Bana Uyku Şeklini Söle, Sana Nasıl Bi İnsan Olduğunu Söliim


Ne zaman bizim kızlarla toplanıp, gece içimizden birinin evinde kalsak, birinden bi fikir çıkar ‘sabaha kadar oturalım’ diye ve mutlaka bu fikri bozan ben olurum :) çünkü bebeler gibi hemen uykum gelir benim :) ve geçen gün öğrendim ki, uyku ruhumuzun aynasıymış. “Ne diyon sen allaaşkına kuzum?” diye soracaklar için biraz daha açıklayıcı olayım; bi insanın uyurken aldığı pozisyon, kişiliği ile ilgili bazı gerçekleri açıklıyormuş.. Önce buna “hadi leyynn!” dedim sonra da ergenlik dönemimde, uyurken aldığım ‘deli’ gibi şekilleri, sabah uyandığımda kendimi kah yerde kah yatağın altında bulduğumu hatırlayınca, ‘deli’ bi kişiliğim olduğunu kanıtlayan bu gerçeği kabul etmek zorunda kaldım… ve şimdi diğer uyku şekilleriyle ilgili engin bilgimi sizlerlen paylaşmak istiyorum efenim (kendi bilgimmiş gibi söledim ama biraz sonra yazacağım abidik gubidik şekiller, araştırmacı bi abiden/abladan araktır.)

Yüzüstü
Bu uyku şekli şanslı bi insan olduğunuzun en açık kanıtı. (açıklık bunun neresinde annayamadım ama neise :s) Enerji dolusunuz ve karşılaştığınız tersliklere ya da sürprizlere aldırış etmeden yaşamınızı organize etmeyi çok seviyorsunuz.

Sırtüstü

Yaratıcılığınızı kullanabileceğiniz işler tam size göre. En olumsuz özelliğiniz size göre karar verememe sorununuz.

Tam cenin
Bu şekilde uyuyan kişiler, kendini güvende hissetmemekle birlikte çok hassas yapıdadırlar. Yaşanan bi ayrılıktan sonra kendilerini toparlamaları uzun sürer. Bir kere sempatilerini kazandınız mı, hem işte hem de aşkta sizi yüzüstü bırakmazlar.

Yarı cenin
Bu şekilde uyuyan kişiler açık sözlü ve arkadaş canlısı bi kişiliğe sahiptirler. Bu pozisyonda uyuyan kadınların çoğu hayat görüşü olarak şunu savunur : “Hayat yüzüne hep gülümserse bi süre sonra sıkılırsın, kimi zaman heyecanlı ve riskli anlar da olmalı.”

Çapraz
Özgür iradeleriyle karar vermeyi severler, bi kişiye bağımlı olmak onlara göre değildir. Sorunlarını insanlarla paylaşmak yerine tek başlarına sorunlarını çözümlemeyi tercih ederler.

Flamingo
Bu şekilde uyuyanlar, kendilerini koruma altına alan, dış dünyaya karşı kendi etrafına sürekli bir kalkan geren yapıdadır. Her düşündüklerini hemen dile getirmeseler de, zamanı geldiğinde en doğru sözler yine onların ağzından süzülür. Arkadaş canlısı ve sosyal yapılarıyla dikkat çekerler. Maceraperest ruhlarını, bazen tehlikeleri önceden sezebilme özellikleriyle dizginledikleri görülür.


Bunları ben uydurmadım pek tabi, araştırmacı doktorun biri sölemiş. Başka bi işi yokmuş galiba. Benim, uyurken kolumu bacağımı nereye attığımla, bi gece flamingo olup bi gece baykuş gibi durmamla bu kadar şeyi nası da bulup çıkarmış bilemicem. Ben kendisinin yalancısıyım. Neise bak uykudan bahsedince uykum geldii *esneerr*
Haydin iyi geceler! Kolu bacaaa koyduğunuz yere dikkat edin, zira biri gelip bu açıklamalara bakarak kişiliğinizi hemencik çözebilir, her şey ortaya çıkabilir, kim olduğunuz anlaşılabilir, taş düşebilir, ayı çıkabilir :Pp
Dipteki Atmasyon Not : Yazının başındaki resim ( bakınız: yazının başı) bizzat benim uyukenki resmim olmaktadır. Siz de rahat ve güzel bi uyku çekmek istiyosanız bu şekli şiddetle tavsiye ediyorum, bi yerinizi sakatlarsanız mesuliyet kabul etmiyorum ehueheu

4 yorum:

OlurÖyle dedi ki...

evet sırtüstü uyurum ve tek olumsuz özelliğim de budur. (diyemeyeceğim çok var olummsuz özelliğim, hatta baştan aşağı olumsuzum diyebilirim ama bak biri tutmuş :P)
anamın babamın amcamın yiğenin kuzenin teyzemin tüm özelliklerini çözdüm :P
eğlenceli olmuş hele ki gecenin bu vakti iyi geldi :)

MOMOL dedi ki...

tüm bu uyuma şekillerini dönemsel olarak kendimde görüyorum:) yani tek bir stile bağlı değilim :)
güzel paylaşım ;)

maça kızı dedi ki...

kesinlikle yarı cenin.çok uğraştım ama sırt üstü uyuyamıyorum bunun için ne yapmalıyım doktor hanım:)

ps:hediyeniz var efenim:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* Karakutu ve MOMOL
beğenmenize sevindim ;)

* kelebekmisali
ne yapmalısın bilemicem zira bende resimdeki gibi uyuyorum, bu şekillerin hiçbiri yok bende :Pp

ps: tekrar teşekkür ;)