Ödüllendiiimm :)


İkinci ödülümü sevgili kelebekmisali arkadaşımdan almanın mutluluğunu yaşıyorum efenim ve kendisine çok teşekkür ediyorum :) Tabi "Ödül aldım hedere hödörö!" sevincini yaşayıp, ağzı kulaklarına varmaktan başka bişeyler daha yapmam gerekiyomuş ki, onlar da şunlar imiş;


1. Ödülün logosunu bloguna eklemek.
2. Ödülü aldığın kişinin linkini, ödülle ilgili yazına yazmak.
3. Sevdiğin 7 şeyi listelemek.
4. Sevdiğin 7 blogu listelemek.
5. Ödülü göndereceğin bloglara mesaj bırakmak.
Sevdiğim 7 şey;
1- Yan flüt çalmak,
2- Müzik dinlemek,
3- Kitap okumak - Yazı yazmak,
4- Arkadaşlarımla sohbet etmek, onlarla vakit geçirmek,
5- Konsere gitmek,
6- Film izlemek,
7- Lunaparka gitmek :)
Sevdiğim Bloglar;

9 yorum:

Baccal dedi ki...

listede blog umu görmek yüzümü güldürdü:)

Adsız dedi ki...

bende yan flüt çalıyorum dünyanın en güzel sesi flüt sesi.. aksini idda eden hemen aksini idda etsin (:

biraz gargamel dedi ki...

teşekkür ederim genç :) bilmukabele diyesim var.

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* Baccal
sevinmene sevindim :) izlenmektesiniz efenim :)

* sofi
bencede dünyanın en güzel seslerinden biri.. aksini iddia edenin alnını karışlarım :Pp

* biraz gargamel
rica ederim, ne demek :)

Büşra Bayram dedi ki...

ben sana sen bana olmuş sanki :))

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

evet birazcık öle oldu gibi :))

Prometheus dedi ki...

ay ay heyecanlandım bak kendi blogumu gördüm orda...ünlendim ben...

kapalııı dedi ki...

mersi biyensür polly ;)
her ne kadar detaylı olarak bilgim olmasa da güzeldi ;]

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* Prometheus
Evet artık sen de bizim gibi ünlüsün :Pp

* b.n.n
biyensür? tabi bulursam sürerim ahaha kesinlikle şakaydı! :) rica ediyorum, detaylı bilgiye gerek yok, uzun lafın kısası sizleri severek takip ediyorum ;)