Ünlülerlen Tanışmalar

İnsanlar neden ünlü birini görünce çok sevinip, el sallama, öpücük atma, imza alma ve hatta düşüp bayılma gibi aptalca girişimlere girişir hiç anlamış diilim :s Taa uzaklardan “Meraabaaaaa!” diye koşa koşa ‘ünlü’nün yanına gelir. “Acaba ‘ünlü’ de beni gördü mü kiğğ?” diye düşünür, görmediyse illa kendini göstermek ister. Ulan görse nolur sanki, seni de mi ünlü yapıcak kırom benim :)

Bi gün, benim gibi 2 salak arkadaşımla Taksimdeki Atlas Pasajından çıkıyoduk, ortadaki arkadaşım
- AaAa! Ünlü!! diye bağırdı ya da hönkürdü de diyebiliriz :D Takdir edersiniz ki pasajda olduğumuz için ses yankılandı, Taksimin tüm sokaklarına yayıldı, herkes mübarek haberi duymuş oldu :p Böle bi durumda ne yaparsınız? Yanınızdaki arkadaşınızı hafifçe dürterek ‘Olm ne baarıyon len’ diye uyarırsınız di mi? Biz ne yaptık peki? Arkadaşımızın o tepkisine karşılık olarak, aynı tonda
-Haniii?? Nerdeee?? diye baardık :D Kafalarımız 90 derece dönmüş durumda, sanki resmi geçitte devlet büyüklerini selamlayan askerler gibi ‘ünlü kişi’nin önünden geçtik. :) Şu anda adını bile hatırlayamadığım (demek ki o kadar da ünlü diiilmiş) o zamanların ‘ünlü kişi’sinin suratındaki şu ifade gözlerden kaçmıyodu; ‘Ulan inşallah bu salaklar yanıma gelmezler, şurdan sıvışsam mı ki’ Hatta zavallı çocuğun karşısında bi de bi kız vardı. Kıza karşı nası utandı, nası sıkıldı anlatamam :) Ortadaki, ilk baaaran arkadaş “Hadi yanına gidip imza alalım” falan dediyse de “Yok ya boşver” diyerek olay mahallinden onu uzaklaştırdık.. :) İşte bu olay da ^kıro bi anı^ olarak hafızalarda ve bu blogta kendisine yer buldu bölece.. :)

9 yorum:

İrma dedi ki...

niye ben ondan imza alıyorum ya o benden imza alsın hıh:p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

ahaha haklısın valla :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

ünlüyü merak ettim bende kimdi ki?

Adsız dedi ki...

çok iyiymiş senin kıro arkadaş yaa çok güldüm:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

*Üfürükten Prenses
Adını hatırlayamıyorum ya da bilmiyorum desem daha doğru olur sanırım ama o dönem çiçek taksi dizisinde oynuyodu.

*balböcüğü
evet gerçekten çok iyi bi kırodur :) severim kendisini :)

Panda dedi ki...

hakikaten aaa ünlü diye mi bağırdınız???hakikaten berbat bir anmış :)

(şu avukat rolünü oynayan mıydı?)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

baarmak ne kelime :D bizim için eğlenceliydi aslında ama "ünlü" abi için berbat bi andı sanırım :)
bende tam bilmiyorum ki, taksici rolündeydi diye hatırlıyorum :s ama o an bizim için önemli olan tv de görünmüş olmasıydı zaten :)

Prometheus dedi ki...

"ünlü" diye bi kişilik vardı ..güzel şarkılara sahipti...

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

:) evet hatırlıyorum ama bu "ünlü" o "ünlü" diil :)