KaRLar DüŞeR




Karlar düşeer düşer düşer ağlarım(?) Heep ismini hep ismini anarım.. Traylaylaylom..


Yurdun dört bi köşesini karların kapladığı şu günlerde duydum ki kar fotoğrafı paylaşmayanı dövüyorlarmış, ağzını burnunu kırıyorlarmış. Bende başıma bi zeval gelmeden son anda hemen bu yazıyı paylaşmaya karar verdim efenim. Yazının başında da (Bknz: Yazının başı) o güzel sesimlen bu güzel kar şarkısını sööliim dedim. Dedim demesine ama kar yağdıkça neden ağlıyorum onu anlayamadım. Yollar falan kapanacak, karda yürürken kolu bacağı kıracam diye zaar. Oysa bak yağmur yağsa gülmekten ölecektim.. neise yine geyiğe bağlamadan ve karlar erimeden size karlarla yapılan değişik içeceklerden bahsedeyim dedim;

1.  BİCİ BİCİ
Özellikle Adanalıların gayet iyi bileceği rendelenmiş buz, pişmiş nişasta, pudra şekeri ve şerbetten oluşan, bence harika bi görüntüsü olan içecek.

2. KARSAMBAÇ
Saklambaç gibi bişey mi derken rendelenmiş buz veya temiz karın üzerine tatlı bir şurup eklenerek hazırlanan bir tatlı olduğunu öğreniyoruz.

3. SNOW CONES (KAR KÜLAHLARI)
Kardan yapılan şekerli şuruplu kar külahları.

4. KARLI SICAK ÇİKOLATA
Evet, sıcak çikolatanızı yaptıktan sonra camı açın kenardan en temiz karları alıp içine atın. Onu da mı ben söliim artık *cık cık cık

5. KAR DONDURMASI
Temiz karın üzerine çikolata sos, süt, şeker Allah ne verdiyse döküp kar dondurması yapabilirsiniz.

Hadi yine iyisiniz sayemde ağzınız tatlandı 😎


Önemli Not: Verilen tariflerin yapılarak uygulanması, içilmesi, yenmesi vesairesi durumunda ortaya çıkan tıbbi reaksiyonlardan sorumlu olmadığımı belirtir, herkese afiyet olsun derim efenim. Ama bana kalırsa en baştaki kardan adamın yaptığı gibi çayınızı demleyip için derim ben. Koskoca kardan adamın bi bildiği vardır elbet di mi ama? 😜

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Harika yazıyorsun mükemmel bol komikli yazıyorsun bayılıyorum hep yaz emi komik kız

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

Siz okuduğunuz sürece ben hep komikli yazmaya çalışıcam efenim 😊