Doğum günü Şeysi


Türkiye saati itibariyle 16 Hazirana girmiş bulunmaktayız. “Ee ne var bunda yavrum? Her zaman olan bişey bu, bi gün biter ve yeni bi gün başlar” diye bi felsefe yapma lütfen bana bebeim çünkü bugün herhangi bi gün diil. Bugün bizzat benim doğum günüm olma şerefine nail olmuş bi tarih. Ehuehuehe ne mütevazııyım leyynn :D Hayır benim gibisi sittin senede bi gelir dünyaya, o yüzden diyorum. İyi ki de öle olur yoksa ben gibi bünyeler olsa her tarafta, çekilmezdi bu hayat..
“Hedere hödöröö bugün doğum günüm, çooaağğkk mutluyum” gibi sevinç çığlıkları atıp, ortalıkta doğum günü çocuğu olarak fink atacak yaşı an itibariyle geçmiş bulunuyorum sanırım :/ Gerçi daha önce de bi yazımda bahsettiğim gibi beni görenler hep 17 yaşında sanıyo. Ee o zaman bugün 18 yaşıma girmiş oluyorum :P Ammaaaannn bea yaş kompleksine girecek yaşa da gelmedim daha, ortada bi yerdeyim uzun lafın kısası..

Çoğu kişi yazıyo ya doğum gününü bloguna, “Benim neyim eksik lan” dedim ve b*k varmış gibi bende yazdım. Pişman diliiim, yine olsa yine yaparım :Pp



Şaşkınlık içeren not : Beni izleyenler bi günde birden artış gösterdi :s Daha önce hiç böle olmamıştı. Her genç kızın başına gelir mi yoksa :p Abi bi yerde meşhur oldum da bana mı sölemiyosunuz?? Nedir gerçekler söleyiinn noluuuuaaarrr

14 yorum:

Adsız dedi ki...

efenim doğum gününüzü en içten dileklerimle kutlar,gözlerinizden öperim (:






''Alles Gute zum Geburtstag ''

Prometheus dedi ki...

hadi nice yıllara ozaman mutlu yıllara...evet her kızın başına gelen bişi bu..!

Büşra Bayram dedi ki...

:D benim de izleyici sayım birden armıştı şimdi baktım da 190 olmuş :D yavaş yavaş artıyor nedense :D Neyse ;

Doğum günün kutlu olsun agresiff; nice mutlu yıllara.. İkizler burcunun ruhsal çarpıntıları var mı sen de de ? :)))

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* pig*
Çok teşekkür ediyorum ya da son yazdığına istinaden "danke schön" demem daha uygun düşer sanırım :p :)

*Prometheus
Teşekkür ediyorum.. Her genç kızın başına geliyosa endişe etmiim o zaman :p

*HaYaL MeYaL
Teşekkürler hayalim meyalim :) İkizler burcunun tüm manyak özellikleri malesef ki mevcut bünyemde :)))

foodbynil dedi ki...

heppi börtdey kuzum

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

tennk yuu perim :)

Merve Dilara M. dedi ki...

Nice mutlu yıllara : ]

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Teşekkür ederimm Mervedila :)

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

Geçmiş doğum günüsün kutlu olsun:)
Ben hep sonradan kutlarım tarzım böyle :P
Yok başlığı gördüydüm kutlayasım geldi..
30'unda da 17 görünmen temennisiyle...:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

çok teşekkür ederim ıslı kız :)
bende hep sonradan kutlayanları severim zaten :p
temennin için de amiiinn diyorum :)

biraz gargamel dedi ki...

o değil de arada farklı renkle yazdığın cümleleri okumak için gözlerim 2 kat fazla efor sarf ediyor. pert oldum yahu, iki büklümüm. zaten izleyenler listesinin en dibinde, köşesindeyim. çıkarsam da "nereye gitti bu" diye üzülmezsin diye yazayım dedim. heh


("sana ne lan yazımdan rengimden, dürrük!" deyiverip, o listeden bizzat kendin at beni, kov beni haha)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

ahaha sana ne lan yazımın renginden dürrük!




diyecek diilim tabikiğğ :) ben onlar arada renk olsun diye şeyediyodum ama güzel oluyo bee, valla bak, ben seviyorum sende sev onları :Pp gargamelim kovar mıyım seni hiçç, yerinden rahatsız olduysan alayım seni listenin en başına, ayıpsın ;)

biraz gargamel dedi ki...

eeh, renkli okuruz madem.


yok yahu yükseklerde gözümüz yok, listede olmasam bile sorun değil :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

olur mu öle şey yahu? bi kere bu listeye girersen bi daha çıkamazsın, benim listemin kuralıdır bu :p