İlginç Gerçekler

İlginç fotoğraflardan sonra kaptırayım gitsin diyorum.. Ben seviyorum böle saçma sapan şeyleri. Bi de sizle paylaşınca, önemli bi görevi yerine getiren düşünceli(!) bi insan moduna girip, çok mutlu oluyorum. Bak şimdi değmeyin keyfime.. :)

- Hiçbir kağıdı, boyutu ne olursa olsun, 6 kereden fazla tam ortasından katlayamazsınız! “Katlarım üleynn!” diyosanız buyrun deneyin, olursa bana da haber verin :)
- Gözleriniz açıkken hapşırmanız mümkün değilmiş. Bak bunu da boşuna denemeyin bence :)

- Doğduktan sonra gözlerimizin ölçüsü hemen hiç değişmezken, kulaklarımız ve burnumuz hiç durmadan büyürmüş! (Hiç durmadan mığğ??)
- Her kadın hayatı boyunca ortalama 5 gr ruj yutarmış. Afiyet bal şeker osssun hanımlar :)
- Karıncalar, yere tebeşirle çizdiğiniz bi çizgiyi asla geçmezmiş. Nasıl bi disiplindir bu yahu?
- Bi ahtapot çok acıktığında yiyecek bişey bulamazsa, kendi kolunu yermiş. Oh ne pratik valla, tabi kol çok olunca.. ehue
- Bu iğrenç haberi vermek istemezdim ama her insan hayatı boyunca ortalama 8 (yazıyla:sekiz) tane örümcek yermiş! “Yoo ben yemiyorum, ne münasebet!” dediniz değil mi? Peki, siz uyurken sinsice ağzınıza giren örümcekler için ne söliceksiniz?! Böööörrrrkkkkggg!!
- Bi hamamböceği, kafası olmadan 9 gün yaşayabiliyomuş :s Denemek lazım :Pp
- Kızlar gözlerini erkeklerden iki kere fazla kırpıyorlarmış. Hele heyecanlandılar mı, erkekleri otuza katlıyolarmış. Hehehe kağıdı 6 kereden fazla katlayamayız ama erkekleri 30’a katlarız evvel Allah :P
- Yine kadın ve erkek arasında güzel(!) farklardan biri; bir gün içerisinde, kadınlar ortalama 7000 kelime konuşurken, erkekler sadece 2000 kelime konuşuyolarmış :) bıdı bıdı bıdı…
- Havada uçan bi şampanya tıpasının sizi öldürme ihtimali, zehirli bi örümcek tarafından öldürülme ihtimalinizden daha fazlaymış! Ayrıca, uçaktan korkmanıza da gerek yok; çünkü bi eşeğin sizi teperek öldürme ihtimali, uçak kazasında ölme ihtimalinden daha yüksekmiş!

Bunlara benzer daha bir sürü saçma sapan bilgi edindim ama en güzeli tadında bırakmak.. Kıl, tüy, börtü, böcük hakkında bu kadar bilgi yeter şimdilik.. Örümcekle ilgili haberden sonra mideniz yeterince altüst olmuştur zaten, bi de yılan yuttuğumuzu yazarsam düşüp bayılırsınız maazallaahhh :Pp Şaka şaka yılan yutmuyoruz ama örümcek garanti.. ehueheuheuhe

Çook çookk önemli not : Sayfanın sağ tarafına balık aldım canlarım. Kendi hallerinde dolaşıyolar ama arada bi yem verin yavrulara yazıktır yahu :)

17 yorum:

Baccal dedi ki...

hemen tavsiye, cahillikler kitabi. oku, apis, kal.

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

evet okumak istiyorum o kitabı.. yoksa bunlar o kitapta yazılanların yanında bir hiç mi? :s

OlurÖyle dedi ki...

ya 7 değil miydi kağıdın katlanamama sayısı?
sanki 5i katladım da 6yla 7 kaldı :)

JuVeNiL dedi ki...

yalan o yalan,eşek tepermiş de uçak düşmezmiş..national geo. sırf o uçak kazası raporundan sonra uçağa binme oranı düşmesin diye uydurmuş..

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* Karakutu
valla bende denemedim, 6'yı katlayabiliyosan 7'dir o 7 :)

* JuVeNiL
bende pek inanmadım ama öle demişler, ben onların yalancısıyım efem..

kapalııı dedi ki...

hamamböceği ilginçliği merak güdülerimi hepten havaya dikti,,,deneme aşamasındayım şu an 3saat oldu =))
bakalım hakkaten 9 gün dayanacak mı hergele=D

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

ahaha b.n.n. bende deniyorum, benimki 1 gündür kafasız dolaşıyo :D hayır, kanım ısındı, yiyecek bişeyler vereyim diyorum ama nerden vericem bilmiyorum :Pp ehuehue

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

verdiğin bilgiler için çok sağol :)) aydınlandımmmm :))

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

:) rica ederim ayşa, görevimizz :P :)

Travis dedi ki...

malzemeler tamam, ben de deneye başlıyorum..hadi hayırlısı :)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

:)hamamböceğinden başlamanı tavsiye ederim zira sonucu için 9 gün beklemek gerekiyo :)

Sinek efendim! dedi ki...

bir karıncayı bir çembere hapsedesim geldi. işkence değil mi... :D

nilo dedi ki...

Daha çok konuşma kısmını okuyunca dağıldım:D Bıdı bıdı bıdı...

balböcükleri dedi ki...

merhaba.çok keyifli bir yazı olmuş zevkle okudum.yazışmak dileğiyle sevgiler

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

* Sinek efendim!
:) yapma yahuu yazıktır :)

* nilo
Doğru ama öle diil miyizz?? :D bıdı bıdı bıdı..

* SerpiL
merhaba, teşekkür ediyorum, beğenmenize sevindim.. Sevgiler efendim.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Sizin bilinmeyenlerde güzelmiş.:)

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

:) teşekkürler Onuncu Köyün Adamı :) Saçmalıkları doldurduk işte buraaya :)