Sevgili Günlük

Günlük defteri; hayatın bir döneminde, daha çok kızların merak saldığı ve en az 1 tane yazılmak süretiyle tarihin tozlu raflarına kaldırılmış, o raflardan tekrar indirildiğinde insanın o dönemdeki salaklığını acımasızca yüzüne vuran, bi nevi argüman niteliğindeki objelere denir.

Ben günlük yazmaya 8-9 yaşlarımda başlamışım. O zamandan beri içimde bi yazma isteği tezahür etmekte imiş demek ki.. Her neisee, geçen gün elime tam 8 yaşındayken yazmış olduğum, yırtılası, yok edilesi günlüğüm geçti. Her sayfada, o zamanlardaki zekamdan ve benliğimden, beni şüphe içine düşürecek ifadelerle karşılaştım ama beni en çok kopartan şu satırlar oldu:


"....Biliyor musun günlük, beni kimse sevmiyor. Sadece annem, babam, ananem, babannem, dedem, amcam, dayım, yengem, halam, ebru abla, vıttırı teyze, zıttırı amca...."



Oha lan denyoo daha kim sevicekti seni?!? :)) Koptum ya, bütün herkesi saymışım ve hala yetinmemişim. Sen o zamanlardaki haline şükretsene be kızım!

Esas şimdi biliyor musun blog, beni kimse sevmiyor.. Sadece annem, babam, ananem, babannem, dedem, amcam, dayım, yengem, halam, ebru abla, vıttırı teyze, zıttırı amca.... ehueheuehe


En dipten not: Bi de 1 nisanda günlüğe şaka yapmışım. "günlük" yazısını tersten yazarak "Sevgili külnüg" diye giriş yapmışım :)) Allah beni kahretmesinn emi!

7 yorum:

kapalııı dedi ki...

ilahi!!! sen beni güldürdün Allah da seni güldürsün emi,Allah hakkaten kahretmesin seni;)
çocukluk ne kadar masum ne kadar güzel,,,büyümeyi ne ara göze alabildik ki?

Büşra Bayram dedi ki...

ahahah :D hakketten ya hiç kimsenin evmemiş hali buysa sevmiş halini düşünmek bile istemiyorum xD

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* b.n.n
Amiin Allah hepimizi güldürsün tabi de böle salak hallerimize güldürmesin bence :)
Ben daha büyümeyi göze alamadım, fark ettiysen o salak bünyem almış başını gidiyo :Pp

*HaYaL MeYaL
Bence de düşünmek bile istenilmemeli :) bütün evreni yazardım herhalde o zaman deftere :D

kapalııı dedi ki...

bu salak değil tamamiyle zeka ürünü bence,,,o yaşta sevmeyi ne bilirsin,ters yazarak nisan şakası yapmayı,,,kendini bu kadar hafife alma derim,,,bunlara gülmeyeceğiz de neye güleceğiz söylesene=)
cedric kalabilen bünyelere o kadar ihtiyaç var ki bu dünya da,,, ;)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Çok teşekkür ederim saol ;)

Cedric konusunda çok haklısın bence de :)
8 yaşındaysanız ve sevgiden haberiniz varsa hayat gerçekten çok güzel (olmalı) :D

victoria dedi ki...

her saniyesi komik

elfinon dedi ki...

ahahahhaha :)