Mim Mim Mimi Mimi Hanıığmm :P

Efenim bi önceki yazımda (Bknz : Bi önceki yazım) demiştim kiğ yeni bi MimLen karşınızda olucam. Bi Mim cevaplayacaktım fakat o açılmadı ve tam "Napıcam ulan ben bebetolara da Mimlen karşınızda olcam demiştim allamallam rezil olcam şinndi lütfen biri beni mimlesin allam sübhaneke dinimiz amin" diye içimden dualar ediyodum ki sevgili Kolalı Jelibon imdadıma yetişti :) Kendisine teşekkürlerimi sunuyor ve Mim konumuza geçiyorum :) Mim konusu benim için gerçekten çok zor, konu şu bebetolar;

"Size göre aşk nedir? Bir ilişkiden neler beklersiniz?"

Efenim lütfen izin verin bunu bi örnekle açıklıyım. (İzin vermeseniz kaç yazar üleyyn :P)Aşk nedir benim için biliyo musunuz? (Daha söylemedim bebeyim biliyorum dersen inanmam) Aşk.. Murat Dalkılıç'ın Merhaba klibinin son sahnesinde 3 cıvır hatunla oynaşmasını izleyip kahrolmaktır.. İsyan etmektir.. Sevdiğin adamın arabasıyla o 3 hatunu ezip geçmesini beklerken, onlara teslim olup halinden memnun olduğunu gördüğün andaki o kalp ağrısıdır.. Nası yaptın bunu Muraağğtt nasıııı.....
Çok üzgünüm izleyicim beybilerim günlerdir buraya yazamamamın sebebi bu olaydır. Eve kapattım kendimi, Muratım bebetomun yaptığı bu olayı sindirmeye çalışıyorum..
Hı diğer soruya gelince de bi ilişkiden ne bekliyim tabiki sadakat.. En azından 3 hatun diil de 1 hatun olsaydı yaa şu an 3 kat yıkılmış durumdayım..



Not : Aşk acısı çekiyorum a dostlar afafadsfasdfasdf Şakka lan şaka şindi bunu ciddeye alanlar da olur, o abiğler / ablağlar için söledimm :)
Murat yine de olmamış bu klip bebeyim başka çek, senden Murat Boz gibi klipler bekliyoruz :P Klibi de buraya koyacaktım fakat gönül razı olmadı :P
Bu yazımın sonunda içimden geldi sadece Murat Dalkılıçı öpüyorum haydin bakalım benden öpücük bekleyenler dükkanın önünü kapatmasın dağılın üleyn :P

31 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

bunu ben de cevaplamıştım. :)) Aşk acısı candır :p :D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Valla benim için pek can olmadı hayalim meyalim :))

Dhenniss dedi ki...

Aşk mı kahrolmak yoksa aşk acısı çekmek mi kahrolmak ? Bir de üç hatun değil de bir hatun olsaydı demişsin.Bir tanesine razısın yani.:p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Nebliyim ya her iki türlü de kahroldum işte ben.. herhalde 1 tanesine razıyım 3 tane diyorum, nası sarmışlar yağuşuklumu ahtapot gibim :'((

Dhenniss dedi ki...

Ee sen gidip sarmazsan gider başkası sarar.:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Açaydım kollarımıı saraydım aşkımı ama olmadı malesef olmadı benden önce hatunlar kaptı :(( yaramı deşme litfen :P

Dhenniss dedi ki...

İki Murat'ı da başkaları aldı.Ne yapacaksın? Yeni bir aday var mı? :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Başka muratlara bakıcaz artık napalım :P Yeni bi murat yok ama tanıdığınız yağuşuklu birileri varsa ve bizim muratlara benziyosa tanışmamıza vesile olmanızı temenni ediyorum :P

Dhenniss dedi ki...

Malesef elimizde kalmadı hanımefendi.:) Yeni ürün gelirse size haber veririz.:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Tamam ama önce bana haber verin lütfen zira başka hatunlar kapıyor hemen bu defa öyle olmasın :P

Dhenniss dedi ki...

Sizi temin ederim ki ilk sizin haberiniz olacak.:p

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Teşekkürler bayım :P çok naziksiniz :)

Dhenniss dedi ki...

O sizin zerafetinizden kaynaklanıyor hanımefendi.:p :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Teşekkür ederim beyefendi :)

Burcu dedi ki...

Aşk güzeldir, acısı da güzeldi.

Pişmeden yenen hamur gibi mideye oturur :) Tıkar, bunaltır, hazımsızlık yapar..


nası güzel özet demi :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Kesinlikle süper bi özet olmuş, daha iyi özetlenemezdi :))

Dhenniss dedi ki...

Yılbaşı için bir yazmanı bekledim ama zamanın olmadı sanırım.

Mutlu Yıllar :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Aşk acısı çekiyorum hala o yüzden aklıma bile gelmedi :P

Teşekkür ediyorum efendim size de mutlu yıllar :)

Dhenniss dedi ki...

Hala mı aşk acısı? Nasıl bir aşktı bu böyle.:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Murat Dalkılıç aşkı bu şakaya gelmez :P

Dhenniss dedi ki...

Sen yine de ihmal etme.:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Laf aramızda, sanırım sıkıldım artık.. bi süre ihmal edecek gibiyim.. :/

Dhenniss dedi ki...

Mutsuzsun sanırım.Bir problem mi var?

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Yok mutsuzluk değil, yoğunum biraz. Bi de yazasım gelmiyo nedense, gelir inş bi gün :) Bu arada teşekkür ederim ilgin için, en vefalı okuyucumsun sen :)

Dhenniss dedi ki...

Dönem bitiyor sanırım örtmen hanım.:) Ondan galiba bu yoğunluk.Yazasın gelmiyorsa sen git ona PoLLyaNNa.:) Okuyucu, yazarıyla ilgilenmezse yazarı motive olmaz.Senin için burdayım.:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Teşekkür ederim, iyiki varsın :) Laf aramızda senden başka beni bekleyen olduğunu da pek sanmıyorum :) İlham gelsin yazıcam :P

Dhenniss dedi ki...

Diğer izleyenlerin, başka blogları da okudukları için eksiklik hissetmiyorlardır.Ben bir tek senin blogunu okuyorum.:) Bazen de sana yorum yapan yazarların.

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Öyleyse böyle bi eksiklik yaşattığım için özür dilerim senden :)

Dhenniss dedi ki...

Estağfurullah.Lütfen böyle bir şey için özür dileme.:)

Oktay dedi ki...

Sevgili Agressif Pollyanna, yazın hakkında yorum yapamayacağım, murat dalkılıç'ı tanımıyorum ama 3 kadınlı klip için izlenebilir bence :P

Ha onu söylemek için yapmadım bu yorumu, bloğunu okumak istedim ama siyah arkaplan üstüne beyaz yazı, kırmızılar falan, kontrast o kadar yüksek ve okunurluğu düşürüyor ki kör olmak üzereyken "yorum" linkini görüp basabildim. 200'e yakın takipçin varmış, bu kadar çok insanın gözünü bozmaya hakkın yok bence, temanı değiştirsen süper olur bence, ben gibi zavallılar da seni takip edebilir böylece.

evet.

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* Dhenniss
Diledim bile :P

* Dombili yahut Oktay
Nasıl tanımazsın ya inanamıyorum buna :)
Önerin ve yorumun için çok teşekkür ederim ama ben blogumun renklerini çok seviyorum :) Değiştirmeye yeltendim bi ara ama yapamadım elim gitmedi :P
Umarım sizleri de buralarda görürüz bir gün efendim.