Duvar yazısı -hatta- şiiri


Aa ayıp ettin koçum, en heycanlı yerinde kesilir mi bu şiir?? Apartman uzuuun, kaptır gitsin bence. Hem eMeSeN adresini de vermemişsin, nerden bulcaz şindik biz seni? Nası okuyacaz o şiiri? Hey allam yarebbim.. İnsanın içinde edebiyat aşkı, şiir sevgisi olmaya görsün kağıtlara, kitaplara, emesenlere sığamıyo, böle apartmanın taa bilmem kaçıncı katına çıkıp yazıyo işte.. Takdir ettim, sakın söleme annesi ağladığını kimseciklere, hatta hiçbi şey söleme mümkünse…

Zamanında bizim evin karşısındaki duvara bi çocuk “Bitanem Polly” tarzında bi yazı yazmıştı benim için, onu hatırlattı bana bu duvar yazısı.. Bi duygulandım, bi ağladım, bi sümkürdüm, kustum oraya, akşam yemeğinde yediğim patateslerle “Asıl sen benim bitanemsin kudbettincaann” yazdım karşılık olarak. Bu iğrençliğimin karşısında çocuk ne hissetti bilemicem tabi..

Hani komik olan duvar yazılarını severim de bölesi hiç çekilmiyo be abicim :/ Yapmayın.
Not : Yazımın devamı MSN'de :Pp

7 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

yurdumun insanı yapacak birşey yok

selin dedi ki...

aynen güldüm cok :))
bide bn bi yerde takıldım..:D
Agresif pollyanna olmazki
olsada pollyanna olamazki :P
cwp bekliooom :D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

*içimdeki yolculuk
haklısın yapacak bişey yok malesef.. keşke olsa.. :/

*Melankolia sln
bunun cevabını, "agresif pollyanna" başlıklı ilk yazımı okuyarak alabilirsin sanırım :) orda pollyannanın nası agresif olduğunu açıklamıştım :p :)

selin dedi ki...

olar cnm ;;)

Adsız dedi ki...

yazıkk kıızzz öle yazma çocuğa:) ağlamış da utanmış duygusal serseri:) kendine dışa vurumu duvarda bulmuş:) ama aparman sakinleri onun bu dışa vurumunu yakalasaydı onu duvardan duvara vururdu heralda:)

biraz gargamel dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

*balböcüğü
ahaha duvardan duvara vurduktan sonra bi de apartmandan aşağı da atarlardı, pek bi hoş olurdu bence :p

*biraz gargamel
:) o da fenaymış ya.. orda kendince kafiye yakalamış ya mutludur o şimdi.
yurdum insanı işte engellemek mümkün olmuyo malesef.. :/