Bir Yaz Günü Gizlice, Dövme Yaptırdım Sessizce..

Yaz gelince, nedense herkesi bi tattoo çılgınlığı alıp gidiyo. Bi yaz bu çılgınca davranışa ben de uydum. (ne yazık ki..)

Gittiğimiz tatil yerinde, arkadaşımla birlikte geçici dövme (afili adıyla tattoo) yaptırmaya karar verip, başladık dövme yapan yerleri araştırmaya. Fakat daha ilk gördüğümüz yerde dövme yapan iki yakışıklı, “başka yerleri araştırmamız” fikrini bize çoktan unutturmuştu neyse hemen olaya girip, dövmeleri seçtik falan. Ben üzerinde sonsuzluk işareti (lemniskat eğrisi) olan bi yılan figüründe karar kıldım. Rakçıyız ya güya hey aallaam :/ sonra çocuk, şekli koluma işlemeye başladı itina ilen. Bu sırada biz baya bi muhabbet ettik tabi dövme bitene kadar. Arkadaşım da diğer çocukla muhabbet + dövme olayına katıldı. En sonunda dövmem bitti, parasını verdim ve oradan istemeden de olsa ayrıldık. Önce yolumuzun üzerinde başka dövmecilerin daha ucuz olduğunu görüp sinirlendim, sonra da kolumdaki dövmeyi aynada görünce bildiğim bütün küfürleri dövme yapan arkadaşa gönderdim :@ Çünkü kolumdaki ne idüğü belirsiz şekil, yılan dışında her şeye benziyodu. :/ Hatta çoğu kişi “O ne ya çubuk makarna mı yaptırdın koluna?” (hee makarna manyaayım ya ben :@) ya da “Solucan mı lan o?!” (evet birader en yassı olanından hem de :@) gibi sorularla bana geldiler ve parantez içindeki cevapları alıp, utanmadan gülüp gittiler. Normalde 1-2 haftada silinen dövmeyi 2 günde gerek koluma kese yaparak gerek denizde 24 saat geçirerek anca yok edebildim.. ve o dövme, kalıcı olmadığı için Pollyanna salaklığında “En azından kalıcı deildii hehehe” cümlesini kurup saf bünyeme saflık ve mutluluk kattım.
İşte bu da benim ilk ve son dövme maceram olarak, bu bilogun en temiz sayfasında kendisine yer buldu böylece.. :)

12 yorum:

Baccal dedi ki...

keşke resmini çekseydin, çekip de koysaydın.

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* Baccal
resim koysaydım da siz de kıroluk nasıl olur görseydiniz di mi? :) kıyamadım hiçbirinize, göz zevkinizi bozmak istemedim :)

İrma dedi ki...

heheheee gülüyorum kızma:)
sizin güzelliğinize kapılıp saçma sapan çizmişlerdir belki olamaz mı?

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* İrma
son sölediğin içimi rahatlattı valla :) bi an inanmak istedim ama bence çocuklar bizi saf(yani salak) buldukları için de saçmalamış olabilirler. yine de 1. fikir tercihimdir :)

Büşra Bayram dedi ki...

yaa ben de merak ettim şimcik :D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* HaYaL MeYaL
merak edilecek bişey deil gerçekten :) solucan gibi bişeydi işte :D

maça kızı dedi ki...

vallahi pek bi merak ettim şu solucanı:) ama tabi sen pollyanna ya yakışır bi şekilde kalıcı dövme olmadığı için mutlu olmuşsun:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* kelebekmisali
keşke resmini çekseydim ama o an tek düşündüğüm şey, o dövmeyi bir an önce bünyemden atmaktı :) bi daha yaptırıp çeksem mi acaba resmini :Pp

maça kızı dedi ki...

yok yok o bünyeye bu kadar dövme yeter:) bi dahakine sen bu kadar pollyanna olamayıp dövmecileri öldürebilirsin:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

bi daha öle bişey olursa zaten, dövmecileri dövme olayına girerim kesin :) hatta 5 parmağımın izini çıkarta çıkarta döverim onları, postmodern sanat yaparım, örnek olur onlara :Pp

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

yaşadığına trajikomik mi derler bilmem ama ,bak buda bize büsbüyük ders oldu, mesela ya dövmen kalıcı olsaydı , neticeyi düşünemiyorum bile :S ömrübillah herkesin geyiğine maruz kalıcakdın, hele ki o spagetti benzetmesi harbi çok fena, neyse geçmiş olsun agressif polyanna:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* ayşa
teşekkür ederim :) kesinlikle büyük bi ders bu, kalıcı dövme yaptıracak arkadaşlara ders olsun özellikle, bin kere düşünsünler dövme yaptırmadan önce...