Pişşt piişttt

İzleyicim beybim? Orda mısın? Bende burdayım daha ölemedim ya :P Biraz daha beni çekiceksiniz artık napalım kaderinize küsün :P
Ne zamandır yazıcam, saolsun bi arkadaş Mimlemiş beni ama bi türlü sayfası açılmıyo, doğal olarak Mim konusunu göremiyorum, bende habire "Şindi açılır.. tüh olmadı.. yarın yazarım artık.." diye diye tee bugünlere geldim ki hala açılmadı sayfa yahu. Eh dedim izleyicim beybim öldüğümü düşünmeden bi yazı yazıp ölmediğimi belirten bu mübarek yazıyı yazayım :P

Hıı bu arada buralardan uzak kaldığım zaman içinde çok istediğim halde "New york'ta Beş Minare" filmine gidemedim ama anladığım kadarıyla olay New yorkta geçiyo adsasdafdasd Feyste Nihat Doğan rüzgarı esiyo valla. Yazık yahu yüklenmeyin adama bu kadar :)
galp Nihat Doğan :P



Not :
Evet kısa bi yazı oldu, evet çok bişey anlatmadım, evet "Bu mudur leyn" diyosun, evet çok tatlıyım :P Heh yazının sonunu kendime bağlamam çogizel oldu lan ehue
En kısa zamanda yazınında başında bahsettiğim (Bknz : Yazının başı) Mim'Len karşınızdayım bebetolaar :) Haydin i kiss you ehe

7 yorum:

Dhenniss dedi ki...

Sadece ben buradayım,ölmedim yazsan da yeterdi.:)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

en azından yaşıyosun oh

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* Dhenniss
Litfen efenim 182 kişi daha var burda, hepsi beni bekliyo :p

* 8ex-en8
yaşıyorum valla cem feysteyim ordan anla yaşadığımı sen :p

Profösör dedi ki...

Az kalsın Allah'tan rahmet dileyecektik..

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

O da olur bi gün Profösör ayıpsın :p

Entel Karınca dedi ki...

Agresif pollyanna mimledim seni. :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Teşekkür ettim Kolalı biraz geç oldu ama sonunda cevapladım :)