Başlık Bulamadı Diye Hor Görme Garibi, Onunda Senin Gibi Biloku Vardır :P

Geçenlerde gecenin üçünde (rakamla 3) arkadaşlarla can sıkıntısından "Kim, kiminle, nerede, ne yapıyor, kim gördü, ne dedi" oyununu (bu kadar uzun oyun adı mı olur lan) oynadık. Herkes sırayla kendisine denk gelen yere sorunun cevabını yazıyo ve kağıdı katlıyo diğerleri görmesin diye sonra kağıt açılıyo, oluşan cümle sesli olarak okunuyo ve bu bünyeye saçma bi mutluluk katıyo.. Okuldayken pek bi oynardık, bi de hocaların adını yazıp o kağıtlarla yakalanınca ağzımızın ortasına tükürürlerdi :P ama ergenliğin organizmaya kattığı artı bi manyaklık hormonu sebebiyle her b*k eğlenceli geliyodu o dönem :) ne ise efendim oyunu oynamaya başladık, salak salak cümleler çıkarken en sonunda çıkan cümle şu oldu;

Cemil İpekçi, Top Fıratla kafeste sütyen takıyo Beşir gördü "Kolay gelsin" dedi.

(Kişileri tanımayanlar için ufak bi açıklama;
Cemil İpekçi : Tanımayan top olsun :P
Top Fırat : Sanırım o bi üst cümledeki adamı(!) tanımadığı için zaten top olmuş :P
Beşir : Aşk-ı Behlüldeki her b*ku gören abi :P)

Oha lan :))) özellikle yazsak bu kadar denk gelmez :) bu çıkınca bıraktık oyunu tabi. Daha da oynamam :P


Not : Ben oynamam dedim diye siz de hemen "Sen oynamıyosan ben hiç oynamam, sen naparsan ben onu yaparım benim idolümsün" demeyin :P Oynayın bebeim
Bak bu notta şakka yapmadım. Benim adımı kullanarak (Bknz : Agresif Pollyanna) blog açan arkadaşlar görüyorum ve burdan onları öpüyorum :P

6 yorum:

xxx dedi ki...

mmm şeyy acaba sen hangisini yazmıştın ? bide bide yazarken neler hissettin ne düşündün o an onu yazarken :p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Sanırım ben Top Fıratla Beşiri yazdım, herhalde en masum olanları ben yazmışımdır yani :p yazarken diil de şimdi düşünüyorum da nerden bulmuşum da yazmışım nası bi haleti ruhiye bu :p benim gibi uslu bi kıza yakışmamış :F

Burcu dedi ki...

:)) Ne yalan diyeyim yazdıklarınızı okurken bende gülümsemeden geçemedim, cidden ne çok oynardık biz de o oyunu.
Güzel rastlamışlar bu mükemmel 3lü:D

Ekledim sayfanı bol yorumlarımla seninleyim, sayfamada beklerim;)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Çok teşekkür ederim efenim :) herzaman beklerim bende gelirim :)

Burcu dedi ki...

Bu arada balıklar çok beslenince patlıyorlar mı hiç denedin mi? Her uğradığımda besliyorum, bi değişiklik yok..
Şaşılası.. :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Çok beslemeyi bırak ben hiç beslemiyorum hala ölmediler :) siz besliyosunuz ben aç bırakıyorum o şekilde formlarını koruyolar balıkcanlar :P