Arkadaşım, yoksa sen arkadaşım olmayabilir misin?


Dün gece feysteki hesabımı dondurdum, emesen deki tüm arkadaşlarımı engelledim, telefonlarımı sessize aldım.. "Ee neydi amacın gülüm?" diye soracak olursan, merak ettim acaba ölsem kalsam beni merak edecek biri olacak mı diye.. Yoksa tam da tahmin ettiğim gibi kimsenin g*tünde bile diil miyim?? Bazen diyorum ki, arkadaşlarıma başka biriymiş gibi mesaj gönderip,






"Merhaba ben Polly'nin bi arkadaşıyım, Polly şu an ölüm döşeğinde ve son bikaç aydır onu hiç arayıp sormadığın için vicdan azabı duymak istersin belki diye rahatsız etmiştim"




şeklinde bi harekete girsem, faydalı olur mu ki? Acaba eskiden de böyle miydi yoksa bi sevgilim var diye onunla ilgilenmekten farkında diil miydim bu durumun? Alla alla noluyo ki annamış diilim :s İşin manyak tarafı ise doum günümde saat on ikiyi bir dakika geçtiğinde telefonum kilitlenir. Deli gibi doum günümü kutlayanlar, "Sen eşsiz bi arkadaşsın, özelsin, tüzelsin, güzelsin.." diye döktürenler.. Ee nerdesiniz abi? 364 gün hatırlama, 365 gün 6 saatin sonunda "Haydin doum günün kutlu ossunnn" de! E yemem ki ben bunu....







He şimdi okudun ya bu yazıyı, gidip bikaç arkadaşını ara, bu ne duyarsızlık yaa kendi hayatını düşünmekten başkalarına zaman ayıramaz olmuşsun peehh! Arkadaş mısın sen bee! Hadi ordan... (Oh be rahatladım :P )

4 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

ahahah aynı ben :D sanırm yeni sevgilinden ayrıldın.. cidden insan bi boşluğa düşüyor. hiç kimse yokmuş gibi geliyor.. Nitekim de öyle zaten, çünkü sen arayıp sormazsan zamanla onlarda arayıp sormamaya başlıor. Bi de baıosun ki kimsenin g.tünde olamayıvermişsin.. Ben bu duruma da alıştım,aslına bakarsan seviyorum bu durumu.. Sevgilimden ayrılalı 6 ay felan oldu, arkadaşlarla arayı topladık gibi sanki xD senin de düzelir düzelir merak etme

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Aslında çoğu arkadaşımın sevgilisi olduğu için sevgililerine o kadar odaklanmışlar ki (zamanında bende yapmışım demekki) etrafı göremiyolar bile.. Ben yalnızlığı severim, alışırım bu duruma ama ne biliim insan biraz önemsenmek istiyo yine de.. bu arada an itibariyle hala arayıp soran, ölüp kaldığımı merak eden olmadı :D

elfinon dedi ki...

şşş... seviyoruz seniii! değil 364 sana 10364 günüm feda olsun anam, biriciksin özelsin tüzelsin senn :) yapma bunuuu :P:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

seviinn benii :P ama faydasını gördüm elfim feysbuku kapatmanın, şinndi mesajlarla doldu her bi yerim :) bende sefiyorum tüm arkadaşlarımı, çoookk saolluuunnn :P :))