, okur bu ayol " :D

Acg dedi ki...

koca kafaaa :)) komiksin ya...

fakat bu karikatürü okuyamadım ben karınca duası gibi çıkıyor bende.

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* UtkaNm
Ya ama been öyle yatak almak istemiyorum bizzat kafası normal yatakında öyle gömülsün istiyorum :P

* b.n.n
Alla alla benim kafam kocaman diil ama ayküm yüksek üstün bi zekam var :P ama bu yaklaşmını dikkate alıcam :)

* A©G
karikatür öyle kaydoldu ya :/ ama mutlaka okunmalı çünküm çok komik :)

AD dedi ki...

bu çocuk beni benden alıyor.innaatayna dinimiz.

göt bok töbe töbe.. allam.... böcekli bok
:))))

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

:))) evet ya çok tatlı o yüzden çocuğum böyle olsun istiyorum zaten :)